Jump to content

Photomanipulation

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wow Dizzee, deze is echt geweldig man! Prachtig hoe jij dat doet.

Je hebt erg goed gebruik gemaakt van de foto en je hebt er zelfs een render ingeplaatst. Deze heb je echt perfect neergezet. Mooi naar de zon kijkend die je er ook prachtig in hebt gezet. Je kan zo zien dat de zon een aantal delen verlicht wat je dus echt prachtig hebt gemaakt. Alleen op de render lijkt het net alsof de zon ook een stukje er van verlicht. Alleen de zon staat aan de voorkant en de render wordt op een gedeelte verlicht aan de achterkant. Dat is wel weer vreemd.

Je hebt echt een mooie foto uitgezocht, maar ik vind dat je die foto alleen maar mooier hebt gemaakt. Echt super gewoon. Ook heb je een mooie zwarte rand eromheen gedaan. Goede kleur gekozen. Dit lijkt me ook de enige kleur die er een beetje bij past.

Verder zie ik geen tekst. En dat is maat goed ook want het is een drukke signature en daar hoort denk ik geen tekst bij. Of zit er wel tekst bij? Want sommige tekst soorten kan ik niet zien op deze computer waar ik nu op zit.

Echt een prachtige signature. Je zou er een tuturial van moeten maken man! :puh:

Beoordeling: 9.9/10! <-- Komt door dat verlichte op de render :puh:

@Hieronder: Zie hem. Super gedaan man!

Bewerkt: door Visser23
Geplaatst:

Voor een photomanip, moet toch een van je plaatjes wel een foto zijn :puh:

Maar buiten valt dat wat jij hebt gedaan niet erg op omdat je plaatje zo klein is, misschien had je beter niet een signature moeten maken maar juist de originele grootte van de achtergrond, dan komen jouw kunsten pas echt tot uiting.

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...