Jump to content

Kantoortje


bus

Recommended Posts

Is er een programmaatje om bijv meubels ergens anders te plaatsen zoald in dat save krot bij de greasy chopper , en in dat kamertje in het VCN gebouw ( met de ee) het lijkt me leuk om daar een kantoortje in te bouwen:p

Als dit kan alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

De standaard locatie is volgens mij C:/Program Files/Rockstar Games/GTA III/, dus als ik jou was zou ik daar eerst even kijken. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je zelf een map hebt gespecificeerd bij de installatie. Dan moet je daar kijken.

Mocht je het echt niet meer weten, maar heb je wel een snelkoppeling naar GTA III op bijvoorbeeld je bureaublad staan, dan kun je daar met de rechtermuisknop op drukken. Dan kies je voor 'eigenschappen'. Zo zie je bij 'Doel' of 'Target' direct de locatie van GTA III op jouw computer.

Edit @ Baffie: Oh dat zou me niks uitmaken hoor. :7 Nee, volgens mij post corneria wel degelijk iets over GTA III, maar dan in een topic dat er niks mee te maken had. Overigens heeft hij in een ander topic van hemzelf deze vraag ook gesteld, zag ik later pas.

Bewerkt: door K.O.
Link to comment
Delen op andere websites

Volgensmij moet je geen GTAIII maar GTA Vice City hebben. Er zijn wel bestanden in GTA-VC die gta3.??? heten, maar de hoofdmap heet al wel GTA Vice City. Even voor de duidelijkheid dan, ik wil hier niet een megalid op een irritante manier onderuit halen ofzo :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...