Jump to content

PC versie breedbeeld?


thezodiac

Recommended Posts

Weet iemand of de PC versie van IV breedbeeld of 4:3 is? Ondersteund het spel 1680 / 1050?

Dit zal je waarschijnlijk gewoon kunnen invullen. Weet ik niet zeker maar het zou een beetje raar zijn als jij het niet kan spelen omdat je scherm te verouderd is. Voor zover ik weet verouderen schermen niet in zo'n grote mate dat je een heel spel er niet meer op kan spelen.

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand of de PC versie van IV breedbeeld of 4:3 is? Ondersteund het spel 1680 / 1050?

Dit zal je waarschijnlijk gewoon kunnen invullen. Weet ik niet zeker maar het zou een beetje raar zijn als jij het niet kan spelen omdat je scherm te verouderd is. Voor zover ik weet verouderen schermen niet in zo'n grote mate dat je een heel spel er niet meer op kan spelen.

Punt is juist dat ik een nieuw scherm wil kopen. Nu heb ik een 17'' 4:3 en ik wil een 22'' samsung T220 breedbeeld gaan halen. De maximale (en dus beste) resolutie van die monitor is 1680:1050. Denk toch dat ik even wacht tot IV in de winkel ligt, eerst maar eens kijken welke resoluties hij ondersteund.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gelezen ergens dat de maximale resoluatie 2500/nogwat bedraagt.

Ik weet het niet precies meer maar het was met 2500.

Ik weet niet meer waar ik het las

Inderdaad de resolutie van GTA IV kan tot 2560x1600, maar je videokaart moet het wel ondersteunen.

EDIT: In dit nieuwsbericht van PatrickW zie je ook staan dat GTA IV getest word op een scherm van 2560x1600.

Bewerkt: door Woetsha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gelezen ergens dat de maximale resoluatie 2500/nogwat bedraagt.

Ik weet het niet precies meer maar het was met 2500.

Ik weet niet meer waar ik het las

Inderdaad de resolutie van GTA IV kan tot 2560x1600, maar je videokaart moet het wel ondersteunen.

EDIT: In dit nieuwsbericht van PatrickW zie je ook staan dat GTA IV getest word op een scherm van 2560x1600.

Ik heb een Ati 3850, zal dat voor problemen zorgen? Is een upgrade naar 4870 de moeite waard?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gelezen ergens dat de maximale resoluatie 2500/nogwat bedraagt.

Ik weet het niet precies meer maar het was met 2500.

Ik weet niet meer waar ik het las

Inderdaad de resolutie van GTA IV kan tot 2560x1600, maar je videokaart moet het wel ondersteunen.

EDIT: In dit nieuwsbericht van PatrickW zie je ook staan dat GTA IV getest word op een scherm van 2560x1600.

Ik heb een Ati 3850, zal dat voor problemen zorgen? Is een upgrade naar 4870 de moeite waard?

Moet je op de Ati site kijken naar je videokaart specs.

Ik zie op een site dat er testjes staan tot 1920 bij 1200 pixels, dus je kan zeker tot zo ver, verder staan er geen testen bij van hogere resoluties, daar kan ik zelf niks over zeggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...