Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb een stuntpark gedownload. Het is op het 1e vliegveld. Er staat wat loopings enz. Maar het een heleboel loopings en andere stunt dingen rij ik er recht doorheen. Hoe kan dit?

ps. al mag ik een link geven geef ik de download site zodat jullie het zelf kunnen zien

Geplaatst:

Natuurlijk mag je een link geven; graag zelfs dan kunnen we zien over welke mod je het precies hebt. Dat je door bepaalde dingen heen kunt rijden, heeft te maken met bepaalde *.col bestanden, die het 'collision model' bevatten, oftewel waar je er tegenaan moet knallen. Als zo'n bestand ontbreekt kun je gewoon door het object heen rijden. Het is dan niet 'solid' gemaakt. Het kan zijn dat dit een fout is van de maker van de mod zelf of dat hij/zij het er bewust niet in heeft gestopt. Daarvoor is het dus handig om even de link te geven; dan kunnen anderen kijken of dit bij hen ook zo is. Het kan echter ook zo zijn dat je enkele bestanden vergeten bent te installeren. Dan ligt het dus aan de wijze waarop jij de mod geïnstalleerd hebt. Om te vertellen hoe je het dan wel moet installeren moeten we eerst weten over welke mod je het hebt, dus een link wordt zeker gewaardeerd. :cya:

Geplaatst:

Mag ik vragen wat jij met het bestand "Collisionfile MOD.COL" hebt gedaan? Het lijkt mij nogal een onwaarschijnlijke bestandsnaam voor een .col bestand uit SA, dus volgens mij moet daar nog iets mee gebeuren. Wat precies begrijp ik echter niet. In de readme wordt namelijk gesproken over 'stadint_1' t/m 'stadint_5'. In de readme staat dat je die 5 bestanden in gta_int.img moet plaatsen, maar die bestanden zijn helemaal niet bijgevoegd bij de mod. Op gtainside.com staan helaas nog geen commentaren van andere personen, dus ik kan niet echt zien of we de enige zijn die het niet begrijpen.

Het kan zijn dat de andere bestanden in de eerste versie van de mod zitten en dat deze tweede versie slechts een update is van bepaalde oneffenheidjes en coördinaten. Als ik jou was zou ik even V1.0 van deze mod opzoeken en daarin kijken. Mocht je er nog niks van begrijpen, dan kun je altijd de maker een mailtje sturen.

Geplaatst:

het is gelukt het moet zo:

Je moet collisionfile moet in gta_int doen en daarna moet je stadint_1 tot stadint_5 verwijderen uit gta_int. En nu kan ik er niet meer doorheen

Geplaatst:
het is gelukt het moet zo:

Je moet collisionfile moet in gta_int doen en daarna moet je stadint_1 tot stadint_5 verwijderen uit gta_int. En nu kan ik er niet meer doorheen

Leuke dubbelpost.

Kan je iets duidelijker zijn, want "nu kan ik er niet meer doorheen" is wel heeel vaag...

Geplaatst:

Dit is de Readme voor de map maar al doe je alleen dit kan je door sommige dingen heen rijden

Beschrijving: Deze kaart verandert de luchthaven in LS in een stunt park! Maar er is een V2.0! Dus nieuwe installatie: Zet de bestanden uit het mapje MAPS uit mijn file in C\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\maps\LA. Voor dat je dit doet maak een back-up van deze bestanden omdat je de map mischien niet leuk vind.

Dit is de Readme voor de Collisionsfile. Al volg je deze instalatie ook kan je niet meer door sommige dingen heen rijden.

Deze mod is alleen voor GTAinside.com! Chris Benoit! Contact: email: ehm@gmx.de icq: 293-767-102

Installatie:

1. Open met IMG TOOL 2.0 het bestand gta_int. Het bestand staat normaal in C\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Models

2. Ga nu naar Commands -> Add en ga naar mijn Collisionsfile mod en add die

3. Verwijder de bestanden stadint_1, stadint_2, stadint_3, stadint_4 en stadint_5 uit gta_int.

4. Ga nu naar Commands -> Rebuild Archive en klaar ben je.

Geplaatst:

Rare readme... Dat Nederlands slaat nergens op...

Al volg je deze instalatie ook kan je niet meer door sommige dingen heen rijden.

Je hebt toch niet de Readme in Nederlands vertaald hé? We kunnen best Engels lezen, post de Engelse anders even.

1. Open met IMG TOOL 2.0 het bestand gta_int. Het bestand staat normaal in C\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Models

2. Ga nu naar Commands -> Add en ga naar mijn Collisionsfile mod en add die

3. Verwijder de bestanden stadint_1, stadint_2, stadint_3, stadint_4 en stadint_5 uit gta_int.

4. Ga nu naar Commands -> Rebuild Archive en klaar ben je.

Heb je dit wel goed gedaan? Dit is namelijk de col installatie. Anders moet je eens proberen Stadint_1 t/m stadint_5 niét te verwijderen.

Geplaatst:
Je hebt toch niet de Readme in Nederlands vertaald hé? We kunnen best Engels lezen, post de Engelse anders even.
De downloadlink van de mod is gegeven, dus volgens mij kun je die readme ook best zelf vinden. Daarnaast is 'en nu kan ik er niet meer doorheen' best wel duidelijk als je het topic van begin tot eind hebt gelezen. Eerst kon de topicstarter namelijk geen collision met de modellen hebben, maar nu wel.

Hoe dan ook, de originele readme is in het Duits en alhoewel ik best wel wat Duits spreek - ook al is het weer een paar jaartjes geleden - heb ik het woord 'gelöscht' gewoon verkeerd vertaald. Dit betekent in deze context inderdaad gewoon 'verwijderen' en dus heeft apjekills gewoon goed gedaan wat hij moest doen. Je hoeft dus helemaal niks anders te proberen.

Het deel van de originele readme voor mensen die even geen zin hebben om die readme gewoon zelf op te zoeken:

Installation: 1. Mit dem img tool 2.0 wird die gta_int.img Datei geöffnet!
   2. Dort wird dann mein Col File eingefügt
   3. Die Dateien " stadint_1 , stadint_2 , stadint_3 , stadint_4 und 
	  stadint_5 werden in der gta_int.img Datei gelöscht!
   4. Dann geht man auf Rebuild Archiv und die col files sind bei euch im Game!

Oftewel:

Installatie: 1. Met IMG Tool 2.0 moet je gta_int.img openen.

2. Daar moet je het meegeleverde COL bestand invoegen.

3. De bestanden 'stadint_1' t/m 'stadint_5' moet je uit gta_int.img verwijderen.

4. Dan moet je op 'Rebuild Archive' klikken en de COL bestanden zitten bij jou in het spel.

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...