Jump to content

Resolutie probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik veranderde mijn standaard resolutie van 800x600x32 naar een standje lager om te kijken of hij dan wat beter zou gaan draaien (ben nogal toe aan een nieuwe videokaart) en toen werd heel me beeld opeens zwart en op een paar plekjes zag ik een soort van kleuren hagel zoals je op de 0 zender van je Tv ziet.

Weet iemand hoe ik vanaf buiten af bijvoorbeeld me resolutie kan aanpassen? In welke file dit bijvoorbeeld staat opgeslagen? Of moet ik nu heel mijn GTA opnieuw gaan installeren?

Alvast bedankt! :cya:

Geplaatst:

Verwijder 'gta_sa.set' uit 'Mijn Documenten' of in Windows Vista 'Documenten' en dan 'GTA San Andreas User Files'. Daarin staan je instellingen opgeslagen, deze worden dus weer ingesteld op standaard. :)

Geplaatst:
Ik veranderde mijn standaard resolutie van 800x600x32 naar een standje lager om te kijken of hij dan wat beter zou gaan draaien (ben nogal toe aan een nieuwe videokaart) en toen werd heel me beeld opeens zwart en op een paar plekjes zag ik een soort van kleuren hagel zoals je op de 0 zender van je Tv ziet.

Weet iemand hoe ik vanaf buiten af bijvoorbeeld me resolutie kan aanpassen? In welke file dit bijvoorbeeld staat opgeslagen? Of moet ik nu heel mijn GTA opnieuw gaan installeren?

Alvast bedankt! :cya:

Lijkt mij dat je de resolutie hebt veranderd naar 800×600×16. Dat wil zeggen dat je 16bits kleuren gebruikt, dus zeg maar half zoveel kleuren, en daar is je monitor en videokaart niet op gebouwd, dus krijg je rare resultaten. Je moet dus zorgen dat het laatste getalletje 32 is :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...