Kai-ShockWave Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Er zijn weer wat details vrijgekomen over GTA IV voor de PC. PC Gamer kwam met een review waar GTA IV een score van 92 gekregen heeft. De keyboard en de muis werken erg goed in het spel. Met name de muis werkt erg goed. De 'wal hugging bug' zit óók in de PC versie. De multiplayer heeft een nadeel, om te spelen dien je ingelogd te zijn bij Rockstar's Social Club én bij Windows Live, pas dan kun je bij de game inloggen om de multiplayer te spelen. Bron: Gamed.nl Daarnaast zijn er wat nieuwe videos beschikbaar over Track Editor: Bewerkt: 22 november 2008 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Vooral de filmpjes zijn heel mooi. Voor de rest vind ik ook dat het heel weinig info is, zeker omdat GTA IV al over 11 dagen uitkomt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PSPfreaky Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Ik heb ook info over de PC versie van GTA IV: - 32 Person multiplayer with Custom Match feature for an optimized experience. - Customize a radio station using your own songs with independence FM. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dvt Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Wat is de wall hugging bug? Nog nooit van gehoord.. En op Google krijg je juist hetzelfde bericht; namelijk dat het zich ook in de PC-versie van IV zal voordoen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Wat is de wall hugging bug? Nog nooit van gehoord.. En op Google krijg je juist hetzelfde bericht; namelijk dat het zich ook in de PC-versie van IV zal voordoen. "Wanneer je als speler tegen een muur of auto staat kan het soms voorkomen dat je er niet omheen kunt kijken om te schieten." Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robando Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Moet je als je gta IV online wil gaan spelen op de pc gaan betalen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Moet je als je gta IV online wil gaan spelen op de pc gaan betalen? Neen hoor, je moet gewoon aangemeld zijn bij Rockstar Social Club en Windows Live, wat gratis is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Is windows live gratis? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Is windows live gratis?Kan je met gemak gratis downloaden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Is windows live gratis?Kan je met gemak gratis downloaden Volgens mij moet je niet Windows Live Messenger hebben maar Games for Windows Live. Hier kan je een account maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Basssss Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Vond dat eerste filmpje leuk! En wat is de "wall hugging bug"? Las het hierboven al. Bewerkt: 22 november 2008 door Basssss Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sytzedewitte Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) bedankt voor de info heeft iemand de filmpjes op rockstar socialclub al bekeken? die van libertycity is echt geniaal. ik kan echt niet wachten tot 3 dec. O kan iemand mij trouwens vertellen wat de ''wall hugging bug'' inhoud? -edit: ow laat maar, ik weet het al! Bewerkt: 22 november 2008 door sytzedewitte Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ERRWINS Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Lees voortaan eerst je vorige berichten voordat je gaat vragen. "Wanneer je als speler tegen een muur of auto staat kan het soms voorkomen dat je er niet omheen kunt kijken om te schieten." Bewerkt: 22 november 2008 door Mister1992 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thezodiac Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Vanaf 3 december bij Dixons voor 44.95 EURO. Het enige spel dat het verdient om legaal te kopen! Nog meer voorbeelden, hogere kwaliteit film! http://www.rockstargames.com/IV/#?page=pc&content=editor Is meer mensen opgevallen dat je volgens de site van rockstar recommended 2.5 gig geheugen nodig bent (zowel Vista als XP) Eerst had men het nog over 2.0 gig bij XP. Dat wordt dus een reepje geheugen kopen Bewerkt: 23 november 2008 door thezodiac Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 26 november 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2008 (bewerkt) Zijn een aantal updates. Er zijn 8 nieuwe screens bijgekomen en 2 filmpjes maar volgens mij zijn die 2 al op dit forum ergens vermeldt denk ik, maar voor de zekerheid vermeldt ik ze hier nog eventjes 8 Screens 2 nieuwe Replay filmpjes Bewerkt: 26 november 2008 door Kai-ShockWave Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.