js007 Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 kan iemand zeggen waar ik de ressistance en far cry 2 home kan vinden ? Reageren
Rullez Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 kan iemand zeggen waar ik de ressistance en far cry 2 home kan vinden ? De Far Cry 2 room kan je nog niet vinden in de europese home. Hoe dat zit met die van resistance weet ik niet. Reageren
---Elias--- Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 (bewerkt) kan iemand zeggen waar ik de ressistance en far cry 2 home kan vinden ? Je kan de Far cry 2 en Uncharted room vinden op een Amerikaans account met de Amerikaanse home. Bij de Europese home zal het volgende week komen. Ook zal de red bull race volgende week komen Bewerkt: 13 december 2008 door Ely Reageren
Rullez Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Vraagje, hoe kan ik in de andere gamer rooms komen? Reageren
---Elias--- Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Vraagje, hoe kan ik in de andere gamer rooms komen? Als je op een Amerikaans account speelt kan dat door middel van je PSP/Menu te openen en dan naar world map gaan, en dan krijg je plaatjes van Uncharted en Far Cry 2, als je erop klikt vraagt hij om het te downloaden. In de Europeese home is dit helaas nog niet Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Vraagje, hoe kan ik in de andere gamer rooms komen? Als je op een Amerikaans account speelt kan dat door middel van je PSP/Menu te openen en dan naar world map gaan, en dan krijg je plaatjes van Uncharted en Far Cry 2, als je erop klikt vraagt hij om het te downloaden. In de Europeese home is dit helaas nog niet Spijtig dat je weinig kan met de europese beta. Je kan alleen maar in je duffe studio, de bowling alley ,het shopping center in de bioscoop en op het grote plein. Reageren
Apple-Mac Geplaatst: 13 december 2008 Rapport Geplaatst: 13 december 2008 Bij 'signing in' krijg ik een foutmelding dat er iets met mijn verbinding kan zijn. Maar na enkele keren opnieuw verbinden (intussen dan alweer 8x die melding gekregen) doet ie het pas. Mijn vraag is nu: Wat is dit voor een probleem? Ligt het aan mijn internetverbinding of bij Sony zelf? Apple-Mac Reageren
Rullez Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Bij 'signing in' krijg ik een foutmelding dat er iets met mijn verbinding kan zijn. Maar na enkele keren opnieuw verbinden (intussen dan alweer 8x die melding gekregen) doet ie het pas. Mijn vraag is nu: Wat is dit voor een probleem? Ligt het aan mijn internetverbinding of bij Sony zelf?Apple-Mac Dit licht aan de servers van Sony zelf, ze hadden denk ik niet verwacht dat het zo druk bezocht zou worden denk ik. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Bij 'signing in' krijg ik een foutmelding dat er iets met mijn verbinding kan zijn. Maar na enkele keren opnieuw verbinden (intussen dan alweer 8x die melding gekregen) doet ie het pas. Mijn vraag is nu: Wat is dit voor een probleem? Ligt het aan mijn internetverbinding of bij Sony zelf?Apple-Mac Dit licht aan de servers van Sony zelf, ze hadden denk ik niet verwacht dat het zo druk bezocht zou worden denk ik. Misschien dat het met de volgende update (donderdag waarschijnlijk) die problemen weg zullen zijn. Reageren
AXIO Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Bij 'signing in' krijg ik een foutmelding dat er iets met mijn verbinding kan zijn. Maar na enkele keren opnieuw verbinden (intussen dan alweer 8x die melding gekregen) doet ie het pas. Mijn vraag is nu: Wat is dit voor een probleem? Ligt het aan mijn internetverbinding of bij Sony zelf?Apple-Mac Dit licht aan de servers van Sony zelf, ze hadden denk ik niet verwacht dat het zo druk bezocht zou worden denk ik. Misschien dat het met de volgende update (donderdag waarschijnlijk) die problemen weg zullen zijn. Ik hoop maar dat die dagen zo snel mogelijk voorbij vliegen Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Bij 'signing in' krijg ik een foutmelding dat er iets met mijn verbinding kan zijn. Maar na enkele keren opnieuw verbinden (intussen dan alweer 8x die melding gekregen) doet ie het pas. Mijn vraag is nu: Wat is dit voor een probleem? Ligt het aan mijn internetverbinding of bij Sony zelf?Apple-Mac Dit licht aan de servers van Sony zelf, ze hadden denk ik niet verwacht dat het zo druk bezocht zou worden denk ik. Misschien dat het met de volgende update (donderdag waarschijnlijk) die problemen weg zullen zijn. Ik hoop maar dat die dagen zo snel mogelijk voorbij vliegen Misschien een dreigbrief naar sony. Ik weet wel dat er een update kwam met de resistance room, far cry room en nog één Maar die games heb ik juist niet. Reageren
Rullez Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Bij 'signing in' krijg ik een foutmelding dat er iets met mijn verbinding kan zijn. Maar na enkele keren opnieuw verbinden (intussen dan alweer 8x die melding gekregen) doet ie het pas. Mijn vraag is nu: Wat is dit voor een probleem? Ligt het aan mijn internetverbinding of bij Sony zelf?Apple-Mac Dit licht aan de servers van Sony zelf, ze hadden denk ik niet verwacht dat het zo druk bezocht zou worden denk ik. Misschien dat het met de volgende update (donderdag waarschijnlijk) die problemen weg zullen zijn. Ik hoop maar dat die dagen zo snel mogelijk voorbij vliegen Misschien een dreigbrief naar sony. Ik weet wel dat er een update kwam met de resistance room, far cry room en nog één Maar die games heb ik juist niet. Dat betekend niet dat je er niet in kan hoor.... Reageren
Dieko Geplaatst: 14 december 2008 Rapport Geplaatst: 14 december 2008 Als je een Amerikaanse account aanmaakt kom je er zo in. Reageren
IV trailer Geplaatst: 15 december 2008 Rapport Geplaatst: 15 december 2008 Als je een Amerikaanse account aanmaakt kom je er zo in. Maar of je dan ook met Europeanen kan omgaan?... Reageren
Dieko Geplaatst: 16 december 2008 Rapport Geplaatst: 16 december 2008 Als je een Amerikaanse account aanmaakt kom je er zo in. Maar of je dan ook met Europeanen kan omgaan?... Ja,daar kan ik mee omgaan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.