Jump to content

Welke moet ik nemen(PS3)

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo ik ben opzoek naar een race game.

Ik heb nu voor de PS3 een aantal schiet spellen en nu wil ik eens iets anders.

Nu vraag ik me af welke ik het beste kan nemen, ik hou niet echt van het tunen, wel een beetje natuurlijk maar niet te uitgebreid, NFS Undercover lijkt me daarom niets, maar wat zijn nog meer goede race games.

Alvast bedankt :cya:

Geplaatst:

Nu vraag ik me af welke ik het beste kan nemen, ik hou niet echt van het tunen, wel een beetje natuurlijk maar niet te uitgebreid, NFS Undercover lijkt me daarom niets, maar wat zijn nog meer goede race games.

Je hebt Race Driver Grid, Midnight Club LA, Motorstorm Pacific nogwattes en bv. GT5 Prologue.

Deze 4 zijn volgens wel goeie racegames.

Race driver grid is volgens mij meer circuitrace, en kan ook zeer moeilijk zijn zonder hulpmiddelen.

Midnight Club is meer straatrace en tuning zowel motorisch als uiterlijk.

Motorstorm is meer beuken en offroaden.

En Gran Turismo 5 Prologue is een racesimulatie game op circuits(Dit is wel een soort demo/voorproefje van de volledige game die pas in 2010 zou verschijnen helaas).

Geplaatst:

Persoonlijk vind ik Formula One Championschip edition erg leuk, maar deze game is altijd ''erg moeilijk levrbaar'' volgens de winkeliers....De demo van deze game kun je in de PS store gratis downloaden. :dans:

Geplaatst:

Er zijn veel leuke racespellen. Maar als je het nog steeds niet weet. Download demo's. Kijk trailers

Er zijn ook veel trailers te downloaden in de playstation store.

Geplaatst:

ik heb het eerste deel van motorstorm die kan ik je aanraden

en ik verkoop hem voor 25 euro ik speel er bijna nooit mee

Geplaatst:

Ik raad je Race Driver: GRID aan. Dit is een zeer mooie racegame. Je kan de demo eens downloaden in de PS Store. Ook heb je een volledig schademodel, en dat zie je niet bij veel racegames.

Dat spel is natuurlijk racen op circuits, als dat niet echt iets voor jou is zou ik kiezen voor Midnight Club: Los Angeles. Dan kan je vrij in de stad rondrijden en races doen wanneer je wil. :)

Geplaatst:

Ten eerste, dit is geen marktplaats.

Ten tweede, voor 30€ kan je hem ook kopen bij Dixons of andere gameshops, en dan heb je garantie en geen verzendkosten, want bij jou moeten nog verzendkosten erbij en kom je op 31.20€ uit.

geen een race game is goed :duh:

Jou mening, de onze is anders, en ga jij nu maar Dora kijken.

Geplaatst:

Ten eerste, dit is geen marktplaats.

Ten tweede, voor 30€ kan je hem ook kopen bij Dixons of andere gameshops, en dan heb je garantie en geen verzendkosten, want bij jou moeten nog verzendkosten erbij en kom je op 31.20€ uit.

geen een race game is goed :duh:

Jou mening, de onze is anders, en ga jij nu maar Dora kijken.

en jij moet normaal doen :7

Geplaatst: (bewerkt)

Bericht weggehaald, ik verlaagde me naar jou niveau, nu niet meer dus.

Bewerkt: door FerryN
Geplaatst:

Burnout Paradise is heel leuk! met telkens weer een update enzo in januari komt er weer een updat dan komen er hele gave auto's bij

• 2 weken later...
Geplaatst:

Toch is Motorstrom Pacific rift ook wel gaaf hoor, er zijn dan wel weinig updates het is een verschrikkelijk mooi spel

(Baja huppeldepup kan ik je ook aanraden ;) )

Geplaatst:
Toch is Motorstrom Pacific rift ook wel gaaf hoor, er zijn dan wel weinig updates het is een verschrikkelijk mooi spel

(Baja huppeldepup kan ik je ook aanraden ;) )

Baja: The Edge Control beodel je vast.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...