Jump to content

[SA|WIP] Innovative

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik ben trouwens vrijwel zeker dat je geen toestemming krijgt om Valve zijn textures/models te gebruiken. Simpelweg omdat Valve, samen met EA (valve is trouwens van EA nu geloof ik) een van de bedrijven die erg sterk tegen het converteren van hun models is. Stel dat je ze toch doodleuk wel gebruikt en negeert, zal valve je eerst vriendelijk verzoeken om het van het internet te verwijderen. Doe je dat niet, zal je zeker en vast vervolgd worden..

Even gewoon een waarschuwing, aangezien je nu al dat mooie rigging werk voor niets deed..Buiten dan dat het gewoon jammer is dat het niet mag, moet ik je toch even zeggen dat dat rigging werk verdomd goed is gedaan :puh: .

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
Updated:

Hier de eerste paar screens van de headcrab en zijn bones.

+plaatjes+

:sigaar: Crackhead

wow! nice gadaan _O_

ik kan niet wachten om het ingame te zien :Y

Geplaatst:
Ik ben trouwens vrijwel zeker dat je geen toestemming krijgt om Valve zijn textures/models te gebruiken. Simpelweg omdat Valve, samen met EA (valve is trouwens van EA nu geloof ik) een van de bedrijven die erg sterk tegen het converteren van hun models is. Stel dat je ze toch doodleuk wel gebruikt en negeert, zal valve je eerst vriendelijk verzoeken om het van het internet te verwijderen. Doe je dat niet, zal je zeker en vast vervolgd worden..

Even gewoon een waarschuwing, aangezien je nu al dat mooie rigging werk voor niets deed..Buiten dan dat het gewoon jammer is dat het niet mag, moet ik je toch even zeggen dat dat rigging werk verdomd goed is gedaan :puh: .

Vriendelijke groeten,

Ik zie wel, heb nog altijd geen response gehad van Valve ik zie wel. Er zijn anders toch al erg veel mods

met headcrabs, op Gtaforums.com en op Cs en Halo forums.

Het is wel niet helemaal gerigd, alleen de bones geplaatst.

Ik heb het ongeveer door maar moet weten welke bones SA minimum nodig heeft

om te kunnen werken, je moet ze niet allemaal linken maar er is toch wel een zeker

minimum. Kan nog even duren en anders vraag ik wel hulp.

Geplaatst:

Vriendelijke groeten,

Ik zie wel, heb nog altijd geen response gehad van Valve ik zie wel. Er zijn anders toch al erg veel mods

met headcrabs, op Gtaforums.com en op Cs en Halo forums.

Het is wel niet helemaal gerigd, alleen de bones geplaatst.

Ik heb het ongeveer door maar moet weten welke bones SA minimum nodig heeft

om te kunnen werken, je moet ze niet allemaal linken maar er is toch wel een zeker

minimum. Kan nog even duren en anders vraag ik wel hulp.

*snik* Alle vertexen moeten aan botten zitten. Alles. De hele mesh moet gerigt zijn aan het bottenstelsel. Je mag trouwens ook geen botten verwijderen. Hierdoor krijg je grote kans dat SA vastloopt.

@Timske: *snik* Je kan niet als spider rondlopen. De animaties blijven hetzelfde. De headcrab zal waarschijnlijk heel lelijk deformen, omdat de bewegingen niet passen bij de Krab.

@CrackHead_: Weetje Crackhead, je kan de animaties van de peds veranderen in een animatie van jouw Headcrab. Dan moet je wel alle peds vervangen, anders gaan de gewone peds ook als headcrabs rondlopen :7

Geplaatst:

Je maakt je eigen animaties en met mission coding zorg je ervoor

dat de headcrab juist die animaties aangewezen krijgt en geen andere. Zo kunnen de andere

peds ook nog gewoon rondlopen. Ik heb geen bones verwijderd en dat van de vertexes wist ik al,

het is gewoon het riggen zelf dat niet lukt :D

Ik zou hulp nodig hebben van iemand die er iets van af weet. Is Gybrus nog actief?

Geplaatst: (bewerkt)

Klopt niet helemaal..

Animaties zijn aangegeven in een *.Dat bestand

e:Welke animaties bij welk model horen.

Mannen en vrouwen rennen totaal anders dat staat dus in onderstaand bestand welke animatie de game moet gebruiken.

animgrp.dat als ik het goed zie.

Via de main.scm kun je models oproepen en een animatie meegeven maar dat is niet de correcte manier.

Daarnaast maakt het niet uit hoeveel botten je model heeft, zolang er een animatie is met een even aantal "bones" zou het moeten werken.

En dat er al heel veel mods zijn met de headcrab hoeft nog niet te heten dat ze toestemming hebben en/of dat het de headcrab uit half life is.

Veel succes verder,

PS: toevoegen van animaties kan ook nog altijd.

edit: paar dingen aangepast.

Bewerkt: door gybrus
Geplaatst:
Bij deze neem ik deze mod over, want mijn andere, betere account is gewist.

Ik had het gezegd, ze komen er toch wel achter :puh: Ervaring....

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...