Jump to content

Kan niet kiezen!

gta master 1

Welke Game zou jij kiezen?  

29 leden hebben gestemd

1. 1. Welke Game zou jij kiezen?

• Call of Duty: World at War
      14
    • Far Cry 2
      9
    • Battlefield: Bad Company
      3

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo Gamers,

Ik heb een Playstation 3 en ik ben van plan een FPS te kopen, maar ik kan niet kiezen...

Ik zit te twijfelen tussen Call of Duty: World at War, Far Cry 2 en Battlefield: Bad Company.

Welke zou jij kiezen?

Groetjes Gta Master 1,

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb zelf Battlefield bad company het is een hele goede game maar ik zou eerder voor far cry 2 gaan. (ga ik ook kopen) Maar ik zou niet voor Cod Waw gaan (mijn mening) want ik vind dat je beter cod4 dan kunt kopen(veel meer mogelijkheden bv laser dot, ...) Omdat het weer in de tweede wereldoorlog is. En ook niet al te veel goede reacties heb van gehoort. Far cry 2 echter wel.

Bewerkt: door Ely

zelf vind ik:

Cod waw mooi omdat er een ontiegelijk mooie multipayer in zit..

Far Cry 2 mooi omdat het erg groot is en je eigen tactiek kan toepassen/bepalen...daarnaast vind ik het ook er leuk dat er een map editor in zit.

Battlefield BC leuk omdat ik wel van de stijl hou, en de voertuigen. Maar ik heb vandaag de demo nog eens gespeelt en ik denk dat ik deze laat vallen...

Het is nu dus tussen Cod: WaW en Far Cry 2

Bewerkt: door gta master 1
Geplaatst:

ik zou world at war of bad company kiezen.heb farcy 2 maar word na een tijdje beetje saai.maar dart is mijn mening ^_^ je moet het zelf weten

Geplaatst:

Als je de 2e WO leuk vind, koop dan zeker CoD WaW. Ga anders voor BF BC. Die vind persoonlijk zeer leuk. Maar ik heb FC2 niet dus ik kan niet zeggen of die nou veel beter of slechter is dan een van die anderen.

Geplaatst:

Ik zou FC2 kopen omdat die ongeveer, als je het helemaal wilt uitspelen, 100 uur aan gameplay heeft. BF:BC ligt hier ontzettend onder met maar 10 uurtjes. Daarbij is dit spel ook veel te makkelijk en heeft het geen uitdaging. Hoe het zit met Cod:WaW: koop, als je een Cod wilt, Cod4. Die setting is gewoon weer wat anders van die oude meuk van de 2de wereld oorlog.

Ok, iedereen heeft me overgehaalt....Binnenkort druk ik dit Blueray schijfje in mn ps3:

51di-I5tFTL._SL500_AA280_.jpg

iedereen erg bedankt voor de hulp

EDIT: inmiddels gekocht

Bewerkt: door gta master 1

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...