iefen Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 ik heb een mod gedownload waarmee je met mario in vc kan spelen nu heb ik dus de dff en de txd+ de skin bmp in vice city gebracht: loop ik door die kleding ding en dan krijg ik wel de dff(postuur) van mario maar geen txd+bmp alleen een witte toen heb ik in de readme gekeken en toen zeiden ze dat je dan die bmp(in de skin map) moet kiezen, gedaan geen verandering!!! helpzzz Reageren
K.O. Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Heb je de skin ingame wel geselecteerd? In Vice City kun je namelijk meerdere skins in het spel zitten, die je via het pauzemenu kunt selecteren. Volgens mij kun je wanneer je op Escape hebt gedrukt gewoon op 'Skins' of iets dergelijks klikken om de nieuwe skin daadwerkelijk te gebruiken. Reageren
iefen Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 ja, ik heb die skin in de skin map gezet, toen heb ik die aangezet en toen gebeurde er nog niks Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.