CjThaBest Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Hoe maak je screenshots, met een bepaald programma of zoiets? Bewerkt: 22 november 2008 door CjThaBest Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ligt eraan op welke console je speelt, graag iets meer informatie. Om dan maar toch een poging te doen: PC Versie: Fraps en door heel Sanandreas liggen fotocamera's, Print Screen PS2: Ook hier liggen door heel Sanandreas fotocamera's Xbox360: Geldt het zelfde als hierboven staande bericht, oftewel PS2. Reageren
CjThaBest Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ligt eraan op welke console je speelt, graag iets meer informatie.Om dan maar toch een poging te doen: PC Versie: Fraps en door heel Sanandreas liggen fotocamera's, Print Screen PS2: Ook hier liggen door heel Sanandreas fotocamera's Xbox360: Geldt het zelfde als hierboven staande bericht, oftewel PS2. De PC v1, maar als ik op prind screen druk gebeurt er niks Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) De PC v1, maar als ik op prind screen drukgebeurt er niks Dan open je paint en dan ga je naar bewerken>plakken Dan krijg je je screenshot Dan hoef je hem vervolgens alleen maar op te slaan in paint. En het maakt trouwens niet uit dat je V1 hebt. Bewerkt: 22 november 2008 door MartyCeha Reageren
CjThaBest Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 De PC v1, maar als ik op prind screen drukgebeurt er niks Dan open je paint en dan ga je naar bewerken>plakken Dan krijg je je screenshot Dan hoef je hem vervolgens alleen maar op te slaan in paint. En het maakt trouwens niet uit dat je V1 hebt. Thx, hij wil mijn plaatje alleen niet uploaden Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Thx, hij wil mijn plaatje alleen niet uploadenDan heb je hem als .bmp opgeslagen, dat accepteerd het uploadsysteem niet. Je moet heb als .jpeg opslaan. Reageren
CjThaBest Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Thx, hij wil mijn plaatje alleen niet uploadenDan heb je hem als .bmp opgeslagen, dat accepteerd het uploadsysteem niet. Je moet heb als .jpeg opslaan.ops... dus eigenlijk gewoon de naam veranderen? EDIT volgens mij kan je onder in beeld dat veranderen FF kijken: Dit moet een glich zijn onder water, dan kan je door een politieheli niet worden vermoord Reageren
MartyCeha Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 FF kijken: Dit moet een glich zijn onder water, dan kan je door een politieheli niet worden vermoord Mooi dat het je gelukt is Alleen kun je onder water wél geraakt worden door de heli. Het is alleen puur toeval denk ik dat jij niet geraakt werd. Maar dat ligt er natuurlijk ook aan hoe diep je gaat, want dan ben je op een gegeven moment té ver van de heli, en dan kan die je niet meer raken. Hetzelfde gebeurt als je boven water te ver van de heli vandaan gaat. Reageren
CjThaBest Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Mooi dat het je gelukt is Alleen kun je onder water wél geraakt worden door de heli. Het is alleen puur toeval denk ik dat jij niet geraakt werd. Maar dat ligt er natuurlijk ook aan hoe diep je gaat, want dan ben je op een gegeven moment té ver van de heli, en dan kan die je niet meer raken. Hetzelfde gebeurt als je boven water te ver van de heli vandaan gaat. natuurlijk kan je geraakt worden, alleen je auto beschadigd niet. Reageren
wesley123 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Maar wat hb je eraan als je ej auto toch kwijt bent? Reageren
CjThaBest Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 geen agent kan je arresteren maar je bent idd je auto kwijd Reageren
Bling Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 De vraag van de topicstarter is beantwoord, maar het is niet de bedoeling om dan andere onderwerpen te gaan behandelen in hetzelfde topic. Mochten er nog ontopic-gerichte vragen zijn, dan kunnen die gesteld worden. Of zinkende voertuigen wel of niet beschadigd kunnen worden, is niet ontopic en wordt vanaf nu dus niet meer in dit topic besproken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.