iLoveGta Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 kan je deuren van een wagen op slot doen ?En zoja,hoe? :huh: gtrz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 8 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2005 Met de ARMAX cheatdisck kan het, normaal in het spel niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Royce Da 5'9'' Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2005 Met de ARMAX cheatdisck kan het, normaal in het spel niet. Is stom dan kan je direkt in je auto :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iLoveGta Geplaatst: 10 april 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 maar heb je :blink: ARMAX :blink: nodig voor de cheatdisc of niet en waar ergens kan je de cheatdisc kopen :o mss. in dreamland ik weet et nie weten jullie het :o gtrz iLoveGta Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6939 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Emile Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik wou eigenlijk juist het tegenovergestelde weten: hoe hun je in een auto waarvan de deuren opslot zijn, als dat gaat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 april 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2005 ik wou eigenlijk juist het tegenovergestelde weten: hoe hun je in een auto waarvan de deuren opslot zijn, als dat gaat Auto slepen naar een garage. Dan gaat hij open. Slepen doe je met een slepwagen of tractor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.