Sjorszzz Geplaatst: 21 november 2008 Rapport Geplaatst: 21 november 2008 Hallo, Ik ben een week terug voor de lol weer eens met Sa begonnen. Maar tijdens een missie (weet niet meer welke) liep het spel vast. Waardoor ik mijn ps2 helmaal moest resetten. Daarna deed hij het wel weer prima. Alleen is er nu wel iets heel raars. Tijdens sommige missies word er op de map een geel 4 kantje aangegeven waar je heen moet. Maar deze is tijdens het vastlopen blijven hangen denk ik. Want dit vierkantje blijft er nu voor altijd staan. Ook buiten de missies om. Ook als ik het spel een keer heb uitgezet. Zo lijkt het net alsof ik altijd met een missie bezig ben!!! En ook is dit vierkantje wat niet meer weg gaat heel verwarrent tijdens andere missies waar dezelfde van op de map komt te staan. Want dan moet je weer eerst heel goed gaan kijken welke van de 2 nou de goede is. Weet iemand wat je hier aan kan doen? Zonder nieuw game te beginnen? Want ik zit net lekker ergens ruim over de helft Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 En als je nu eens naar dat vierkante toe gaat zonder dat je een missie speelt, is daar dan iets te vinden of niet? Reageren
MegaPilot Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Mm, dit heb ik nog nooit meegemaakt. Heb je je DVD al eens gepoetst met een doekje? Drupje water erop, uitwrijven, en dan afdrogen. Heb je dit probleem ook voor als je je DVD laat afspelen op iemand anders z'n PS2? Succes. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ja dat heb ik allemaal al geprobeerd. Maar dat helpt ook allemaal niet. Ik snap er echt niks van. Heel irritant Reageren
Sprunk Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Dan is er denk ik wat mis met je save-file. Heb je het vierkantje ook als je een nieuw spel begint? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Dan is er denk ik wat mis met je save-file. Heb je het vierkantje ook als je een nieuw spel begint? Nee met een nieuw game is die weer weg. Reageren
FerryN Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Dan is er denk ik wat mis met je save-file. Heb je het vierkantje ook als je een nieuw spel begint? Nee met een nieuw game is die weer weg. Dan is je savegame corrupt. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Ja maar hoe is dat dan gekomen? En als die corrupted is dan werkt hij toch helemaal niet meer? Zo ja wat is er dan aan te doen? Reageren
Sprunk Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Doordat je PS2 is vastgelopen is er dus een fout achtergebleven, waardoor er altijd een vierkantje in beeld staat. Je zult dan denk ik toch overnieuw moeten beginnen. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 Hallo,Ik ben een week terug voor de lol weer eens met Sa begonnen. Maar tijdens een missie (weet niet meer welke) liep het spel vast. Waardoor ik mijn ps2 helmaal moest resetten. Daarna deed hij het wel weer prima. Alleen is er nu wel iets heel raars. Tijdens sommige missies word er op de map een geel 4 kantje aangegeven waar je heen moet. Maar deze is tijdens het vastlopen blijven hangen denk ik. Want dit vierkantje blijft er nu voor altijd staan. Ook buiten de missies om. Ook als ik het spel een keer heb uitgezet. Zo lijkt het net alsof ik altijd met een missie bezig ben!!! En ook is dit vierkantje wat niet meer weg gaat heel verwarrent tijdens andere missies waar dezelfde van op de map komt te staan. Want dan moet je weer eerst heel goed gaan kijken welke van de 2 nou de goede is. Weet iemand wat je hier aan kan doen? Zonder nieuw game te beginnen? Want ik zit net lekker ergens ruim over de helft Dit is een glitch die voor de PS2 helaas geen oplossing kent (wel voor de PC). In principe kan je gewoon verder spelen en moet je die blip maar negeren. Succes PS Vind je het zo irritant dat je ervan af wilt kan dat alleen door een nieuw spel te beginnen. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 25 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Hallo,Ik ben een week terug voor de lol weer eens met Sa begonnen. Maar tijdens een missie (weet niet meer welke) liep het spel vast. Waardoor ik mijn ps2 helmaal moest resetten. Daarna deed hij het wel weer prima. Alleen is er nu wel iets heel raars. Tijdens sommige missies word er op de map een geel 4 kantje aangegeven waar je heen moet. Maar deze is tijdens het vastlopen blijven hangen denk ik. Want dit vierkantje blijft er nu voor altijd staan. Ook buiten de missies om. Ook als ik het spel een keer heb uitgezet. Zo lijkt het net alsof ik altijd met een missie bezig ben!!! En ook is dit vierkantje wat niet meer weg gaat heel verwarrent tijdens andere missies waar dezelfde van op de map komt te staan. Want dan moet je weer eerst heel goed gaan kijken welke van de 2 nou de goede is. Weet iemand wat je hier aan kan doen? Zonder nieuw game te beginnen? Want ik zit net lekker ergens ruim over de helft Dit is een glitch die voor de PS2 helaas geen oplossing kent (wel voor de PC). In principe kan je gewoon verder spelen en moet je die blip maar negeren. Succes PS Vind je het zo irritant dat je ervan af wilt kan dat alleen door een nieuw spel te beginnen. Ja nou het is erg verwarrend tijdens een missie waar je er nog zon 1tje bij krijgt of zelfd meerdere. Want dan moet je steeds heel goed kijken welke de goede is. Reageren
Lance_Ryder_Wilson Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Geplaatst: 25 november 2008 Misschien kun je er een target op zetten, dat het dan minder irritant is. Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Dat heb ik ook al gedaan. Maar ja jammer dat het niet op te lossen valt. Dus allemaal toch bedankt voor de info Reageren
Dropje Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Hallo,Ik ben een week terug voor de lol weer eens met Sa begonnen. Maar tijdens een missie (weet niet meer welke) liep het spel vast. Waardoor ik mijn ps2 helmaal moest resetten. Daarna deed hij het wel weer prima. Alleen is er nu wel iets heel raars. Tijdens sommige missies word er op de map een geel 4 kantje aangegeven waar je heen moet. Maar deze is tijdens het vastlopen blijven hangen denk ik. Want dit vierkantje blijft er nu voor altijd staan. Ook buiten de missies om. Ook als ik het spel een keer heb uitgezet. Zo lijkt het net alsof ik altijd met een missie bezig ben!!! En ook is dit vierkantje wat niet meer weg gaat heel verwarrent tijdens andere missies waar dezelfde van op de map komt te staan. Want dan moet je weer eerst heel goed gaan kijken welke van de 2 nou de goede is. Weet iemand wat je hier aan kan doen? Zonder nieuw game te beginnen? Want ik zit net lekker ergens ruim over de helft Dit is een glitch die voor de PS2 helaas geen oplossing kent (wel voor de PC). In principe kan je gewoon verder spelen en moet je die blip maar negeren. Succes PS Vind je het zo irritant dat je ervan af wilt kan dat alleen door een nieuw spel te beginnen. Dat hoeft niet persee je kan ook en savegame downloade en het zo doen dat je misschien 1 of 2 missie's niet hebt gespeeld Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Dat hoeft niet persee je kan ook en savegame downloade en het zo doen dat je misschien 1 of 2 missie's niet hebt gespeeldDat is toch geen oplossing, op die manier is het toch niet je eigen savegame / spel. Daarnaast heeft de topic starter al aangeven 'geholpen' te zijn, al is dat slechts relatief. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.