-Niels- Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 (bewerkt) De president van Activsion Blizzard, Bobby Kottick, heeft laten weten dat de zesde Call of Duty (het deel na World at War), braaf in 2009 verschijnt. Dit nieuws komt niet als een verrassing aangezien eerder al bekend werd dat de Call of Duty-serie over twee ontwikkelaars zou worden verdeeld die elk twee jaar de tijd krijgen om een nieuw deel te brengen. Call of Duty: World at War komt van de hand van Treyarch en de Call of Duty van 2009 wordt dus gemaakt door Infinity Ward, die ook verantwoordelijk was voor Call of Duty 1, 2 en 4: Modern Warfare. Onduidelijker is echter de setting. De geruchten gaan dat Infinity Ward werkt aan variant in de toekomst, maar daarover is nog helemaal niets zeker. Details over de volgende Call of Duty zullen niet verschijnen voordat World at War in de winkel ligt, dus voor meer informatie zul je dus nog even moeten wachten. Call of Duty: World at War komt dit najaar uit voor bijna elk platform. --------- De release datum is inmiddels al veranderd, het word 2010 dat het spel uitkomt. Jammer dat het zich in het heden gaat afspelen, Call of Duty 5 was één van de beste Call of Duty's, maar je kunt niet eeuwig games blijven maken over de tweede wereldoorlog. Vorig jaar waren ze al bezig met het ontwikkelen van Call of Duty 6. Er is nog geen enkele trailer beschikbaar! Bewerkt: 8 oktober 2015 door Visser23 Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 De president van Activsion Blizzard, Bobby Kottick, heeft laten weten dat de zesde Call of Duty (het deel na World at War), braaf in 2009 verschijnt. Dit nieuws komt niet als een verrassing aangezien eerder al bekend werd dat de Call of Duty-serie over twee ontwikkelaars zou worden verdeeld die elk twee jaar de tijd krijgen om een nieuw deel te brengen. Call of Duty: World at War komt van de hand van Treyarch en de Call of Duty van 2009 wordt dus gemaakt door Infinity Ward, die ook verantwoordelijk was voor Call of Duty 1, 2 en 4: Modern Warfare. Onduidelijker is echter de setting. De geruchten gaan dat Infinity Ward werkt aan variant in de toekomst, maar daarover is nog helemaal niets zeker. Details over de volgende Call of Duty zullen niet verschijnen voordat World at War in de winkel ligt, dus voor meer informatie zul je dus nog even moeten wachten. Call of Duty: World at War komt dit najaar uit voor bijna elk platform. --------- De release datum is inmiddels al veranderd, het word 2010 dat het spel uitkomt. Jammer dat het zich in het heden gaat afspelen, Call of Duty 5 was één van de beste Call of Duty's, maar je kunt niet eeuwig games blijven maken over de tweede wereldoorlog. Vorig jaar waren ze al bezig met het ontwikkelen van Call of Duty 6. Er is nog geen enkele trailer beschikbaar! Volgens mij is Call of duty: world at war geen call of duty 5. Het zou een tussen game zijn, daarom speeld het zich af wereld oorlog 2. Ik denk dat er nog een 5 moet komen. Reageren
joppie Geplaatst: 20 november 2008 Rapport Geplaatst: 20 november 2008 Kijk dat is mooi weer een nieuwe, wel jammer dat het weer zo lang op zich laat wachten want ik heb WaW alweer uitgespeeld. Ik hoop dat ze van CoD 6 of 5 hoe die ook gaat heten weer een mooie game maken. Reageren
Wanted Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 De president van Activsion Blizzard, Bobby Kottick, heeft laten weten dat de zesde Call of Duty (het deel na World at War), braaf in 2009 verschijnt. Dit nieuws komt niet als een verrassing aangezien eerder al bekend werd dat de Call of Duty-serie over twee ontwikkelaars zou worden verdeeld die elk twee jaar de tijd krijgen om een nieuw deel te brengen. Call of Duty: World at War komt van de hand van Treyarch en de Call of Duty van 2009 wordt dus gemaakt door Infinity Ward, die ook verantwoordelijk was voor Call of Duty 1, 2 en 4: Modern Warfare. Onduidelijker is echter de setting. De geruchten gaan dat Infinity Ward werkt aan variant in de toekomst, maar daarover is nog helemaal niets zeker. Details over de volgende Call of Duty zullen niet verschijnen voordat World at War in de winkel ligt, dus voor meer informatie zul je dus nog even moeten wachten. Call of Duty: World at War komt dit najaar uit voor bijna elk platform. --------- De release datum is inmiddels al veranderd, het word 2010 dat het spel uitkomt. Jammer dat het zich in het heden gaat afspelen, Call of Duty 5 was één van de beste Call of Duty's, maar je kunt niet eeuwig games blijven maken over de tweede wereldoorlog. Vorig jaar waren ze al bezig met het ontwikkelen van Call of Duty 6. Er is nog geen enkele trailer beschikbaar! Jammer? Ik vindt het juist een grote stap in de goede richting. Call Of Duty 4: Modern Warfare was een kei gaaf spel. Call Of Duty: World At War vond ik minder. Misschien komt dat omdat COD5 op de engine van COD4 gebouwd is. Verder heb ik de 2e wereldoorlog nu wel weer gezien . Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik dacht dat COD6 speelt zich af in toekomst. Reageren
Twinskyh Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik dacht dat COD6 speelt zich af in toekomst. Ik hoop het eigenlijk niet, dat het zich afspeelt in de toekomst. De toekomst is niet echt mijn ding, voor zo'n game. Reageren
Zaahed Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Zo Call of Duty 6. Hopelijk word die nog beter maar ik wil het liefst niet dat hij in de toekomst afspeelt liever in het verleden. Reageren
lexus123 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik hoop dat Cod6 gewoon weer vet word als Cod4. Ik vind die moderne setting veel beter dan dat oude gedoe. Die oude wapens vind ik bagger . Offtopic: James Bond: QoS draait ook op de engine van Cod4 en ziet er daardoor ook ontzettend gelikt uit. Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik hoop COD6 zich afspeelt rond deze tijd ofzo. Bijv. Irak of The Battle Of Mogadishu ( Black Hawk Down ) Reageren
ikt Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Hopelijk zullen ze iets in deze tijd gaan doen en niet in de 2e wereldoorlog. Er zijn al talloze games geweest, de 2e wereldoorlog is lekker uitgemolken. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Beter dat COD6 in eerste wereldoorlog want ik ken geen enkele games over WOI. Reageren
ArticLight Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Beter dat COD6 in eerste wereldoorlog want ik ken geen enkele games over WOI. Battlefield 1918 mod voor Battlefield 1942. Reageren
studio dewolf Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Maar het is mod dus niet echt officieel spel. Ik vind idee van WOI wel goed. Het speelt zich af in België. Op einde speelt zich af in Westhoek de 1 van de bekendste slag. Reageren
lexus123 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Maar het is mod dus niet echt officieel spel. Ik vind idee van WOI wel goed. Het speelt zich af in België. Op einde speelt zich af in Westhoek de 1 van de bekendste slag. Ik denk dat, als het een WOI game word, je best wel veel in loopgraven moet vechten en dat lijkt mij behoorlijk saai. Ik weet wel bijna zeker dat het in de toekomst of het heden gaat afspelen. Want die lui daar moeten toch gemerkt hebben dat verkoop cijfers van CoD4 aanzienlijk hoger waren dan die van 3. Bewerkt: 23 november 2008 door lexus123 Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ik hoop dat de ontwikkelaar van 1, United Offencive, 2 en 4 MW weer terug gaat naar de roots. Deel 1 en 2 dus. Ik vond deel 4 gewoon een van de slechtste spellen ooit gespeelt. Ik snap niet dat CoD 4 MW zo'n ongelovelijk populair online spel heeft kunnen worden. Maar smaken verschillen. Met CoD 5 hebben ze het trouwens wel goed gedaan vind ik. Eindelijk weer eens een leuke Call of Duty na deel 2. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.