Jump to content

[SA|WIP] Innovative


Recommended Posts

Geplaatst:

bannerxh9.jpg



Innovative, een gloednieuwe mod voor SA met ook een gloednieuw idee.

Één missie, één doel.

Het vernietigen van een toekomstige aartsvijand voor ze ons vernietigen.

Wat

Het kweekprogramma van de overheid mislukt keer op keer.



Nieuwe cellen worden gekweekt en alles begint weer. Deze keer is het hun gelukt.

Proefprojecten evolueren, ze groeien, ze denken

en dan loopt het mis. Door een nalatige werknemer ontsnappen ze en zijn ze van

zin om het de mensheid lastig te maken. We zullen ons uiterste best moeten doen!

Wie

Namelijk mezelf, het idee zat al een tijdlang in mijn hoofd



en nu wil het uitbarsten. Mensen die geïnteresseerd zijn mogen zichzelf aanbieden

als crewlid. Via PB!

Hoe

Zeker en vast is er wat modelling werk nodig voor de nieuwe models die er



nodig zijn. Ik zal dit zelf doen tenzij er iemand wil helpen door crewlid te worden.

Vooral SCM'en zal waarschijnlijk ook één van de moeilijkste delen worden.

Wanneer

Altijd, wanneer ik en de crew zin en vrije tijd hebben. Als een een crew opgesteld



is zullen we samen bespreken wie wat doet.

:sigaar: Crackhead_

WIP

Geplaatst:

Owkee, Crackhead, jij hebt wel een leuk idee. Maar heb je eigenlijk een beetje ervaring met GTA Modden? Het is namelijk niet handig om een mod te starten terwijl je zelf niks kan... Ik ken zo'n situatie wel hoor...

Geplaatst: (bewerkt)

Toch wel hoor :7, ongeveer op alle vlakken wat

en op scm modding het meest denk ik.

:sigaar: Crackhead_

Bewerkt: door Crackhead_
Geplaatst: (bewerkt)
Nu het zegt neej, eigenlijk niet. :(

.

.

Toch wel hoor :7

:sigaar: Crackhead_

EDIT: Oke, je kan SCM modden.

Bewerkt: door Beagle
Geplaatst:

Update over het werk:

Headcrab aan het riggen in 3DSMAX. Geen idee hoelang dit zal duren.

:sigaar: Crackhead_

Geplaatst: (bewerkt)

Wallpapers:

Gerenderd met 3DS Max

2c07b419106547.gif 0e885b19106548.gif ccc68919106549.gif 42442819106550.gif b67cbe19106552.gif

:sigaar: Crackhead_

PS: Sorry voor dubbelpost, is om update aan te tonen.

Bewerkt: door Crackhead_
Geplaatst: (bewerkt)

Waarschijnlijk zal er niets rechtstreeks ingame komen van die

scene maar zoiets kan je dus wel verwachten. Zoals je al door had

zijn die kweekprojecten dus headcrabs. Die ben ik nu aan het riggen, wat

nog even kan duren aangezien ik nog nooit gerigd heb. En als dat niet lukt,

begin ik eerst aan de map zelf de storyline te bouwen en textures te maken enz..

Mijn grootste zorg is eigenlijk of het wel gaat om iets met meer dan 2 benen te riggen

en dat geen handen en voeten heeft zoals een normale ped. Waar moeten die bones dan naartoe

en moet ik dan 2 dezelfde bones maken. Bv. Leftleg (bone) 2 keer voor die 2 benen, enzovoort.

Daarom zou ik hulp nodig hebben van iemand die kan riggen voor uitleg en hulp.

:sigaar: Crackhead_

Bewerkt: door Crackhead_
Geplaatst:
Waarschijnlijk zal er niets rechtstreeks ingame komen van die

scene maar zoiets kan je dus wel verwachten. Zoals je al door had

zijn die kweekprojecten dus headcrabs. Die ben ik nu aan het riggen, wat

nog even kan duren aangezien ik nog nooit gerigd heb. En als dat niet lukt,

begin ik eerst aan de map zelf de storyline te bouwen en textures te maken enz..

Mijn grootste zorg is eigenlijk of het wel gaat om iets met meer dan 2 benen te riggen

en dat geen handen en voeten heeft zoals een normale ped. Waar moeten die bones dan naartoe

en moet ik dan 2 dezelfde bones maken. Bv. Leftleg (bone) 2 keer voor die 2 benen, enzovoort.

Daarom zou ik hulp nodig hebben van iemand die kan riggen voor uitleg en hulp.

:sigaar: Crackhead_

Dat is dus lastig. Je mag ABSOLUUT NIET aan het bottenstelsel zitten knutselen. Dan loopt je GTA zoiezo vast. De benen, kan je misschien twee benen aan een been doen. Het hoeft niet persee op dezelfde plek, dus kan je het been aan twee benen van je Headcrab zetten. Handen is lastig. Misschien, een onzichtbare mesh, waaraan de armen zitten?

Geplaatst: (bewerkt)

Tuurlijk mag dat.

Dus als ik het goed begrijp wat je zegt Beagle

bedoel je dat ik het bone voor een been gewoon normaal plaats meer dan i.p.v

aan 1 been aan 2 benen link.?

De handen enz.. ook gewoon normaal linken maar dat stuk

van het model dan onzichtbaar maken.

:sigaar: Crackhead_

EDIT: Gisteren email gestuurd om toestemming btw.

Bewerkt: door Crackhead_
Geplaatst: (bewerkt)

Update:

Al een paar models gemaakt, moeten nog hertextured worden.

De vorige waren niet goed. De bedoeling is, dat de models opgaan in SA, dus de

textures gaan van dezelfde kwaliteit staan.

Het proefproject van de overheid ben ik aan het riggen. :{

De bones zijn geplaatst en gescaled. Nu nog riggen. En ingame krijgen.

Binnenkort foto's dus hou dit topic in de gaten.

:sigaar: Crackhead

Bewerkt: door Crackhead_

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...