Jump to content

Welke moet ik nemen(PS3)

Recommended Posts

Geplaatst:

Als je de overstap van Shooters naar Racers wilt gaan maken, en als het tegenvalt toch niet te veel geld kwijt zijn, koop dan Colin McRea DiRT, of ga voor Gran Turismo 5 Prologue. Het zijn allebij zeer simpele spellen, dus als je een beginnend racer bent, dan zijn dit zeker de spellen die je kunt kopen. En ze kosten alle minder dan 40 euro.

Geplaatst:

Need For Speed Undercover is mooi, en ook Midnight Club: Los Angeles. Maar in mijn net gekochte boek staat er dit:

Need For Speed: Undercover:

7 Punten van de 10.

Midnight Club: Los Angeles:

8 Punten van de 10.

• 4 weken later...
Geplaatst:

Als je bijv. een erg realistische race game wilt waarop je op een circuit kan, kan je voor GT5 Prologue gaan. Je moet GT5 Prologue niet verwarren met een demo maar als een erg uitgebreid voorproefje. GT5 HD was zeg maar de demo van GT5 Prologue. Die kun je geloof ik op de Amerikaanse PS store downloaden.

Anders kun je gaan voor Race Driver: Grid als je een uigebreid schademodel wilt en ook op circuit.

Als je dan bijv. uitgebreid wilt gaan tunen kun je voor NFS: Undercover gaan. Maar ik raad het je niet aan, er zijn veel negatieve reacties van mensen. Als je geen NFS game wilt kun je gaan voor Midnight Club LA. Ik heb hem zelf ook en ik ben er erg zoet mee ^_^ Het is een mooie racegame waarbij je ook op ieder moment een race kan starten als je wilt.

verder kun je ook Googlen naar andere games die in dit topic voorkwamen:

Motorstorm Pacific Rift

Burnout Paradise

Colin McRea Dirt

Het is maar net wat je zelf wilt.

• 4 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...