gammie_ Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Rate ff > Ten opzichte van je vorige signature ''Adriano'', vind ik dat je er niet erg op vooruit bent gegaan. Op dat punt moet je gewoon wat meer oefenen en besteed er ruim de tijd aan. Ik krijg het idee dat je achter mekaar maar signatures wilt produceren, daar worden ze echt niet mooier van... Allereerst vergeleken met je vorige signature heb je wel de kleurcombinatie beter gecreëerd, zo is dit keer de background ook mooi blauw, het donkere naar het lichtere van je render bevalt mij wel. Alleen val ik al meteen over je render, deze is niet mooi uitgeknipt, vooral bij zijn linker been, het ziet er nogal pixel achtig uit. Ook heb je nog weinig aan je blending gedaan, zo probeer je met de effecten om de render heen de render ook wat te laten inbleneden. Opzich geen slecht idee, maar er zijn nog zoveel meer opties om deze meer te laten inblenden, zoals ik al eerder in een ander topic van je zei met o.a. de ''Magic wand Tool''. Je font vind ik slecht geplaatst. Beoordeling: Render: 5,8 Background: 6,2 Font: 6,0 Effecten: 6,0 Cijfer: 6 Reageren
Visser23 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Hey, Ik vind deze signature wel beter dan die van Adriano, maar er zijn toch wat puntjes waar je aan moet denken. Kijk bijvoorbeeld naar de achtergrond. De achtergrond is veel te leeg, dat moet je opvullen door bijvoorbeeld effecten erin te zetten of een stadion van de speler. Dan moet je het stadion niet te licht doen, maar gewoon een beetje donker houden. Denk aan een zwarte BG, en dan een stadion erover heen plaatsen. Op normal houden en opacity tussen de 20 en 30% zetten. Dan voeg je wat effecten toe. De render heb je wel goed geplaatst en je hebt ook wel een goede render gepakt. Alleen jammer genoeg niet ingeblend. Wat ikzelf wel een mooie manier vind om in te blenden is de spatter gebruiken. Dan doe je de randjes van de render als spatter. Dan krijg je wel een leuk effect. Wat mij ook opvalt is dat er wat effecten op de render zitten. En dan met name bij het hoofd. Dat staat niet mooi. Gum dat uit of plaats gewoon de render-layer boven de layers van de effecten. Verder met de tekst, die je beter ergens anders neer had kunnen zetten. Doe die tekst nou niet over de render heen, dat staat niet. Ze heb ergens in een hoekje. Ook is het wel eens leuk om de naam van de speler in de signature te doen. En dan die je de voornaam licht blauw en zet je hem ongeveer op lettergrootte 20. Dan de achternaam doe je donkerder blauw en zet je de lettergrootte hoger dan 20. 24 of 30 kan je het beste kiezen. Dan je naam of ik weet niet waar het voor staat zet je in een hoekje, met een kleiner lettertype, neem 14 of anders. Gooi een paar effecten over je letters en/of namen zodat het mooi uitstraalt. Denk erom: de render moet meer opvallen dan de tekst. Verder kan je de signature ook een stuk kleiner doen. Nu lijkt hij zo leeg, maar als je bijvoorbeeld een 500x150 of zelfs 400x120px's pakt lijkt hij opeens een stuk beter gevuld dan nu. Probeer dat maar eens. Ook zie ik dat je een rand om je signature hebt. Maar die is wit? Ik zelf had hier een hele donker blauwe kleur gepakt en daarmee een rand gemaakt. Wit staat hier niet echt bij. Beoordeling: 7. Probeer eens iets te doen met de tips Reageren
jovinky Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 De render is niet slecht uit geknipt maar zo was hij al Deze sig is gemaakt met een tut En die heb ik voor de lol gemaakt en niet omdat ik veel sig wil produceren ( gammie ), en ik vind het gewoon leuk om te doen. En tips van Visser23 : Wil je een s uitleggen over dat blenden met spatters ?? Tekst in een hoekje vind ik niks :s En deed deze naam om op een profiel te zetten En deze grootte vind ik mooi, want als ik kleinere maten doe ( probeer ik wel steeds ) vind ik het zp op gepropt. En de witte border hoorde bij de tut, want die site heeft een zwarte lay-out en dan staat een witte border er best leuk bij... http://soccergraphics.forum2go.nl/dofus-be...ial-t11431.html Dit is de tut. Reageren
gammie_ Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 De render is niet slecht uit geknipt maar zo was hij al Of hij nou door jou of door een ander ''slecht'' is uitgeknipt doet er niet zoveel toe, het gaat erom dat het gewoon niet mooi staat. Je kan eventueel een slecht uitgeknipte render nog bewerken met het gummetje, dus een beetje de pixel achtige hoekjes uitgummen. Deze sig is gemaakt met een tut En die heb ik voor de lol gemaakt en niet omdat ik veel sig wil produceren ( gammie ), en ik vind het gewoon leuk om te doen. Neem er in iedergeval de tijd voor, als ik met een signature bezig ben, sla ik deze vaak op en kijk ik later op de dag nog even terug, soms zelfs een dag later. Meestal kunnen er dan nog ideeën te binnen schieten, of dingetjes die je kunt aanpassen. Ik wil je alleen maar kenbaar maken dat je rustig de tijd voor moet nemen om zoveel mogelijk uit te proberen, om zo PS een beetje onder de knie te krijgen, het is slechts een tip Btw: Over de blending, misschien dat je hier wat aan hebt: Graphics>Tutorials>Inblenden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.