Jopper47 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik wil binnenkort Guild Wars kopen, maar ik weet niet of dit spel het geld waard is. Ik heb daarnet een paar filmpjes en screenshots gezien en het ziet er wel leuk en mooi uit. Maar ik zou graag jullie mening willen horen zodat ik niet een grote miskoop bega. Greetz Jopper47 Bewerkt: 22 november 2008 door Jopper47 Reageren
Sniperx Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik heb het zelf een tijdje gespeeld, heb een Necromancer van level 20. Ik vindt het wel een mooi spel. Leuk ook dat 't online is. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ìk vind het spel persoonlijk niets aan. Maar dat is puur omdat een paar mensjes in me klas er constant over zitten te praten. Ik ben het spel een beetje beu. Persoonlijk zou ik voor WoW gaan Reageren
Jopper47 Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 WoW heb ik al een tijdje gedaan maar dat maandelijks betalen begon ik zat te worden. Maar ik heb gelezen dat je voor Guild Wars alleen maar het spel moet betalen, verder niets. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 WoW heb ik al een tijdje gedaan maar dat maandelijks betalen begon ik zat te worden.Maar ik heb gelezen dat je voor Guild Wars alleen maar het spel moet betalen, verder niets. Dat is wel zo. Alleen Guild Wars is een stuk minder bekend en je zult dus ook een stuk minder tegen komen Reageren
Jopper47 Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) WoW heb ik al een tijdje gedaan maar dat maandelijks betalen begon ik zat te worden.Maar ik heb gelezen dat je voor Guild Wars alleen maar het spel moet betalen, verder niets. Dat is wel zo. Alleen Guild Wars is een stuk minder bekend en je zult dus ook een stuk minder tegen komen Hij staat anders op nummer 9 in de top 10 van Xfire. Bewerkt: 23 november 2008 door Jopper47 Reageren
Revolution-Designer Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Misschien kun je een paar reviews doorlezen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Geplaatst: 24 november 2008 WoW heb ik al een tijdje gedaan maar dat maandelijks betalen begon ik zat te worden.Maar ik heb gelezen dat je voor Guild Wars alleen maar het spel moet betalen, verder niets. Dat is wel zo. Alleen Guild Wars is een stuk minder bekend en je zult dus ook een stuk minder tegen komen Hij staat anders op nummer 9 in de top 10 van Xfire. Wat is Xfire Reageren
Jopper47 Geplaatst: 24 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 24 november 2008 WoW heb ik al een tijdje gedaan maar dat maandelijks betalen begon ik zat te worden.Maar ik heb gelezen dat je voor Guild Wars alleen maar het spel moet betalen, verder niets. Dat is wel zo. Alleen Guild Wars is een stuk minder bekend en je zult dus ook een stuk minder tegen komen Hij staat anders op nummer 9 in de top 10 van Xfire. Wat is Xfire Xfire is een programma die je ''game-uren'' bij houd, je kunt er screenshots en filmpjes mee maken en zelfs live filmpjes uitzenden! Xfire Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.