bus Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 november 2008 Is er een programmaatje om bijv meubels ergens anders te plaatsen zoald in dat save krot bij de greasy chopper , en in dat kamertje in het VCN gebouw ( met de ee) het lijkt me leuk om daar een kantoortje in te bouwen:p Als dit kan alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MegaPilot Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 >Klik.< Ik denk dat je daar iets aan hebt. Alles staat uitgelegd. Succes. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Corneria. Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 >Klik.<Ik denk dat je daar iets aan hebt. Alles staat uitgelegd. Succes. ik vind de GTA III directory niet, waar moet die staan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
K.O. Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 (bewerkt) De standaard locatie is volgens mij C:/Program Files/Rockstar Games/GTA III/, dus als ik jou was zou ik daar eerst even kijken. Het kan natuurlijk ook zo zijn dat je zelf een map hebt gespecificeerd bij de installatie. Dan moet je daar kijken. Mocht je het echt niet meer weten, maar heb je wel een snelkoppeling naar GTA III op bijvoorbeeld je bureaublad staan, dan kun je daar met de rechtermuisknop op drukken. Dan kies je voor 'eigenschappen'. Zo zie je bij 'Doel' of 'Target' direct de locatie van GTA III op jouw computer. Edit @ Baffie: Oh dat zou me niks uitmaken hoor. Nee, volgens mij post corneria wel degelijk iets over GTA III, maar dan in een topic dat er niks mee te maken had. Overigens heeft hij in een ander topic van hemzelf deze vraag ook gesteld, zag ik later pas. Bewerkt: 26 november 2008 door K.O. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 Volgensmij moet je geen GTAIII maar GTA Vice City hebben. Er zijn wel bestanden in GTA-VC die gta3.??? heten, maar de hoofdmap heet al wel GTA Vice City. Even voor de duidelijkheid dan, ik wil hier niet een megalid op een irritante manier onderuit halen ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.