Jump to content

Guild Wars

Jopper47

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo iedereen,

Ik wil binnenkort Guild Wars kopen, maar ik weet niet of dit spel het geld waard is.

Ik heb daarnet een paar filmpjes en screenshots gezien en het ziet er wel leuk en mooi uit.

Maar ik zou graag jullie mening willen horen zodat ik niet een grote miskoop bega.

Greetz Jopper47

Bewerkt: door Jopper47
Geplaatst:

Ik heb het zelf een tijdje gespeeld, heb een Necromancer van level 20.

Ik vindt het wel een mooi spel. Leuk ook dat 't online is.

Geplaatst:

Ìk vind het spel persoonlijk niets aan. Maar dat is puur omdat een paar mensjes in me klas er constant over zitten te praten. Ik ben het spel een beetje beu. Persoonlijk zou ik voor WoW gaan

Geplaatst:

WoW heb ik al een tijdje gedaan maar dat maandelijks betalen begon ik zat te worden.

Maar ik heb gelezen dat je voor Guild Wars alleen maar het spel moet betalen, verder niets.

Geplaatst:
WoW heb ik al een tijdje gedaan maar dat maandelijks betalen begon ik zat te worden.

Maar ik heb gelezen dat je voor Guild Wars alleen maar het spel moet betalen, verder niets.

Dat is wel zo. Alleen Guild Wars is een stuk minder bekend en je zult dus ook een stuk minder tegen komen

Geplaatst: (bewerkt)

Dat is wel zo. Alleen Guild Wars is een stuk minder bekend en je zult dus ook een stuk minder tegen komen

Hij staat anders op nummer 9 in de top 10 van Xfire. :D

Bewerkt: door Jopper47
Geplaatst:

Wat is Xfire :?

Geplaatst:

Wat is Xfire :?

Xfire is een programma die je ''game-uren'' bij houd, je kunt er screenshots en filmpjes mee maken en zelfs live filmpjes uitzenden!

Xfire

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...