ikt Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Ja, was een plakfout. :yay: De ouwe is outdated. Ze hebben gewoon antiek spul voor de ouwe gebruikt. En als developers slim omgaan met textures en geluiden zou alles op zo'n 8GB moeten passen. Maar MS is wel cheap bezig met de HD-DVD/DVD/Blu Ray zooi. En de kleine HDD is ook al irritant. :V Reageren
FerryN Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Ja, was een plakfout. :yay: De ouwe is outdated. Ze hebben gewoon antiek spul voor de ouwe gebruikt.En als developers slim omgaan met textures en geluiden zou alles op zo'n 8GB moeten passen. Maar MS is wel cheap bezig met de HD-DVD/DVD/Blu Ray zooi. En de kleine HDD is ook al irritant. :V Ja, maar dan krijg je wel lagere kwaliteit dan PS3 bv kan hebben. Maar die oude was echt een fout, kwalitief goed, maar als MS gewoon gelijk snellere en betere dingen erin had gedaan, zoals Sony bij de PS2, dan hoefde de X360 later te komen wat beter kon zijn voor het ontwerpen van het mobo etc. en wat de RROD kon vermijden of grotere deel ervan. Kleine hdd is idd klote, vooral nu je met de NXE games kan installeren, MS gierigheid en snelsnelsnelwantkerstkomteraan gaat ze nu de kop kosten, DL-speler, 20gb schijf, overhaasting bij het 'ontwerpen' en productie. En de klant word er de dupe van. Reageren
Ewoud Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Dit is pasgeleden voor mij ook een bottleneckje geweest. Ben een ontzettende PC gamer heb dus ook een vrij aardige pc, alleen een pc die niet af is.Nu had ik dus de keuzen om nog is á 500 euro in me pc steken(er zit al 500 in) of een console. Uiteindelijk overwege toch voor de console te gaan PS3, waarvan ik tot nu toe geen spijt heb. Geen PC maar een PS3 toch, binnekort HD en dan blueray filmpies kijken Reageren
Dvt Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Naja mijn vader krijgt over een week een nieuwe PC van 3.00 GHz met de ATi 3870 HD en een BluRay lezer en brander dus dat boeit me echt niet... Maar over de harde schijf: De 120G HDD is nu €79,99! Dus wie nog een grotere HDD wil, moet dat nu doen! Reageren
ilovefifa Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Naja mijn vader krijgt over een week een nieuwe PC van 3.00 GHz met de ATi 3870 HD en een BluRay lezer en brander dus dat boeit me echt niet...Maar over de harde schijf: De 120G HDD is nu €79,99! Dus wie nog een grotere HDD wil, moet dat nu doen! hier heb je d'r een voor 56 en die is 250gb http://tweakers.net/pricewatch/158194/sams...5s-hm250ji.html Reageren
ilovefifa Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Gister kwam ik een opgewarmd fossiel(oud mens) tegen die een ps3 spel ging kopen voor d'r kleinzoon toen ze de prijzen zag schrok ze erg. en ze is naar huis gegaan met een platinum van 30 euro ! Reageren
ikt Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Naja mijn vader krijgt over een week een nieuwe PC van 3.00 GHz met de ATi 3870 HD en een BluRay lezer en brander dus dat boeit me echt niet...Maar over de harde schijf: De 120G HDD is nu €79,99! Dus wie nog een grotere HDD wil, moet dat nu doen! hier heb je d'r een voor 56 en die is 250gb http://tweakers.net/pricewatch/158194/sams...5s-hm250ji.html Hij doelt op een Xbox hdd :') Reageren
ilovefifa Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Naja mijn vader krijgt over een week een nieuwe PC van 3.00 GHz met de ATi 3870 HD en een BluRay lezer en brander dus dat boeit me echt niet...Maar over de harde schijf: De 120G HDD is nu €79,99! Dus wie nog een grotere HDD wil, moet dat nu doen! hier heb je d'r een voor 56 en die is 250gb http://tweakers.net/pricewatch/158194/sams...5s-hm250ji.html Hij doelt op een Xbox hdd :') zo xbox is ook duur zeg ! Reageren
Dvt Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Naja mijn vader krijgt over een week een nieuwe PC van 3.00 GHz met de ATi 3870 HD en een BluRay lezer en brander dus dat boeit me echt niet...Maar over de harde schijf: De 120G HDD is nu €79,99! Dus wie nog een grotere HDD wil, moet dat nu doen! hier heb je d'r een voor 56 en die is 250gb http://tweakers.net/pricewatch/158194/sams...5s-hm250ji.html Hij doelt op een Xbox hdd :') zo xbox is ook duur zeg ! Tja, de PS3 en PC hebben ook zijn prijs.. Bewerkt: 22 november 2008 door Dvt Reageren
the_dan Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 i love fifa je kan ook de editknop gebruiken i heb de ds en de psp trouwens ook ds toen bestond er nog geen psp psp gta Reageren
FerryN Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Naja mijn vader krijgt over een week een nieuwe PC van 3.00 GHz met de ATi 3870 HD en een BluRay lezer en brander dus dat boeit me echt niet...Maar over de harde schijf: De 120G HDD is nu €79,99! Dus wie nog een grotere HDD wil, moet dat nu doen! hier heb je d'r een voor 56 en die is 250gb http://tweakers.net/pricewatch/158194/sams...5s-hm250ji.html Hij doelt op een Xbox hdd :') zo xbox is ook duur zeg ! Tja, de PS3 en PC hebben ook zijn prijs.. 120gb voor een PS3 kost voor zijn langzalzijnleven geen 80 euro kosten. 320gb voor ps3 kan al 70 euro kosten. Maargoed, genoeg offtopic voor vandaag. Reageren
Gijsso Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik heb mijn PS3 omdat er meer spellen opzitten die ik leuk vind (Gran Turismo 5, Motorstorm enz) en omdat mijn pa heel veel korting kan regelen via Sony. En bij Microsoft niet. Reageren
Rullez Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik heb een PS3 gekocht omdat ik na al die jaren gamen erg gewend ben aan de producten van Sony. Reageren
Colonel Cortez Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik heb mijn PSP omdat ik overal wilde gamen zonder dat ik naar de televisie of PC moet hollen om te gamen. Daarnaast heb ik hem aangeschaft omdat ik er ook muziek mee afspeel. Dat is erg handig als ik niet vooruit te branden ben met het leren van mijn vakken. Dan speel ik lekker wat muziek af en dan kan ik er weer tegenaan. Een andere reden waarom ik de PSP heb gekocht is omdat ik Sony een erg fijn merk vind en ik vind het spellenaanbod ook beter voor de PSP. Daar zijn meer spellen die beter bij mij in de smaak vallen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.