Jump to content

Call of Duty 6


-Niels-

Recommended Posts

De setting van Modern Warfare is mooi, maar word je niet ziek van dit?

De BAR geeft me een krachtiger gevoel dan de M249 SAW, De Thompson schiet harder dan de MP5SD. Een F1 Grenade knalt lekkerder dan een M67 grenade, Dit is wat ik ervan vind, Jullie meningen kunnen helemaal verschillend zijn.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 39
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumrunner

    6

  • PSP-Keeper

    5

  • -Niels-

    3

  • studio dewolf

    3

De setting van Modern Warfare is mooi, maar word je niet ziek van dit?

De BAR geeft me een krachtiger gevoel dan de M249 SAW, De Thompson schiet harder dan de MP5SD. Een F1 Grenade knalt lekkerder dan een M67 grenade, Dit is wat ik ervan vind, Jullie meningen kunnen helemaal verschillend zijn.

ik vind dat niet kloppen modere wapens moeten beter zijn dan wapens uit de tweede wereld oorlog

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel, dat als je die nieuwe wapens hebt, Je alleen de trekker over hoeft te halen en je hebt al 3 Headshots.

Ik vind die SAS ventjes veel te verwend. Vroeger was het hard : D-Day, Slag om pelelul :D , Battle for Caen of Operation Market Garden. Dat waren nog eens veldslagen :sigaar: . Dat was me een mondje vol :cab: .

Link to comment
Delen op andere websites

De setting van Modern Warfare is mooi, maar word je niet ziek van dit?

De BAR geeft me een krachtiger gevoel dan de M249 SAW, De Thompson schiet harder dan de MP5SD. Een F1 Grenade knalt lekkerder dan een M67 grenade, Dit is wat ik ervan vind, Jullie meningen kunnen helemaal verschillend zijn.

Boeit me eigenlijk niet. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoel, dat als je die nieuwe wapens hebt, Je alleen de trekker over hoeft te halen en je hebt al 3 Headshots.

Ik vind die SAS ventjes veel te verwend. Vroeger was het hard : D-Day, Slag om pelelul :D , Battle for Caen of Operation Market Garden. Dat waren nog eens veldslagen :sigaar: . Dat was me een mondje vol :cab: .

Hahaha! Heerlijke opmerking, die lui van SAS zijn verwend. Geniaal! :D Het lijkt mij ook leuk, zoals al eerder in dit topic is gezegd dat het zich afspeeld in WOI!

Link to comment
Delen op andere websites

Mij ook, lekker in je loopgraafje zitten wachten tot eindelijk die moffen aan komen rennen.

Ze rennen recht hun graf in, want daar staat Forumrunner met z'n Chauchat. TRATARARATAAAATATATTRRRRRRRRRRRRRRRR, weer een stap verder :sigaar: .

Link to comment
Delen op andere websites

Dit was al een tijdje bekend hoor...al zo'n 7 maanden :D

en COD World at war is geen COD 5 dus het kan geen COD 6 zijn...eerder cod 5 :D

Ach naja, Call of Duty: WaW is het vijfde Call of Duty deel, daarom zeg ik het maar zo!

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

waarom doen ze de volgende cod niet in de vietnam oorlog lekker door de jungle lopen met huey's waar muziek uitgalmd booby traps van de vietcong en cod4 is veelste nep man je kan gewoon campe op een plak m60e+Grip is ownage

nee geef mij maar lekker cod1 en Uo :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

waarom doen ze de volgende cod niet in de vietnam oorlog lekker door de jungle lopen met huey's waar muziek uitgalmd booby traps van de vietcong en cod4 is veelste nep man je kan gewoon campe op een plak m60e+Grip is ownage

nee geef mij maar lekker cod1 en Uo :puh:

als we het dan toch over ouwe hebben dan speel ik liever cod 2 dan 1

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

waarom doen ze de volgende cod niet in de vietnam oorlog lekker door de jungle lopen met huey's waar muziek uitgalmd booby traps van de vietcong en cod4 is veelste nep man je kan gewoon campe op een plak m60e+Grip is ownage

nee geef mij maar lekker cod1 en Uo :puh:

Akkoord!

De Vietnam oorlog lijkt af en toe vergeten te worden, terwijl zo'n jungle gebied juist een prima setting is voor een schietspel. Met de laatste ontwikkelingen in hardware en software lijkt het mij geen slecht idee om over de Vietnam oorlog een supervet spel te maken.

Call of Duty 4 was inderdaad nep, maar wel leuk. Call of Duty 5/World at War vind ik erg tegenvallen.

Link to comment
Delen op andere websites

Mij ook, lekker in je loopgraafje zitten wachten tot eindelijk die moffen aan komen rennen.

Ze rennen recht hun graf in, want daar staat Forumrunner met z'n Chauchat. TRATARARATAAAATATATTRRRRRRRRRRRRRRRR, weer een stap verder :sigaar: .

Dan moet je Age of Empire III kopen! speelt zich af in de 18-19e eeuw. Je heb dan het bevel over een heel dorp inclusief leger met heel oude wapens. 1 keer schieten en dan moet je 3 sec. wachten voor je weer kan schieten. Love it!

Edit: verkeerde Quote!

Bewerkt: door FireFighter
Link to comment
Delen op andere websites

Maar het is mod dus niet echt officieel spel. Ik vind idee van WOI wel goed. Het speelt zich af in België. Op einde speelt zich af in Westhoek de 1 van de bekendste slag.

Ik denk dat, als het een WOI game word, je best wel veel in loopgraven moet vechten en dat lijkt mij behoorlijk saai.

Nou, Mij lijkt het wel wat. Die neppe shit van Call of Duty 4 is in ieder geval stommer.
Ik weet wel bijna zeker dat het in de toekomst of het heden gaat afspelen. Want die lui daar moeten toch gemerkt hebben dat verkoop cijfers van CoD4 aanzienlijk hoger waren dan die van 3.

Dat is omdat ze én een nieuwe engine hebben, én Call of Duty 3 gewoon een slechte gameplay had. Dat heeft misschien maar een heel klein beetje met de setting te maken.

EDIT :Nee hé, Per ongeluk twee post gemaakt. Kan een mod ze samenvoegen?

Bewerkt: door Forumrunner
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

ik weet niet of jullie dit al wisten maar het volgende deel gaat heten Call of Duty Modern Warfare 2 heb ik teminste uit een bron vandaan van internet en tv . dus denk dat ze weer terug gaan naar het moderne wereldtje . of ik dit moet geloven weet ik niet maar als het zo is vind ik het wel prima . hier een bron die ik gevonden heb.

That's right kiddos, Activision's hugely successful Call of Duty franchise is spawning another sequel limb with today's semi-official announcement that Call of Duty: Modern Warfare 2 is in development and set for release Fall 2009.

The announcement comes from a Microsoft sponsored Massive Inc. upfront where publishers showcase and talk about upcoming products to lineup advertisers prior to release. Activision didn't have any specifics to announce regarding the title, other than the fact that we'll be receiving a second helping of Modern Warfare late next year.

Anyone beyond excited for more CoD, especially a sequel to CoD4 which is arguably the best of the franchise?

Bewerkt: door Klaasvaak-nl
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...