iefen Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) ik heb (via snelwegfreak) die ned. ambu mod voor vc gemaakt en in vc gezet, alleen heb ik een lelijk stukje op het t-shirt gevonden, dus ik heb het met paint weg gewerkt en toen wou ik het weer in de gta3.img zetten(met txd workshop) maar nu krijg ik deze error nu heb ik bij aanpassing van het plaatje gelet op: formaat-soort bestand(24bit bmp)-zelfde bestands naam dus kan iemand me helpeennn!??? _O_ edit; al gevonden, ik zelf vind het raar maar toen ik het in paint had opgeslagen stond onder "afbeeldingen" ondoorzichtig teken aan gevinkt, toen ik hem uit deed en weer opsloeg deed hij het wel dus zou een mod ff dit topic willen verwijderen/sluiten Bewerkt: 21 november 2008 door iefen Reageren
Beagle Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Ze sluiten/verwijderen topics niet alleen omdat het opgelost is, kost veel te veel moeite helpeennn!??? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.