dudedude Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 ik heb een probleem met msn(alweer)want als ik aanmeld krijg ik dit en dan sluit ie zich vanzelf af. <_< ik heb al heel vaak rapport gestuurd enz. maar nix werkt, en als me zus aanmeldt doet ie het wel gewoon dus wat kan ik doen? :unsure: Reageren
bjorn13 Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 een nieuw account aan maken, msn op nieuw instaleeren,eens virus scanen.... Reageren
Wauzie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 (bewerkt) Probeer het eens door MSN opnieuw te installeren. EDIT: Bjorn was me voor Bewerkt: 9 april 2005 door Wauzie Reageren
The Outlaw Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 jep, dat heb ik ook gehad, ik heb toen im mijn Taakbeheer gekeken Ctrl + Alt+ Delete en toen heb ik het bijbehorend proces verwijderd, en town was het voor een tijdje weg, maar daarna kwam het weer, heb er nu even geen last meer van Reageren
dudedude Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2005 ik heb msn ook al een paar keer opnieuw geinstalleerd maar dat hielp niet en virussen scannen heb ook al een paar keer gedaan Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Waarom druk je niet even op: ''Klik hier'' Dan zie je 't foutenrapport.. Reageren
dudedude Geplaatst: 9 april 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Waarom druk je niet even op: ''Klik hier'' Dan zie je 't foutenrapport.. dat heb ik ook gedaan maar dan zie je alleen wat er in het rapport staat die je kan verzenden Reageren
Bobbiescie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Waarom druk je niet even op: ''Klik hier'' Dan zie je 't foutenrapport.. dat heb ik ook gedaan maar dan zie je alleen wat er in het rapport staat die je kan verzenden En daar heb je dus niks aan? Dan zou ik 't ook niet weten, sorry Reageren
zupadomien Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 dat krijg ik ook wel eens ik start msn gewoon terug opnieuw op en dan gaat ie terug Reageren
Scott16 Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 Die melding krijg ik alleen als je weer eens in zo'n vervelende multi-gesprek word gegooid. <_< Probeer anders een ander account o.i.d. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 11 april 2005 Rapport Geplaatst: 11 april 2005 hij haat jou en vind je zus leuk :lol: nee ff serieus ik krijg dat ook af en toe maar volgens mij ligt het ook aan de beta versie (als je die hebt) er is (had ik ook maar gehoord) een voledige versie van msn 7 uit dus instaleer die dan loopt ie vast weer goed denk k :unsure: Reageren
CJ_SA Geplaatst: 14 april 2005 Rapport Geplaatst: 14 april 2005 draai checkdisk van windows dan doet ie het weer =,=" Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.