Jump to content

Super Mario Bros. Photomanip.

Recommended Posts

Geplaatst:

Erg leuk gedaan, schaduw is erg goed, diepte al helemaal. Als je het niet zou zeggen zou ik denken dat het een gewone foto is...

• 3 weken later...
Geplaatst:

Ziet er uit als simpel plakwerk. In tegenstelling tot TomHagen, zie ik wel duidelijk dat het geplakt is. De afbeeldingen (met name de laatste) zijn erg pixelig en zien er daardoor erg nep uit.

Bij de tweede heb je er eentje in zwart-wit ingedaan?? Geen idee waarom, maar dat maakt het een heel stuk minder mooi. De eerste is véél te donker. En ook weer simpel opgeplakt. Sorry, maar ik vind dit niet mooi. 3/10

Geplaatst:

Ik vind hem wel leuk, het gaat er niet om of het een knip en plak werkje is. Maar het gaat om het eindresultaat. En ik vind hem wel leuk en een goed idee! :Y

7.5/10

Geplaatst:

Ik had eens een keer in een boekej gelezen hoe je dat kan doen. (Boekje en inhoud ben ik alweer vergeten :$ ) Ik vind vooral de schaduweffecten zeer mooi gelukt. Alleen vind ik de afbeelding er soms te pixelig uitzien.

8/10

Geplaatst:

Dit is best stoer gedaan zo, ik heb geen idee hoe je het gedaan hebt. Maar, meer van je werk zou leuk zijn om te zien! :tu:

Geplaatst:

Maar bij een 8-bit mariogame was het toch ook pixelachtig?

Dus waar zeuren jullie dan over?

Ik vind het best wel leuk :Y .

Vooral de laatste, omdat die achtergrond ook rond afgewerkt was, en een stuk voller en beter :Y.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Ziet er uit als simpel plakwerk. In tegenstelling tot TomHagen, zie ik wel duidelijk dat het geplakt is. De afbeeldingen (met name de laatste) zijn erg pixelig en zien er daardoor erg nep uit.

Bij de tweede heb je er eentje in zwart-wit ingedaan?? Geen idee waarom, maar dat maakt het een heel stuk minder mooi. De eerste is véél te donker. En ook weer simpel opgeplakt. Sorry, maar ik vind dit niet mooi. 3/10

Dat pixelige, dat is de bedoeling ;). De zogeheten 'sprites' komen uit een jaren 80 spel genaamd "Super Mario Bros." Mijn bedoeling was om de spel-wereld naar onze, de echte, wereld te brengen.

Die sprite die zwart-wit is, daar is een simpele verklaring voor. Die is gemaakt van steen, en is in het originele spel ook zwart-wit.

Ik had eens een keer in een boekej gelezen hoe je dat kan doen. (Boekje en inhoud ben ik alweer vergeten :$ ) Ik vind vooral de schaduweffecten zeer mooi gelukt. Alleen vind ik de afbeelding er soms te pixelig uitzien.

8/10

Voor het pixelige geld mijn bovenstaande uitspraak.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...