Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe kan ik als ik zo'n map open álle objecten die erin zitten als dichtbij weergeven? Want als ik nu een map open zijn en vaak objecten die nog in LOD zijn. :N

Edit: En hoe kom ik van die soortvan doorzichtbare objecten af? (Dus dat ze niet meer doorzichtig zijn)

Edit2: Voorbeeld van LOD probleem:

naamloos-3.jpg

Voorbeeld van doorzichtig probleem:

naamloos2.jpg

Bewerkt: door Basssss
Geplaatst:
Dit probleem komt niet veel voor, daarom weet niemand er een antwoord op. Gebruik je misschien Vista...?

Noppes, ik gebruik de oh zo fantastische XP. _O_ ( :7 )

Geplaatst:
Snif... Waarom antwoord er niemand? Ik bijt niet hoor... :-(

Heb ik het nog niet gezegd? Niet veel voorkomend probleem = niet veel antwoorden *snif*

Geplaatst:
Snif... Waarom antwoord er niemand? Ik bijt niet hoor... :-(

Heb ik het nog niet gezegd? Niet veel voorkomend probleem = niet veel antwoorden *snif*

Maar ik wil er wel vanaf. :-(

Geplaatst:

Doe eens double -> clickion op het lodje, dan komt er een "item" venstertje tevoorschijn. Daar kun je makkelijk de DFF en TXD opzoeken.

Geplaatst:
Doe eens double -> clickion op het lodje, dan komt er een "item" venstertje tevoorschijn. Daar kun je makkelijk de DFF en TXD opzoeken.

En welk probleem los ik hiermee op? :7

Geplaatst:

Dat je in Map-Editor gewoon de goede txd kan vinden door op de LOD te dubbelklikken.

Geplaatst:

Dat je in Map-Editor gewoon de goede txd kan vinden door op de LOD te dubbelklikken.

Maar dan heb ik de txd van het LOD-gebouw, en niet van het niet-LOD-gebouw... :{

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...