gta master 1 Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Hallo, Iedere Ps3 gebruiker zit met smart te wachten op Home....Ik ook Maar ik heb een vraagje, Moet je voor bijv. meubels of kleren betalen?? Ik weet wel dat je kleren kan Unlocken door bepaalde games te installeren....maar hoe zit het met de rest?? Alvast TY, GTA Master 1, Reageren
---Elias--- Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Hallo,Iedere Ps3 gebruiker zit met smart te wachten op Home....Ik ook Maar ik heb een vraagje, Moet je voor bijv. meubels of kleren betalen?? Ik weet wel dat je kleren kan Unlocken door bepaalde games te installeren....maar hoe zit het met de rest?? Alvast TY, GTA Master 1, Ik denk dat je bepaalde kleren kan downloaden via Playstationstore en dan home downloads. Er zullen waarschijnlijk ook kleren en meubels die je kan downloaden en moet betalen 1 euro of zo (net als little big planet kan je sommige kledij gratis downloaden anderen niet) Reageren
IV trailer Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 En je hebt in ieder geval al een hele hoop standaard gratis spullen tot je beschikking. Reageren
gta master 1 Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Ok, TY iedereen ...Home komt in (19) Februari toch?? Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Is home graties of moet je er voor betalen??? Reageren
Zaahed Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Is home graties of moet je er voor betalen??? Vraag ik me ook af. Maar ja hopelijk dat je niet perse moet kleren kopen met credits. Reageren
IV trailer Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 De basis van home is gratis. Je kan het namelijk ook gebruiken als virtuele lobby voor online game's als warhawk. Reageren
js007 Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Ik heb gelezen dan home vandaag uitkomt 'officieel dus ' maar waarom vind ik het dan niet bij ps network Reageren
Hayte Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Ik heb gelezen dan home vandaag uitkomt 'officieel dus 'maar waarom vind ik het dan niet bij ps network het is nu 11 december, over een kwartiertje is het 11 december, op 23:59 is het ook nog steeds 11 december snappie? Reageren
Tha-Ran Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Er is al een Home topic aangemaak in Overige Games.. Daar kun je je informatie vinden. Je krijgt waarschijnlijk gewoon een basis pakketje dat bestaad uit een paar meubels. Er zijn misschien ook een aantal gratis meubels en kledij in de Mall. Home zou ongeveer moeten komen tussen 6 tot 7 uur. Reageren
M4X Geplaatst: 11 december 2008 Rapport Geplaatst: 11 december 2008 Home komt hoe dan ook dit jaar, ik zou gewoon nog even wat geduld hebben want vanavond zullen de servers onwijs sloom zijn aangezien iedereen er op zal proberen te komen enzo. Reageren
Dvt Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) [Insidegamer- Open bèta PlayStation Home kampt met problemen Ik dacht ik ga eens kijken bij een vriend of Home het nu wel doet, aangezien het een Open bèta is... Maar nee hij doet het nog steeds niet na 5 keer geprobeerd te hebben Home in te komen... Toen de Open bèta er nog niet was (dus een eerdere bèta) deed hij het ook al niet. De GameKings crew is trouwens ook eeerrug positief over home Om de week donderdag - PlayStation Home Bewerkt: 12 december 2008 door Dvt Reageren
---Elias--- Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 (bewerkt) [Insidegamer- Open bèta PlayStation Home kampt met problemenIk dacht ik ga eens kijken bij een vriend of Home het nu wel doet, aangezien het een Open bèta is... Maar nee hij doet het nog steeds niet na 5 keer geprobeerd te hebben Home in te komen... Toen de Open bèta er nog niet was (dus een eerdere bèta) deed hij het ook al niet. De GameKings crew is trouwens ook eeerrug positief over home Om de week donderdag - PlayStation Home Lol dat is ten eerste omdat de servers een beetje vol zit.(omdat home zo populair is) En kan misschien aan je internet verbinding liggen, bij mij werkt hij en hij super plezant ... Ik ga weer home spelen Bewerkt: 13 december 2008 door Ely Reageren
Dvt Geplaatst: 12 december 2008 Rapport Geplaatst: 12 december 2008 [Insidegamer- Open bèta PlayStation Home kampt met problemenIk dacht ik ga eens kijken bij een vriend of Home het nu wel doet, aangezien het een Open bèta is... Maar nee hij doet het nog steeds niet na 5 keer geprobeerd te hebben Home in te komen... Toen de Open bèta er nog niet was (dus een eerdere bèta) deed hij het ook al niet. De GameKings crew is trouwens ook eeerrug positief over home Om de week donderdag - PlayStation Home Lol dat is ten eerste omdat de servers een beetje vol zit.(omdat home zo populair is) En kan misschien aan je internet verbinding liggen, bij mij werkt hij en hij super plezant veel toffer dan die mii's van xbox... Ik ga weer home spelen Ja Mii's van de Wii zul je vast bedoelen... Even voor de duidelijkheid: de maker van de Avatars: Rare, was al lang voordat de Wii uit was bezig met Avatars... Ook kun je de avatars van Second Life en Home niet vergelijken met de 360 Avatars want deze hebben een heel andere functie.. Nou doei ik ga weer gauw die masterlijke screens van de Xbox-only GTA IV content The Lost and Damned bekijken Reageren
PowerPats Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 [Insidegamer- Open bèta PlayStation Home kampt met problemenIk dacht ik ga eens kijken bij een vriend of Home het nu wel doet, aangezien het een Open bèta is... Maar nee hij doet het nog steeds niet na 5 keer geprobeerd te hebben Home in te komen... Toen de Open bèta er nog niet was (dus een eerdere bèta) deed hij het ook al niet. De GameKings crew is trouwens ook eeerrug positief over home Om de week donderdag - PlayStation Home Lol dat is ten eerste omdat de servers een beetje vol zit.(omdat home zo populair is) En kan misschien aan je internet verbinding liggen, bij mij werkt hij en hij super plezant veel toffer dan die mii's van xbox... Ik ga weer home spelen Ja Mii's van de Wii zul je vast bedoelen... Even voor de duidelijkheid: de maker van de Avatars: Rare, was al lang voordat de Wii uit was bezig met Avatars... Ook kun je de avatars van Second Life en Home niet vergelijken met de 360 Avatars want deze hebben een heel andere functie.. Nou doei ik ga weer gauw die masterlijke screens van de Xbox-only GTA IV content The Lost and Damned bekijken Woow fanboy alert ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.