Basssss Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Hoe kan ik als ik zo'n map open álle objecten die erin zitten als dichtbij weergeven? Want als ik nu een map open zijn en vaak objecten die nog in LOD zijn. Edit: En hoe kom ik van die soortvan doorzichtbare objecten af? (Dus dat ze niet meer doorzichtig zijn) Edit2: Voorbeeld van LOD probleem: Voorbeeld van doorzichtig probleem: Bewerkt: 22 november 2008 door Basssss Reageren
Beagle Geplaatst: 26 november 2008 Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Dit probleem komt niet veel voor, daarom weet niemand er een antwoord op. Gebruik je misschien Vista...? Reageren
Basssss Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 26 november 2008 Dit probleem komt niet veel voor, daarom weet niemand er een antwoord op. Gebruik je misschien Vista...? Noppes, ik gebruik de oh zo fantastische XP. ( ) Reageren
Basssss Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Snif... Waarom antwoord er niemand? Ik bijt niet hoor... Reageren
Beagle Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Snif... Waarom antwoord er niemand? Ik bijt niet hoor... Heb ik het nog niet gezegd? Niet veel voorkomend probleem = niet veel antwoorden *snif* Reageren
Basssss Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Snif... Waarom antwoord er niemand? Ik bijt niet hoor... Heb ik het nog niet gezegd? Niet veel voorkomend probleem = niet veel antwoorden *snif* Maar ik wil er wel vanaf. Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Doe eens double -> clickion op het lodje, dan komt er een "item" venstertje tevoorschijn. Daar kun je makkelijk de DFF en TXD opzoeken. Reageren
Basssss Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Doe eens double -> clickion op het lodje, dan komt er een "item" venstertje tevoorschijn. Daar kun je makkelijk de DFF en TXD opzoeken. En welk probleem los ik hiermee op? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Doe eens double -> clickion op het lodje, dan komt er een "item" venstertje tevoorschijn. Daar kun je makkelijk de DFF en TXD opzoeken. En welk probleem los ik hiermee op? Dat je in Map-Editor gewoon de goede txd kan vinden door op de LOD te dubbelklikken. Reageren
Basssss Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Doe eens double -> clickion op het lodje, dan komt er een "item" venstertje tevoorschijn. Daar kun je makkelijk de DFF en TXD opzoeken. En welk probleem los ik hiermee op? Dat je in Map-Editor gewoon de goede txd kan vinden door op de LOD te dubbelklikken. Maar dan heb ik de txd van het LOD-gebouw, en niet van het niet-LOD-gebouw... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.