Jump to content

Ivysaur

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Naar een erg leuke tutorial heb ik deze signature gemaakt. Het is lekker simpel, maar best wel aardig mooi, niet?

ofcdy.png

Rates asjeblieft? ^_^

Bewerkt: door Ice Banana
Geplaatst:

Erg mooi gemaakt, al vind ik hem er wel een beetje vreemd uitzien :puh:

Je render is mooi geplaats (of hoort die bij de stockfoto, volgens mij niet?). Je lichteffecten zijn erg mooi wat ook heel erg mooi tot zijn recht komt in deze sig. Je tekst valt me alleen een beetje tegen. Voor mij zijn het rare tekens :puh: Wat ik daarbij ook erg jammer vind is het zwarte blok achter je tekst. Misschien heb je dat gedaan omdat de tekst anders niet goed zichtbaar was? Maar ik had het in ieder geval anders opgelost door wat met de effecten te kloten van de tekstlayer. De dikke rand boven en beneden bevalt me wel. Ik zie vaker bij signature's van jouw dat je dat doet, en dat staat in de ruime meerdere gevallen erg mooi. Ik zou zeggen, blijf oefenen en ga vooral zo door :tu:

Geplaatst:

Deze is volgens mij geript :duh:

Hoe verklaar je dit ???

vhxlc8.jpg

Dit gebeurt heel vaak als mensen beginnen met desginen,

Ze pakken een sig van een ander, en ga er met paint bewerken :duh:

>>> Door -Matthijs: Het is tamelijk onbeschoft om iemand op voorhand ergens van te beschuldigen. Dit is gewoon de manier waarop hij de tekst in de signature heeft verwerkt.<<<

Ik ken IB goed genoeg en met name zijn werk goed genoeg dat hij dit kan maken ;) Dit is niet geript! :)

Bewerkt: door Kloep
Geplaatst:

hij heeft een tut gevolgd, dus waarschijnlijk deed men in die tut de tekst ook zo. niets geript dus. Ice banana is trouwens al lang designer hier, en totaal geen beginner.

voor de rest ben ik het volledig eens met Matthijs.

anyway, rate:

het is inderdaad vrij simpel, maar de effectjes die erop zijn toegepast maken de signature iets magisch hebben.

al vind ik hier en daar de kwaliteit van de graphics wat minder qua pixels, en is het hier en daar een beetje te wazig. maar dat overheerst niet, en dus stoort het ook niet. de stijl van de border vind ik ook wel passend, net als de manier waarop de tekst, chinese tekens erbij staan. het zwarte kadertje begint ook in het zwart lang links, en komt er dan uit. Kleurgebruik is ook netjes, met dat mystieke effect.

9/10 totaal. :Y

:cya:

Geplaatst:
Ik zeg ook niet dat hij een beginner is :rolleyes:

Maar altijd als iemand ript, doen ze het op die manier. :duh:

Dus het nut van je post was dat wij weten hoe mensen iets rippen?? Beetje nutteloos dan..

Geplaatst:
tuurlijk niet.

Als de rippers dat dan zo doen, en hij ook, beetje verdacht dan ?!

Nee, aangezien hij het niet met paint heeft gedaan, maar er voor heeft gekozen om de tekst zo te maken. En nu kunnen we dit topic ook weer gebruiken om te raten, wat jij overig nog niet hebt gedaan. Mocht je er echt niet over kunnen ophouden, mag je me een pm sturen..

tuurlijk niet.

Als de rippers dat dan zo doen, en hij ook, beetje verdacht dan ?!

jovinky, kijk eens wat er voor tekst op de boom staat (verticaal, bovenaan). Knap als je dat met paint kan doen ;)

Bewerkt: door Kai-ShockWave

Dan maar zo. Hier heb je het PSD bestand...

Dit gebeurt heel vaak als mensen beginnen met desginen,

Ze pakken een sig van een ander, en ga er met paint bewerken

Ik design al een ruim jaar. Ik heb hier verschillende topics vol met designs die ikzelf heb gemaakt. Handig om even eerst te bladeren in dit forum vooraleer je erover snauwt mij een 'beginner' te noemen. Zoals je ziet heb ik de PSD gegeven. Hier kan je over alles gaan miereneuken in grote lijnen. Volgens mij kan je de hele opbouw van de signature zien. En, als laatste. Paint gebruik ik al jaren niet meer. Anders zou ik je een PNG bestandje of een Jpegje geven inplaats van een volledige PSD. Bedankt voor je feedback _O_

Bewerkt: door Ice Banana
Geplaatst:

@ Ice Banana : Ik noem je ook geen beginner :N

Ik nam het woord 'beginner' als voorbeeld. :rolleyes:

@ Kai-ShockWave : jovinky, kijk eens wat er voor tekst op de boom staat (verticaal, bovenaan). Knap als je dat met paint kan doen

Dat kon er ook al staan ;)

En nou nog ff raten ,,,

Hij ziet er leuk uit, leuk dat de render mooi in het licht staat en de randen mooi donker zijn.

Wat ik dan helemaal niet mooi vind is dan die rand om de tekst.

Dat had ik echt weg gelaten, of ik had de tekst links onderin geplaatst zodat het niet opviel.

Cijver 8/10

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...