Crackhead_ Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Innovative, een gloednieuwe mod voor SA met ook een gloednieuw idee.Één missie, één doel.Het vernietigen van een toekomstige aartsvijand voor ze ons vernietigen. Wat Het kweekprogramma van de overheid mislukt keer op keer. Nieuwe cellen worden gekweekt en alles begint weer. Deze keer is het hun gelukt. Proefprojecten evolueren, ze groeien, ze denken en dan loopt het mis. Door een nalatige werknemer ontsnappen ze en zijn ze vanzin om het de mensheid lastig te maken. We zullen ons uiterste best moeten doen! Wie Namelijk mezelf, het idee zat al een tijdlang in mijn hoofd en nu wil het uitbarsten. Mensen die geïnteresseerd zijn mogen zichzelf aanbieden als crewlid. Via PB! Hoe Zeker en vast is er wat modelling werk nodig voor de nieuwe models die er nodig zijn. Ik zal dit zelf doen tenzij er iemand wil helpen door crewlid te worden.Vooral SCM'en zal waarschijnlijk ook één van de moeilijkste delen worden. Wanneer Altijd, wanneer ik en de crew zin en vrije tijd hebben. Als een een crew opgesteld is zullen we samen bespreken wie wat doet. Crackhead_ WIP Reageren
Beagle Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Owkee, Crackhead, jij hebt wel een leuk idee. Maar heb je eigenlijk een beetje ervaring met GTA Modden? Het is namelijk niet handig om een mod te starten terwijl je zelf niks kan... Ik ken zo'n situatie wel hoor... Reageren
Crackhead_ Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Toch wel hoor , ongeveer op alle vlakken wat en op scm modding het meest denk ik. Crackhead_ Bewerkt: 22 november 2008 door Crackhead_ Reageren
Beagle Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Nu het zegt neej, eigenlijk niet. . . Toch wel hoor Crackhead_ EDIT: Oke, je kan SCM modden. Bewerkt: 22 november 2008 door Beagle Reageren
Crackhead_ Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Update over het werk: Headcrab aan het riggen in 3DSMAX. Geen idee hoelang dit zal duren. Crackhead_ Reageren
Crackhead_ Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Wallpapers: Gerenderd met 3DS Max Crackhead_ PS: Sorry voor dubbelpost, is om update aan te tonen. Bewerkt: 23 november 2008 door Crackhead_ Reageren
Beagle Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Dat ziet er mooi uit. Heb je die gast uit SA, ik herken hem dacht ik wel En wat komt er in game van die scene? KUTGW Reageren
Crackhead_ Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Waarschijnlijk zal er niets rechtstreeks ingame komen van die scene maar zoiets kan je dus wel verwachten. Zoals je al door had zijn die kweekprojecten dus headcrabs. Die ben ik nu aan het riggen, wat nog even kan duren aangezien ik nog nooit gerigd heb. En als dat niet lukt, begin ik eerst aan de map zelf de storyline te bouwen en textures te maken enz.. Mijn grootste zorg is eigenlijk of het wel gaat om iets met meer dan 2 benen te riggen en dat geen handen en voeten heeft zoals een normale ped. Waar moeten die bones dan naartoe en moet ik dan 2 dezelfde bones maken. Bv. Leftleg (bone) 2 keer voor die 2 benen, enzovoort. Daarom zou ik hulp nodig hebben van iemand die kan riggen voor uitleg en hulp. Crackhead_ Bewerkt: 23 november 2008 door Crackhead_ Reageren
Beagle Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Waarschijnlijk zal er niets rechtstreeks ingame komen van diescene maar zoiets kan je dus wel verwachten. Zoals je al door had zijn die kweekprojecten dus headcrabs. Die ben ik nu aan het riggen, wat nog even kan duren aangezien ik nog nooit gerigd heb. En als dat niet lukt, begin ik eerst aan de map zelf de storyline te bouwen en textures te maken enz.. Mijn grootste zorg is eigenlijk of het wel gaat om iets met meer dan 2 benen te riggen en dat geen handen en voeten heeft zoals een normale ped. Waar moeten die bones dan naartoe en moet ik dan 2 dezelfde bones maken. Bv. Leftleg (bone) 2 keer voor die 2 benen, enzovoort. Daarom zou ik hulp nodig hebben van iemand die kan riggen voor uitleg en hulp. Crackhead_ Dat is dus lastig. Je mag ABSOLUUT NIET aan het bottenstelsel zitten knutselen. Dan loopt je GTA zoiezo vast. De benen, kan je misschien twee benen aan een been doen. Het hoeft niet persee op dezelfde plek, dus kan je het been aan twee benen van je Headcrab zetten. Handen is lastig. Misschien, een onzichtbare mesh, waaraan de armen zitten? Reageren
DaBeast Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Let wel op dat je toestemming van Valve moet hebben om hun Headcrab model te mogen gebruiken in San Andreas.. Reageren
Crackhead_ Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Tuurlijk mag dat. Dus als ik het goed begrijp wat je zegt Beagle bedoel je dat ik het bone voor een been gewoon normaal plaats meer dan i.p.v aan 1 been aan 2 benen link.? De handen enz.. ook gewoon normaal linken maar dat stuk van het model dan onzichtbaar maken. Crackhead_ EDIT: Gisteren email gestuurd om toestemming btw. Bewerkt: 24 november 2008 door Crackhead_ Reageren
Crackhead_ Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2008 (bewerkt) Update: Al een paar models gemaakt, moeten nog hertextured worden. De vorige waren niet goed. De bedoeling is, dat de models opgaan in SA, dus de textures gaan van dezelfde kwaliteit staan. Het proefproject van de overheid ben ik aan het riggen. De bones zijn geplaatst en gescaled. Nu nog riggen. En ingame krijgen. Binnenkort foto's dus hou dit topic in de gaten. Crackhead Bewerkt: 29 november 2008 door Crackhead_ Reageren
Crackhead_ Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Updated: Hier de eerste paar screens van de headcrab en zijn bones. Crackhead Reageren
Beagle Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Updated:Hier de eerste paar screens van de headcrab en zijn bones. Crackhead Is dat nog wel het orginele ped/player bonestelsel? Reageren
Crackhead_ Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ja hoor, gewoon wat aangepast. Crackhead Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.