hollandisdebom Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2008 hallo ik zie soms wel eens filmpjes of plaatjes dat mensen een wheelie maken (op hun achterband rijden) maar hoe doe je dat in in vc zonder dat je je snelheid omhoog gooit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) Een Wheelie maken is echt kinderspel. Alhoewel vind ik het in SA makkelijker gaan dan in VCS. Nou, - Je drukt op driehoekje om op je Mtor/Quad te gaan zitten. - Acceleer(kruisje) en duw je Linker Analoge Stick naar onder(voor de PSP is dit de Analoge Joystick). - Je bent nu op 1 wiel aan het rijden, hou wel rekening met je evenwicht. Succes. Bewerkt: 21 november 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hollandisdebom Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 21 november 2008 Een Wheelie maken is echt kinderspel. Alhoewel vind ik het in SA makkelijker gaan dan in VCS. Nou,- Je drukt op driehoekje om op je Mtor/Quad te gaan zitten. - Acceleer(kruisje) en duw je Linker Analoge Stick naar onder(voor de PSP is dit de Analoge Joystick). - Je bent nu op 1 wiel aan het rijden, hou wel rekening met je evenwicht. Succes. uhm wel bedankt. maar ik bedoel op de pc :S kan je me daar ook me helpen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) uhm wel bedankt.maar ik bedoel op de pc :S kan je me daar ook me helpen VCS is niet op de PC verschenen. Ik denk dat je Vice City bedoelt. Het principe is hetzelfde, behalve de knoppen. Standaard is dit 9 (numpad). Voor de rest van de besturingen van Vice City kun je hier kijken. Succes. Bewerkt: 21 november 2008 door MegaPilot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Dit is inderdaad niet het Vice City fora, maar het Vice City Stories fora. Bij deze verplaatst naar zijn juiste bestemming. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iefen Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 ik weet wél hoe je wheelie trekt in vc-pc als je op een motor rijdt hou je tijdens het rijden num6 in gedrukt en je trekt wheelie voor stopie ga je eerst rijden dan druk je na een poosje(1minuut ofzo kan ook langer) op de pijl om echteruit te rijden en tegelijkertijd num9 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 27 november 2008 De motor waar een wheelie het best mee lukt is een sanchez. Als deze eenmaal op het achterwiel rijdt moet je het gas telkens induwen en loslaten, en intussen de knop voor achterover leunen telkens wel ingedrukt houden. Als je dit op een groot vlak stuk als het vliegveld doe kan je zo ongeveer net zo lang blijven rijden als je wilt. Met alle andere motors kan je ook een tijdje wel op het achterwiel rijden, maar nooit echt lang, omdat je altijd volgas moet blijven rijden om op het achterwiel te blijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.