Jump to content

Gta vice city hidden interior


GTARM

Recommended Posts

Ik heb een paar jaar geleden toen Vice City net uitkwam, de Pole Position Strip Club Hidden interiors ondekt.

Maar toen wist ik nog niet wat Hidden interiors waren en ik dacht aan een fout van het spel.

Ik was er net over aan lezen en toen schoot het me weer naar binnen, heeft iemand hier wat aan misschien voor op de site ofzo?

Bewerkt: door GTARM
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, mag je je MSN/E-mail hier niet neerzetten. (Toch?) Ten tweede vind je hier en hier bergen met informatie. :) (Tip: Je kunt op de onderstreepte woorden klikken om er te komen)

Ja die informatie heb je niks aan ik zet er tog niet voor niks neer dat ik het heb gelezen en dat de Pole Position Strip Club Hidden interiors er nog niet bij staat :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste, mag je je MSN/E-mail hier niet neerzetten. (Toch?) Ten tweede vind je hier en hier bergen met informatie. :) (Tip: Je kunt op de onderstreepte woorden klikken om er te komen)

Ja die informatie heb je niks aan ik zet er tog niet voor niks neer dat ik het heb gelezen en dat de Pole Position Strip Club Hidden interiors er nog niet bij staat :bonk:

De "Pole Position Strip Club Hidden Interiors" bestaan kortweg niet, wel heb je het Hidden Interiors Universe en de Pole Position Strip Club. Dat laatste is één van de vele interiors. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Elk interieur dat in je in een 3D GTA ziet zit ergens in een hemel, dus het is niet zo gek dat je het tegengekomen bent. In Vice City is dit nog simpeler als in San Andreas, omdat de Vice City interiors zich gewoon in het gebouw bevinden. Er is dus niets 'speciaals' aan dit interior. Je kunt het gewoon bezoeken door binnen te stappen.

Er zijn wel interessante interiors in Vice City, dit zijn de interiors die je in het spel normaal gesproken niet buiten missies kunt bezoeken, zoals 'The Greasy Chopper' of 'Auntie Poulets House'. Deze zijn echter allemaal al gevonden. Er valt dus weinig interessants te melden over de interiors in Vice City.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...