Jump to content

Sherwood Dungeon

Recommended Posts

Geplaatst:

Wie speelt het?

voor mensen die niet kennen:

je loopt beetje met mannetje rond en probeert lvl te upgraden, je speelt online dus zijn er nog meer mensen

Geplaatst:
Wie speelt het?

je loopt beetje met mannetje rond en probeert lvl te upgraden, je speelt online dus zijn er nog meer mensen

Wat is het doel van spel? Gewoon je level te upgraden of iets anders. :?

Geplaatst:
Wie speelt het?

Wat is het doel van spel? Gewoon je level te upgraden of iets anders. :?

Hier de link: Klik

kijk zelf maar even en geef dan je mening, ik kan niet echt goed uitleggen :$

Geplaatst:

Ik ben level 14 ofzo iets.

Ownee 15.

Maar ja ik speel het niet meer ik speel meestal iets anders misschien ga ik weer spelen dat spel.

Geplaatst:

Ik heb het ook gespeeld. :Y

Maar ik weet mijn lvl niet meer.

Ik drukte alleen maar op die dans toetsen. :schater:

Geplaatst:

Ik heb het wel eens gespeeld en heb naar mijn mening behoorlijk mijn tijd ermee verspild aangezien je niks meer kunt dan aanvallen en lopen (en dansen, voor sommigen onder ons). Zelf vind ik dit spel bij lange na niet zo leuk als RuneScape aangezien je daar veel meer mogelijk hebt onder andere. Verder heeft het spel nogal slechte graphics en hoewel het spel best vaak is geüpdatet vind ik het nog steeds een ontzettend slechte online game en ik denk dat er veel mensen zijn die het met mee eens zullen zijn! :Y

• 1 maand later...
Geplaatst:

ik speel het soms het is een beetje leuk want met die tonnen en schatten in de kleder kun je dan nieuwe wapens kopen en daarmee spinnen een geesten(of zoiets)doden!!! :D

spel:

6,7 :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...