bus Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Ja in VCS kan je ook bij zo een slotje een voertuig kopen , kunne jullie mij een lijste geven van welke dat zijn? Ik weet Bij je 1e save huis van phil een 'bullet proof sanchez' Bij sushine auto's een bp stretch en quad bij dat restaurant in downtown een bp ventoso bij de suite en little willie een bover 64 en een skimmer ( ps2) en bij de compund een splitz6 atv zijn er meer? alvast bedankt Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Staat dat niet op www.wikigta.nl ??? Zou wel erg zijn mocht dat er niet op staan. Reageren
bus Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) Bij die huizen wel maar die andere niet daarom deze post;) Niemand!? Bewerkt: 21 november 2008 door bus Reageren
Basssss Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Niemand!? Volgens mij heb je ze allemaal al opgenoemt. Reageren
bus Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) Niemand!? Volgens mij heb je ze allemaal al opgenoemt. nee denk het niet vond er vandaag nog 2 op het strand waar je in VC een bf injection tegenkwam in die bosjes kan je nu een quad kopen en naast dat stadion een jet ski , tegenover phils huis ( je 1e echte save house dt je overneemt van die cholos ) een marquis Ik denk dat er meer zijn aangezien ik er net 2 vond:p Hier heb ik tot nu toe slotjes ontdekt Bewerkt: 21 november 2008 door bus Reageren
Basssss Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Niemand!? Volgens mij heb je ze allemaal al opgenoemt. nee denk het niet vond er vandaag nog 2 op het strand waar je in VC een bf injection tegenkwam in die bosjes kan je nu een quad kopen en naast dat stadion een jet ski , tegenover phils huis ( je 1e echte save house dt je overneemt van die cholos ) een marquis Ik denk dat er meer zijn aangezien ik er net 2 vond:p Hier heb ik tot nu toe slotjes ontdekt Ik weet ze niet allemaal, omdat ik hem op de PSP heb, en daar zitten niet al die slotjes in. Reageren
bus Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Nouja nog eentje gevonden:P Ben aant rondkijken op de pier bij de compound ( tegen de vuilnisding aan) kan je een squallo kopen Reageren
wittenburg Geplaatst: 23 december 2008 Rapport Geplaatst: 23 december 2008 Bij sunshine auto's kun je ook nog een bp BF injection kopen. ik weet niet of je die al wist. Reageren
bus Geplaatst: 19 juni 2009 Auteur Rapport Geplaatst: 19 juni 2009 Bij sunshine auto's kun je ook nog een bp BF injection kopen. ik weet niet of je die al wist. Nee dt wist ik niet , kan iemand dat voor me snapmappe? Hier een mapje van alle locaties die ik ken Snapmap Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.