Jump to content

bijna 100%


guusje

Recommended Posts

hoi, ik heb het spel bijna 100% uitgespeeld, maar ik moet nog een half procent.

ik weet echt niet meer wat ik nog moet doen. is er iets om te kijken wat je allemaal nog moet doen, of is het gewoon even een beetje proberen enzo. groetjes guusje

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nog een halve procent moet zal je volgens mij nog de highscore van QUB³D moeten halen, of je moet nog wat activiteiten met vrienden doen.

Categorie Details aantal %
Hoofdmissies Speel de hele storyline uit. 60%
Drug Delivery Doe 10 succesvolle drugs leveringen voor Little Jacob 2%
Excotic Exports Lever 10 auto's af aan Brucie 2%
Races Win alle 9 races (3 op elk eiland) 2%
Assasins Doe alle 9 huurmoorden 2%
Car Thefts Breng alle 30 auto's naar Stevie z'n garage 2%
Random Characters Vind alle Random Characters en voltooi al hun missies 5%
Most Wanted Vermoord alle 30 criminelen op de Most Wanted lijst (10 per eiland) 2,5%
Current Crimes Vermoord 20 criminelen op de Current Crimes-lijst van de poltiecomputer. (Deze moeten niet aan één stuk gedaan worden, en zijn willekeurig) 2,5%
Vrienden Doe alle activiteiten die je met je vrienden kan doen, en unlock al hun special ability's (behalve die van Dwayne en Roman) 10%
Activiteiten Versla de computer of een vriend(in) in alle activiteiten (full game bowling, darts, QUB³D en biljart) 5%
Flying Rats Vind alle 200 duiven en schiet ze kapot 2,5%
Stunt Jumps Doe alle 50 Stunt Jumps goed 2,5%
Totaal Doe de hele 100% van GTAIV 100%
Link to comment
Delen op andere websites

Als je nog een halve procent moet zal je volgens mij nog de highscore van QUB³D moeten halen, of je moet nog wat activiteiten met vrienden doen.

-tabel-

Wanneer zie je dat je 20 crimineeltjes hebt gedood?

Dat staat ergens op je stats, ik weet niet precies waar

Link to comment
Delen op andere websites

Als je nog een halve procent moet zal je volgens mij nog de highscore van QUB³D moeten halen, of je moet nog wat activiteiten met vrienden doen.

-tabel-

Wanneer zie je dat je 20 crimineeltjes hebt gedood?

Dit staat inderdaad bij je stats (bij Score?). Ook zal je de melding "You have become a Vigilante" krijgen wanneer je 20 criminelen hebt vermorod.

Link to comment
Delen op andere websites

ik had even een vraagje?

je moest voor stevie 30 auto's naar hem toe brengen.

toen ik dat gedaan had, had ik heel veel auto's er naar toe gebracht.

ik heb er nu ongeveer 140 auto's naar toegebracht. maakt dat uit voor de 100% of niet.

of kun je zoveel auto's er naar toe brengen ook al heb je het spel niet 100% uitgespeeld.

groetjes guusje

Link to comment
Delen op andere websites

ik had even een vraagje?

je moest voor stevie 30 auto's naar hem toe brengen.

toen ik dat gedaan had, had ik heel veel auto's er naar toe gebracht.

ik heb er nu ongeveer 140 auto's naar toegebracht. maakt dat uit voor de 100% of niet.

of kun je zoveel auto's er naar toe brengen ook al heb je het spel niet 100% uitgespeeld.

groetjes guusje

Eerst kreeg je 30 sms-berichtjes van Stevie waar je auto's moet halen op bepaalde plaatsen.

Maar je kan ook zo auto's inleveren voor geld maar je krijgt dan niks bij de 100%

Link to comment
Delen op andere websites

mijn vraag was eigenlijk of het uit maakt als je meer voertuigen naar stevie brengt ook al heb je nog geen 100% procent, ik denk het eerlijk gezegt eigenlijk niet, maar ik weet het ook niet meer, en het is wel vervelend dat je nog een halve procent moet en niet weet wat je moet doen.

Link to comment
Delen op andere websites

mijn vraag was eigenlijk of het uit maakt als je meer voertuigen naar stevie brengt ook al heb je nog geen 100% procent, ik denk het eerlijk gezegt eigenlijk niet, maar ik weet het ook niet meer, en het is wel vervelend dat je nog een halve procent moet en niet weet wat je moet doen.
[...]Maar je kan ook zo auto's inleveren voor geld maar je krijgt dan niks bij de 100%

Goed lezen is een hele kunst

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...