the_dan Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2008 ik hoop het want me firmware (4.05) kan geen cheatdivice Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flashingdemon666 Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2008 ik hoop het want me firmware (4.05) kan geen cheatdivice Ik dacht dat er een saved game was met een hunter ergens. Maar dat weet ik niet zeker. Overigens kan je ook van 4.05 naar CF downgraden en dan je CF upgraden naar 5.00. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) Neen, dit is niet mogelijk. Ik quoteer Wikigta: In GTA Liberty City Stories is de Hunter enkel te spawnen met de CheatDevice. Ik dacht dat er een Hunter Savegame was, maar deze vind ik niet en zal dus hoogstwaarschijnlijk niet bestaan. Voor Savegames raad ik je deze site aan. Hier staat bijvoorbeeld een Helikopter(Maverick)-Savegame tussen. Veel plezier met LCS. Edit: 'k Heb een antwoord gevonden op een ander forum. De Hunter is enkel beschikbaar met de Cheatdevice. @ hieronder: Daar had ik ook al gekeken, maar die Savegame is gerapporteerd als defect. Bewerkt: 21 november 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weeteenbeetje Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) als je een hunter/police maverick wilt: http://www.gtaforum.nl/index.php?autocom=d...mp;showfile=262 dan moet je een savegame kopieren, maar dat zal je wel kennen Bewerkt: 21 november 2008 door weeteenbeetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 hartstikke bedankt allemaal Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
weeteenbeetje Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Neen, dit is niet mogelijk. Ik quoteer Wikigta:In GTA Liberty City Stories is de Hunter enkel te spawnen met de CheatDevice. Ik dacht dat er een Hunter Savegame was, maar deze vind ik niet en zal dus hoogstwaarschijnlijk niet bestaan. Voor Savegames raad ik je deze site aan. Hier staat bijvoorbeeld een Helikopter(Maverick)-Savegame tussen. Veel plezier met LCS. Edit: 'k Heb een antwoord gevonden op een ander forum. De Hunter is enkel beschikbaar met de Cheatdevice. @ hieronder: Daar had ik ook al gekeken, maar die Savegame is gerapporteerd als defect. bij mij werkt die toch??? ik heb die 3 dagen geleden gedownload Bewerkt: 23 november 2008 door weeteenbeetje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaRick1993 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 Nou, ik zie het probleem niet. Ik heb het net geïnstalleerd de savegame en doet het perfect. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 ik heb er ook geen problemen mee helis zijn leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.