Jump to content

[WIP] Voozer


Puma

Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Puma

    10

  • handsom

    3

  • .Senne

    3

  • Beagle

    3

Ziet er weer geweldig uit, Puma. Mijn complimenten, ga zo door! :tu:

Dat gaat ie al een hele tijd, Dutchy. :7

Ziet er geweldig uit Puma, alleen jij brengt ons deze kwaliteit mods! :tu:

meer heb ik er niet over te zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had hem gisteren al gedownload, en net pas tijd gevonden om hem in San Andreas te zetten en man wat ziet dit er geweldig uit. Lekker strak uiterlijk, niet low poly en leuk bedacht. Heb wel een kleine bug gevonden, als je van boven kijken door het raam zie je dat het dashboard niet door loopt. Dus zie je de grond onder de auto. Heb er voor de duidelijkheid even een screenshot van gemaakt.

voozer.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is denk ik gewoon een bugje door de volgorde van de onderdelen in de .dff. Althans, ik had een soortgelijke bug in de Corvette voor GTA IV dat je door de voorruit de deuren niet zag. Gewoon de voorruit boven de deuren plaatsen heeft het toen opgelost. :puh:

Overigens lijkt het ook dat de schaduw vergeten is dat het gat waar de cockpit zit ook compleet doorschijnend is, er zit zo'n rondje in de schaduw. :$

Bewerkt: door .Senne
Link to comment
Delen op andere websites

Overigens lijkt het ook dat de schaduw vergeten is dat het gat waar de cockpit zit ook compleet doorschijnend is, er zit zo'n rondje in de schaduw. bloos.gif/>

Klopt, ik heb gewoon de wielen en het dak van de shadowcollision van de Voodoo afgesloopt en 'm wat ingekort. Is dus niet zo netjes geworden0_0.

Dat is denk ik gewoon een bugje door de volgorde van de onderdelen in de .dff. Althans, ik had een soortgelijke bug in de Corvette voor GTA IV dat je door de voorruit de deuren niet zag. Gewoon de voorruit boven de deuren plaatsen heeft het toen opgelost. :puh:

Probleem bij mij is alleen dat het model gewoon één klomp is en er dus niks is opgesplitst in onderdelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...