Jump to content

Wat ga jij doen als GTA 4 uit komt voor de pc


bolie

Wat ga jij die dag doen  

43 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat ga jij die dag doen

    • GTA 4 halen en Gamen Gamen en nog eens Gamen.
      7
    • Werken en dan pas gamen.
      3
    • Naar school en dan Gamen.
      9
    • Ziek ( Vrije dag ) melden + optie 1.
      3
    • Het word een Normale dag, haal hem niet of ik heb hem al.
      16
    • Wachten op het order bedrijf + optie 1.
      4
    • Wachten op het order bedrijf + optie 2.
      0
    • Ik kan hem niet spelen omdat specs te hoog zijn.
      0


Recommended Posts

Geachte Bolie,

Zodra GTA IV in de winkelschappen verschijnt, zal ik één van de eersten zijn, in de regen of koude, wie voor de deuren van de lokale spellenwinkel bivakkeert. Aldaar zal ik een exemplaar aanschaffen en installeren op mijn personal computer.

Het eerste wat ik zou willen gaan doen, is het verkennen van de stad. Zoals dat wel vaker gaat, eerst proberen, om vervolgens het boekwerk er op na te slaan.

Ik kijk er erg naar uit!

Hoogachtend,

Markant M.

Lijkt wel een belangrijke brief :x

Inderdaad maar dat komt ook door mij ( zie boven )

Link to comment
Delen op andere websites

Ik krijg hem thuisbezorgd waarschijnlijk diezelfde dag maar dan moet ik wel gewoon naar school, en als ik terug ben van school om half 4 moet ik weer om half 7 naar mijn werk :(. In de week wanneer GTA IV uitkomt zal ik niet veel tijd hebben om te gamen :(, pas in het weekend.

OF terwijl: Eerst naar school, dan spelen, dan werken, dan heel de nacht doorgamen, dan uga ik slapen op school, spelen, werken, heel de nacht gamen, etc :D.

Bewerkt: door Snowdog
Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis de optie: "Naar school gaan, hem vervolgens halen en dan zien of mijn PC het aan kan". :muur: M'n PC zit namelijk heel dicht bij de minimum specs, en m'n grafische kaart is eigenlijk net iets te zwak.

Als hij 'm niet aankan ... Tsja, ik was toch al van plan een nieuwe grafische kaart te kopen. Maar ik ga IV wel degelijk halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik mis de optie: "Naar school gaan, hem vervolgens halen en dan zien of mijn PC het aan kan". :muur: M'n PC zit namelijk heel dicht bij de minimum specs, en m'n grafische kaart is eigenlijk net iets te zwak.

Als hij 'm niet aankan ... Tsja, ik was toch al van plan een nieuwe grafische kaart te kopen. Maar ik ga IV wel degelijk halen.

Zal kijken of ik er wat aan kan veranderen

GRZZ

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb hem bij bol.com besteld al dus ik moet eerst wachten dat ik hem binnen heb, en eerst naar school :( eb daarna ga ik hem spelen het eerste wat ik ga doen is verkennen en missies maar misschien ook wel een slachtpartij maken :Y maar dat zie ik dan nog wel ^_^ btw nog 9 dagen te gaan voor de release :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...