Jump to content

waarom heb jij het spelsysteem gekocht dat je nu hebt

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb me hele mooie x-doos:) gekocht omdat ik redelijk slechte ervaringen heb met sony en ik het naaierig vind dat je alleen op de duurste variant ps2 spellen kan spelen

niet zeggen ik heb me ps3 gekocht omdat microsoft zuigt en ps3 da bomb is maar gewoon een mooi berichtje plaatsen svp

Geplaatst:
ik heb me hele mooie x-doos:) gekocht omdat ik redelijk slechte ervaringen heb met sony en ik het naaierig vind dat je alleen op de duurste variant ps2 spellen kan spelen

niet zeggen ik heb me ps3 gekocht omdat microsoft zuigt en ps3 da bomb is maar gewoon een mooi berichtje plaatsen svp

Dus WTF heb je nu? Ik begrijp het niet...

Wat ik heb? Een 360 natuurlijk! Waarom? Vrienden(ja, die heb ik) hebben ook een 360, het is goedkoper en er was een aanbieding van een xbox premium met GTA:IV en Halo 3! :tu:

Geplaatst:

Ik heb 2 oude xboxen (binnenkort 3 :puh: ) en een psp.

Xbox: Was toen der tijd het goedkoopst en het pwnde de ps2 dik. Zowel op grafies als gameplay. Jammergenoeg had je van die fanboys die moesten zijn dat de ps2 beter was. (ps2: 290mhz, xbox: 1.3 ghz, owned) Er zijn erg veel leuke spellen op uit gekomen.

psp: Ik reis dagenlijks met de bus bijna een uur naar school toe en dan ook nog eens terug. Ik wilde daar iets te doen hebben dus heb ik een psp gekocht.

Geplaatst:

De Xbox 1 ownde echt niet als het om games ging. :schater: De PS2 heeft de GameCube en de Xbox 1 ver achter zich gelaten en dan bedoel ik ook heel ver :puh: PS2: 117.89 - XB: 24.76 - GC: 21.59 mil :tu:

Geplaatst:

Ik heb een PSP gekocht omdat ik per dag 2 uur met de metro reis, en onderweg wat te doen wil hebben

Geplaatst:

Ik heb een Ps3 gekocht omdat ik wist dat daar blu-ray inzit en ik persoonlijk PS3 beter vind dan Xbox 360. (en ik zeg niet dat de Xbox360 suckt) En omdat al mijn vrienden een ps3 hebben. En omdat ik de exclusives beter vind.

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb een Ps3 gekocht omdat ik wist dat daar blu-ray inzit en ik persoonlijk PS3 beter vind dan Xbox 360. (en ik zeg niet dat de Xbox360 suckt) En omdat al mijn vrienden een ps3 hebben. En omdat ik de exclusives beter vind.

Beetje hetzelfde voor mij (behalve die Blu-Ray dan :puh: )...

Ik kon eerst niet goed kiezen. De exclusives van de 360 en PS3 waren voor mij even leuk en ik wist niet zo veel over beide.

Maar al mijn vrienden hadden een 360 dus toen ben ik maar eens gaan kijken naar dat systeem, heb ik eens gespeeld bij een vriend en ik toen was ik gelijk verkocht!

Dus ik heb nu een Xbox 360.

• Voor bepaalde exclusives (waaronder ook DLC GTA IV)
  • Ik hoorde veel problemen over PS3 van ontwikkelaars (welke er nu nog wel zijn, zoals het framerateprobleem bij NFS: Undercover, dat groter is bij PS3)
  • Heel veel dingen moesten nog komen zoals Dualshock 3, in-game menu en Home duurde nog veel te lang (is zelfs nu nog niet uit)

Bewerkt: door Dvt
Geplaatst:

Ik heb een PS3. Omdat mijn vrienden het ook hebben.

Het heeft blu-ray. Daardoor ook superkwaliteit.

En een van mijn vrienden werkt bij sony en kan dan allerlei gratis spullen krijgen voor PS3. ^_^

Geplaatst:
Ik heb een PS3. Omdat mijn vrienden het ook hebben.

Het heeft blu-ray. Daardoor ook superkwaliteit.

En een van mijn vrienden werkt bij sony en kan dan allerlei gratis spullen krijgen voor PS3. ^_^

Haha chill :puh:

Geplaatst: (bewerkt)
  • Ik hoorde veel problemen over PS3 van ontwikkelaars (welke er nu nog wel zijn, zoals het framerateprobleem bij NFS: Undercover, dat groter is bij PS3)

Dat komt omdat ieder of de meeste spellen voor de X360 word gemaakt, en dan geport worden naar PS3, als de games voor de PS3 werden gemaakt, en geport werden naar X360, zou dit reuze meevallen voor de PS3, daarnaast zou de X360 juist de framerate probleem krijgen en omdat de PS3 krachtiger is dan de X360, zouden ze de settings ook nog eens moeten verzetten en evt. andere modellen en textures moeten gebruiken.

Kortom, porten van PS3 naar X360 zou te veel moeite zijn, en pakken ze dus de easy way.

Edit: Verdomde Typo´s :kots:

En nu Ontopic:

Ik heb een Xbox, Xbox 360, een PSX, en een PS3,

Xbox --> omdat een vriend van me ook een xbox had met veel spellen, kon ik ook zo spellen lenen, en ik kon zo spellen meenemen en bij hem spelen etc.

Plus meerdere rondom hadden een xbox, dus dat werd ook een xbox.

Xbox 360 --> Tja, Xbox werd uitgekots door Microsoft na 3 jaar, en werden we genaaid omdat de xbox geen nieuwe games meer kreeg.

Dus dat werd ook een nieuw console.

PSX --> Niet mijn eerste console, dat waren de Super Nintendo en die toetsenbordconsole met floppy's met DOS-Games,

Reden van deze was omdat ik iets nieuwers wou en had bij me oom toen Driver gespeeld, sindsdien wou ik er een, met mijn verjaardag ofzo had ik genoeg geld, en had ik de PSX van me oom over gekocht.

PS3 --> Nadat mijn Xbox 360 2 keer de geest had gegeven, vond me moeder het nogal sneu voor me dat een apparaat van 450 euro kapot ging, voor de tweede keer, toen kreeg ik me PS3 van me moeder voor mje 16de verjaardag.

Supernintendo --> Had ik nog van me hele vroegen jaren, toen was ie voor me zus, en mocht ik er dus ook op spelen toen ik oud genoeg was, veel lol aan gehad.

Toetsenbordconsole --> Hebben we een tijdje gehad, totdat bij me oma de Supernintendo weg was, toen is ie richting me oma gegaan voor mijn neef en nichten als ze op bezoek kwamen, opeens kwam de supernintendo weer, beetje vaag maarja xD.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Dat komt omdat ieder of de meeste spellen voor de X360 word gemaakt, en dan geport worden naar PS3, als de games voor de PS3 werden gemaakt, en geport werden naar X360, zou dit reuze meevallen voor de PS3, daarnaast zou de X360 juist de framerate probleem krijgen en omdat de PS3 krachtiger is dan de X360, zouden ze de settings ook nog eens moeten verzetten en evt. andere modellen en textures moeten gebruiken.

Dude, de PS3 is qua processorkracht alleen sterker dan een 360. En ze gaan beiden op een héél andere manier om met informatie, dus daar kun je niets over gaan zeggen.

Kortom, porten van PS3 naar X360 zou te veel moeite zijn, en pakken ze dus de easy way.

En nu Ontopic:

Xbox --> omdat een vriend van me ook een xbox had met veel spellen, kon ik ook zo spellen lenen, en ik kon zo spellen meenemen en bij hem spelen etc.

Xbox 360 --> Tja, Xbox werd uitgekots door Microsoft na 3 jaar, en werden we genaaid omdat de xbox geen nieuwe games meer kreeg.

Outdated hardware.

PSX --> Niet mijn eerste console, dat waren de Super Nintendo en die toetsenbordconsole met floppy's met DOS-Games,

Reden van deze was omdat ik iets nieuwers wou en had bij me oom toen Driver gespeeld, sindsdien wou ik er een, met mijn verjaardag ofzo had ik genoeg geld, en had ik de PSX van me oom over gekocht.

PS3 --> Nadat mijn Xbox 360 2 keer de geest had gegeven, vond me moeder het nogal sneu voor me dat een apparaat van 450 euro kapot ging, voor de tweede keer, toen kreeg ik me PS3 van me moeder voor mje 16de verjaardag.

Supernintendo --> Had ik nog van me hele vroegen jaren, toen was ie voor me zus, en mocht ik er dus ook op spelen toen ik oud genoeg was, veel lol aan gehad.

Toetsenbordconsole --> Hebben we een tijdje gehad, totdat bij me oma de Supernintendo weg was, toen is ie richting me oma gegaan voor mijn neef en nichten als ze op bezoek kwamen, opeens kwam de supernintendo weer, beetje vaag maarja xD.

Geplaatst:

Dude, de PS3 is qua processorkracht alleen sterker dan een 360. En ze gaan beiden op een héél andere manier om met informatie, dus daar kun je niets over gaan zeggen.

En nu Ontopic:

Outdated hardware.

Vage shit hoor wat je doet,

Je zegt dat de X360 alleen qua CPU langzamer is, maar bij Xbox 360 zet je neer 'Outdated Hardware', of was dat na de xbox(1) gericht?.

Maar alsnog, de X360 zit nog met een DL speler te kijken, daar gaat niet veel meer oppassen dan GTA IV, want gamemakers waarschuwen MS daarvoor al.

Oei, en aangezien je de HD-DVD speler niet als drive kan gebruiken en als dit wel zo was iedereen dwingt om er eentje te kopen, dan zou het helemaal slechte zaak zijn.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...