Jopper47 Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Hallo iedereen, Weet iemand misschien hoe ik het effect van ''vuur'' kan bewerken? Ik kan namelijk de explosie wel aanpassen door met TXD Workshop ''effects.txd'' te openen. Maar het effect ''vuur'' staat er niet in. Weet iemand waar hij staat? Greetz Jopper47 Reageren
Beagle Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) Hallo iedereen, Weet iemand misschien hoe ik het effect van ''vuur'' kan bewerken? Ik kan namelijk de explosie wel aanpassen door met TXD Workshop ''effects.txd'' te openen. Maar het effect ''vuur'' staat er niet in. Weet iemand waar hij staat? Greetz Jopper47 Er zijn ook verschillende soorten vuur: -Van een wapen, Gunfire. -Van een explosie. En nog meer, dacht ik. Voor de Gunfire van een wapen moet je de dff openen van het gewenste wapen; Dan zie je 2 planes door elkaar, altijd aan de kant waar de kogels uitkomen. Dat kan je gewoon veranderen, als je maar de naam hetzelfde houd, en de Hierachy. Voor het andere vuur (explosie) moet ik nog even kijken, ik edit het wel áls ik het vind EDIT: EffectPC.TXD zie ik een plaatje genaamd "fireball6" Hit één. En, in het bestandje Particle.TXD staat nog de schaduw van een vuurbal, genaamd "shad_exp" geloof ik. Bewerkt: 21 november 2008 door Beagle Reageren
Jopper47 Geplaatst: 21 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 21 november 2008 (bewerkt) De explosie genaamd fireball6 heb ik al gevonden, maar ik bedoel dat als er een auto staat te fikken. Dat vuur bedoel ik. Ik heb het al gevonden, toch bedankt voor je hulp Beagle! Bewerkt: 22 november 2008 door Jopper47 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.