keessie Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 die wezens doen met een beetje denken aan andere wezens van halo succes verder grz Reageren
DaBeast Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik ben trouwens vrijwel zeker dat je geen toestemming krijgt om Valve zijn textures/models te gebruiken. Simpelweg omdat Valve, samen met EA (valve is trouwens van EA nu geloof ik) een van de bedrijven die erg sterk tegen het converteren van hun models is. Stel dat je ze toch doodleuk wel gebruikt en negeert, zal valve je eerst vriendelijk verzoeken om het van het internet te verwijderen. Doe je dat niet, zal je zeker en vast vervolgd worden.. Even gewoon een waarschuwing, aangezien je nu al dat mooie rigging werk voor niets deed..Buiten dan dat het gewoon jammer is dat het niet mag, moet ik je toch even zeggen dat dat rigging werk verdomd goed is gedaan . Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
MFCL Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Updated:Hier de eerste paar screens van de headcrab en zijn bones. +plaatjes+ Crackhead wow! nice gadaan ik kan niet wachten om het ingame te zien Reageren
Crackhead_ Geplaatst: 29 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik ben trouwens vrijwel zeker dat je geen toestemming krijgt om Valve zijn textures/models te gebruiken. Simpelweg omdat Valve, samen met EA (valve is trouwens van EA nu geloof ik) een van de bedrijven die erg sterk tegen het converteren van hun models is. Stel dat je ze toch doodleuk wel gebruikt en negeert, zal valve je eerst vriendelijk verzoeken om het van het internet te verwijderen. Doe je dat niet, zal je zeker en vast vervolgd worden..Even gewoon een waarschuwing, aangezien je nu al dat mooie rigging werk voor niets deed..Buiten dan dat het gewoon jammer is dat het niet mag, moet ik je toch even zeggen dat dat rigging werk verdomd goed is gedaan . Vriendelijke groeten, DaBeast Ik zie wel, heb nog altijd geen response gehad van Valve ik zie wel. Er zijn anders toch al erg veel mods met headcrabs, op Gtaforums.com en op Cs en Halo forums. Het is wel niet helemaal gerigd, alleen de bones geplaatst. Ik heb het ongeveer door maar moet weten welke bones SA minimum nodig heeft om te kunnen werken, je moet ze niet allemaal linken maar er is toch wel een zeker minimum. Kan nog even duren en anders vraag ik wel hulp. Crackhead Reageren
Timske Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Kun je dalijk dan als een spider rondlopen ? Reageren
Crackhead_ Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Neej, de headcrab wordt als ped gebruikt. Misschien later ook als player. Crackhead Reageren
Beagle Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Ik ben trouwens vrijwel zeker dat je geen toestemming krijgt om Valve zijn textures/models te gebruiken. Simpelweg omdat Valve, samen met EA (valve is trouwens van EA nu geloof ik) een van de bedrijven die erg sterk tegen het converteren van hun models is. Stel dat je ze toch doodleuk wel gebruikt en negeert, zal valve je eerst vriendelijk verzoeken om het van het internet te verwijderen. Doe je dat niet, zal je zeker en vast vervolgd worden..Even gewoon een waarschuwing, aangezien je nu al dat mooie rigging werk voor niets deed..Buiten dan dat het gewoon jammer is dat het niet mag, moet ik je toch even zeggen dat dat rigging werk verdomd goed is gedaan . Vriendelijke groeten, DaBeast Ik zie wel, heb nog altijd geen response gehad van Valve ik zie wel. Er zijn anders toch al erg veel mods met headcrabs, op Gtaforums.com en op Cs en Halo forums. Het is wel niet helemaal gerigd, alleen de bones geplaatst. Ik heb het ongeveer door maar moet weten welke bones SA minimum nodig heeft om te kunnen werken, je moet ze niet allemaal linken maar er is toch wel een zeker minimum. Kan nog even duren en anders vraag ik wel hulp. Crackhead *snik* Alle vertexen moeten aan botten zitten. Alles. De hele mesh moet gerigt zijn aan het bottenstelsel. Je mag trouwens ook geen botten verwijderen. Hierdoor krijg je grote kans dat SA vastloopt. @Timske: *snik* Je kan niet als spider rondlopen. De animaties blijven hetzelfde. De headcrab zal waarschijnlijk heel lelijk deformen, omdat de bewegingen niet passen bij de Krab. @CrackHead_: Weetje Crackhead, je kan de animaties van de peds veranderen in een animatie van jouw Headcrab. Dan moet je wel alle peds vervangen, anders gaan de gewone peds ook als headcrabs rondlopen Reageren
Crackhead_ Geplaatst: 30 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 november 2008 Je maakt je eigen animaties en met mission coding zorg je ervoor dat de headcrab juist die animaties aangewezen krijgt en geen andere. Zo kunnen de andere peds ook nog gewoon rondlopen. Ik heb geen bones verwijderd en dat van de vertexes wist ik al, het is gewoon het riggen zelf dat niet lukt Ik zou hulp nodig hebben van iemand die er iets van af weet. Is Gybrus nog actief? Crackhead Reageren
MFCL Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 je kan met de cleo3 skin selector dan als headcrab rondlopen Reageren
gybrus Geplaatst: 30 november 2008 Rapport Geplaatst: 30 november 2008 (bewerkt) Klopt niet helemaal.. Animaties zijn aangegeven in een *.Dat bestand e:Welke animaties bij welk model horen. Mannen en vrouwen rennen totaal anders dat staat dus in onderstaand bestand welke animatie de game moet gebruiken. animgrp.dat als ik het goed zie. Via de main.scm kun je models oproepen en een animatie meegeven maar dat is niet de correcte manier. Daarnaast maakt het niet uit hoeveel botten je model heeft, zolang er een animatie is met een even aantal "bones" zou het moeten werken. En dat er al heel veel mods zijn met de headcrab hoeft nog niet te heten dat ze toestemming hebben en/of dat het de headcrab uit half life is. Veel succes verder, PS: toevoegen van animaties kan ook nog altijd. edit: paar dingen aangepast. Bewerkt: 30 november 2008 door gybrus Reageren
.:TOM:. Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Bij deze neem ik deze mod over, want mijn andere, betere account is gewist. Reageren
.Senne Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 Dus jij bent Crackhead_, Tom? aniewee, erg mooi werk totnogtoe, ziet er allemaal erg goed uitgewerkt uit. Reageren
Beagle Geplaatst: 2 december 2008 Rapport Geplaatst: 2 december 2008 Bij deze neem ik deze mod over, want mijn andere, betere account is gewist. Ik had het gezegd, ze komen er toch wel achter Ervaring.... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.