Jump to content

gangs

HaVOC

Recommended Posts

hey , kheb een vraag , ik ben opnieuw begonnen met san andreas door omstandigheden , nu ik moest een missie doen , waar je die gebieden moest veroveren , ik had er al aardig veel maar dan mocht ik naar de countryside missie's nu zijn die gebieden weg en is er niks meer dat ik kan veroveren :( wie weet hoe dit komt ?

Delen op andere websites

zit je nu in Badlands ofso? :huh: geef es wa meer uitleg!

want als je in badlands missies moet doen dan gaan die gebieden weg!

ja , kheb net de missie badlands gedaan ik moest iemand vermoorden en dan een foto nemen ! nu ben ik bezig met de missies van catelina

Delen op andere websites

Dan heb je die gebieden inderdaad niet meer, ze komen later in het spel wel terug... ;)

ik heb gta san andreas uitgespeeld en die gebieden kwamen bij mij niej trug:S:S wat moet ik doen? :music: :youngman: :kickass: :wasntme: :ooolala: :ibuk: :gtasign:

Delen op andere websites

Dan heb je die gebieden inderdaad niet meer, ze komen later in het spel wel terug... ;)

ik heb gta san andreas uitgespeeld en die gebieden kwamen bij mij niej trug:S:S wat moet ik doen? :music: :youngman: :kickass: :wasntme: :ooolala: :ibuk: :gtasign:

Ik heb gelezen als je nooit Gang Wars doet of er nooit naar kijkt dat ze verdwijnen.Misschien staat "Gang Wars" op je Blip Menu of van je kaart?

En hier is trouwens een Vastgeplakt topic van. :)

Delen op andere websites

bij een van de laatste missies van het spel krijg je je "homies" terug.

ik heb mijn spel uitgespeelt en ik heb nu in LS bijna alles groen maar kan ik ook gebieden buiten LS veroveren en van mijn gang maken?

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...