jovinky Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) Mijn aller nieuwste design =D Rate ff Oja er zijn een paar 'oude' designs bij de topic 'kleine gallery' van mij gekomen Bewerkt: 20 november 2008 door jovinky Reageren
TomHagen Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Ik vind de achtergrond wat zwak, nogal rommelig en dat grijs verpest het nogal. Blauw-grijs is sowieso al een slechte combinatie. De licht effecten zijn wel goed gedaan, maar niet echt speciaal, omdat het er niet uit springt. De tekst vind ik erg zwak geplaatst. Die kan je beter linksboven plaatsen denk ik. De blauwe pijltjes zijn leuk gedaan, maar kunnen misschien iets groter. De render is nogal ongelukkig gekozen, de rug van iemand is nou niet echt iets boeiend. Reageren
Jon-asses Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Ik zie dat je ook zowat dezelfde stijl hebt als mij, maar alles lijkt heel rommelig hier. Eerst en vooral zit er hélemaal geen diepte in de sig. Maak zijkanten altijd wat donkerder, maak een light source,... Zoiets maakt de sig dubbel zo mooi. De tekst vind ik niet mooi, te fel, niet goed geplaatst en geen passend lettertype. De licht effecten zijn wel mooi gekozen maar staan wat rommelig en door elkaar geplaatst. Ook heb je geen rendereffecten gebruikt en lijkt Adriano er echt zo 'opgeplakt'. Oefen nog wat verder, héél erg slecht is die sig niet. Oefenen dus Reageren
jovinky Geplaatst: 20 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Render-effecten zijn er heus wel En veder waar de tekst staat, behoord tot mijn mening naar smaak. Ik vind het mooier om de tekst onderin en bij de render te doen. En veder bedankt voor de tips =D Reageren
Jay; Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 En veder waar de tekst staat, behoord tot mijn mening naar smaak. Ja maar in dat geval behoort alles tot smaak. Elk individueel persoon gaat op smaak en zijn beeld van 'mooi' af als hij een signature rate. Als een font-kleur vloekt met de rest van de signature heeft dat in principe niet veel met smaak te maken. Het gaat in dit geval om de signature in zijn geheel en als iets vloekt werkt dat eerder in je nadeel als in je voordeel. Maar goed, laat ik deze post ook maar een beetje nuttig maken nu ik hier toch ben. Allereerst moet ik zeggen dat je een redelijke signature in elkaar hebt gedraaid, het aller grootste probleem is in mijn ogen de rommeligheid met effecten in samenhang met het kleurcontrast. Het is in principe geen slecht uitgekozen render, maar je moet er wat mee doen. Op bepaald vlak is die links wel goed ingeblend maar rechts bijvoorbeeld, komt het erg opgeplakt over. De belichting is niet slecht maar je doet het op random plekken. Probeer plekken uit te kiezen waar het ook echt nodig is en laat het doorschijnen naar beneden. Ik had de signature verder in een blauw jasje gestoken, en had dus niks met grijs gedaan, wel met zwart eventueel. Verder had je voor je tekst een donkerblauwe kleur kunnen nemen, deze óf groot te doen en bij de render laten zetten óf klein in een hoekje. Voor de rest leuk gedaan, maar zeker geen geweldige sport-signature. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.