Frank031195 Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Heey allemaal. Daar ben ik weer na een lange tijd. De vorige keer had ik een vraag en ik werd goed geholpen. En ik heb weer een vraag dus ik hoop dat ik net zo goed word geholpen. Genoeg daarover. Ik heb een vraag over een mod de mod heet 'Cj_White_skin'. Ik weet alleen niet hoe ik deze moet instaleren. Ik heb een map vol met .txd files gekregen.. Weet iemand wat ik moet doen? En weet iemand waar ik een goeie minibike mod kan downloaden? Alvast heel erg bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Heey allemaal. Daar ben ik weer na een lange tijd. De vorige keer had ik een vraag en ik werd goed geholpen. En ik heb weer een vraag dus ik hoop dat ik net zo goed word geholpen. Genoeg daarover. Ik heb een vraag over een mod de mod heet 'Cj_White_skin'. Ik weet alleen niet hoe ik deze moet instaleren. Ik heb een map vol met .txd files gekregen.. Weet iemand wat ik moet doen? En weet iemand waar ik een goeie minibike mod kan downloaden? Alvast heel erg bedankt Kijk eens in de readme. Daar staat precies beschreven hoe je het moet installeren. Je moet met IMGTool de TXD opzoeken die ook in de mod staat. Bijv: Gemodde: hommel.txd Orginele in GTA3.IMG: hommel.txd Vervang dan met IMGTool de orginele hommel.txd in GTA3.IMG (Rechtsklik > Replace) door de gemodde. Doe dit met alle bestandjes. Maak altijd eerst een backup (Rechtsklik > Extract). Er is hier ook een tutorial over in de MTL (http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78454). Reageren
Frank031195 Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Kijk eens in de readme. Daar staat precies beschreven hoe je het moet installeren. Je moet met IMGTool de TXD opzoeken die ook in de mod staat. Bijv: Gemodde: hommel.txd Orginele in GTA3.IMG: hommel.txd Vervang dan met IMGTool de orginele hommel.txd in GTA3.IMG (Rechtsklik > Replace) door de gemodde. Doe dit met alle bestandjes. Maak altijd eerst een backup (Rechtsklik > Extract). Er is hier ook een tutorial over in de MTL (http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=78454). Ik had gelijk gekeken of er een readme bij zat. Maar er zat niks bij ook niet op de site waar ik hem van heb gedownload. Ik weet wel dat ik iets met de img tool moet doen. Alleen het zijn heel veel bestandjes. 112 bestandjes. Reageren
Beagle Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Geef eens een link naar de mod. En, voor meerdere bestanden moet je Multi-IMG of Alci's IMGTool gebruiken Reageren
Frank031195 Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Geef eens een link naar de mod. En, voor meerdere bestanden moet je Multi-IMG of Alci's IMGTool gebruiken http://files.filefront.com/CJ+white+skinzi...;/fileinfo.html Dit is de file. Reageren
FerryN Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Backup je 'Player.img', gewoon door deze te kopieren naar een andere map. Je moet met een IMG-tool moet je 'Player.img' openen, deze staat in je 'Models' map van San Andreas. Als je dat gedaan hebt, moet je al die bestandjes die in de .rar file staan uitpakken naar een mapje. Als je dat gedaan hebt, dan pak je je IMG-tool met de geopende 'Player.img' en doe je 'import' of iets dergelijks en selecteer je al de uitgepakte bestandjes. En dan druk je op 'ok' en een ander knopje zodat ie al die bestandjes importeerd in je 'Player.img'. Dan doe je 'rebuild archive' en als ie daarmee klaar is, start je SA op, en zou het hij moeten doen. Later, Reageren
Beagle Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Geef eens een link naar de mod. En, voor meerdere bestanden moet je Multi-IMG of Alci's IMGTool gebruiken http://files.filefront.com/CJ+white+skinzi...;/fileinfo.html Dit is de file. 1. Download Alci's IMGTool even. 2. Pak alle bestandjes uit in een mapje die je terug kan vinden. 3. Open Alci's IMGTool en ga naar "file" en dan "open". 4. Selecteer "player.img" 5. Ga naar "actions" en dan naar "import (Remove if already exists)". 6. Selecteer alle TXD'tjes. 7. Ga naar "actions" en dan naar "rebuild". 8. Dan ben je klaar Reageren
Frank031195 Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Geef eens een link naar de mod. En, voor meerdere bestanden moet je Multi-IMG of Alci's IMGTool gebruiken http://files.filefront.com/CJ+white+skinzi...;/fileinfo.html Dit is de file. 1. Download Alci's IMGTool even. 2. Pak alle bestandjes uit in een mapje die je terug kan vinden. 3. Open Alci's IMGTool en ga naar "file" en dan "open". 4. Selecteer "player.img" 5. Ga naar "actions" en dan naar "import (Remove if already exists)". 6. Selecteer alle TXD'tjes. 7. Ga naar "actions" en dan naar "rebuild". 8. Dan ben je klaar Ik heb het nu gedaan. Alleen ik had een of andere mod en daardoor crashte me GTA. Dus ik deinstalleer hem even want ik had niet ge backupt . (Normaal doe ik dit wel) Maar ik wou even snel weten of dit werkte. Maar heeeel erg bedankt voor het helpen nu weet ik ook hoe ik grims weapon pack moet instaleren of moet dat anders? In ieder geval heeel erg bedankt Reageren
FerryN Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Geef eens een link naar de mod. En, voor meerdere bestanden moet je Multi-IMG of Alci's IMGTool gebruiken http://files.filefront.com/CJ+white+skinzi...;/fileinfo.html Dit is de file. 1. Download Alci's IMGTool even. 2. Pak alle bestandjes uit in een mapje die je terug kan vinden. 3. Open Alci's IMGTool en ga naar "file" en dan "open". 4. Selecteer "player.img" 5. Ga naar "actions" en dan naar "import (Remove if already exists)". 6. Selecteer alle TXD'tjes. 7. Ga naar "actions" en dan naar "rebuild". 8. Dan ben je klaar Ik heb het nu gedaan. Alleen ik had een of andere mod en daardoor crashte me GTA. Dus ik deinstalleer hem even want ik had niet ge backupt . (Normaal doe ik dit wel) Maar ik wou even snel weten of dit werkte. Maar heeeel erg bedankt voor het helpen nu weet ik ook hoe ik grims weapon pack moet instaleren of moet dat anders? In ieder geval heeel erg bedankt Grims Weapon pack moet in de 'GTA3.img', deze staat in dezelfde map als die van 'Player.img'. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.