NickyHendriks Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Neopets. Wie kent het niet? Post hier alles over deze game!. ook voor vragen zit je hier goed. Ik heb ook een vraagje: Hoe krijg ik heel snel geld? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Neopets. Wie kent het niet?Post hier alles over deze game!. ook voor vragen zit je hier goed. Ik heb ook een vraagje: Hoe krijg ik heel snel geld? Spelletjes spelen en het geld in aandelen dumpen. Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Neopets. Wie kent het niet?Post hier alles over deze game!. ook voor vragen zit je hier goed. Ik heb ook een vraagje: Hoe krijg ik heel snel geld? Spelletjes spelen en het geld in aandelen dumpen. Hoe doe ik Aandelen? Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Neopets. Wie kent het niet?Post hier alles over deze game!. ook voor vragen zit je hier goed. Ik heb ook een vraagje: Hoe krijg ik heel snel geld? Spelletjes spelen en het geld in aandelen dumpen. Hoe doe ik Aandelen? Iemand? Reageren
ballas_hater Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Neopets. Wie kent het niet?Post hier alles over deze game!. ook voor vragen zit je hier goed. Ik heb ook een vraagje: Hoe krijg ik heel snel geld? Spelletjes spelen en het geld in aandelen dumpen. Hoe doe ik Aandelen? Iemand? dubbelpost en bij aandelen kopen en verkopen Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 23 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Neopets. Wie kent het niet?Post hier alles over deze game!. ook voor vragen zit je hier goed. Ik heb ook een vraagje: Hoe krijg ik heel snel geld? Spelletjes spelen en het geld in aandelen dumpen. Hoe doe ik Aandelen? Iemand? dubbelpost en bij aandelen kopen en verkopen Ik weet van die dubbelpost En hoe komt k bij die Aandelen? Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 Bij de beginpagina klik je op "Neodaq Index". Dat staat onder het kopje "Nieuwsflits" (het middelste kopje bovenaan). Klik dan op "Kopen" en daar kies je bij "Ticker Symbool" het tekstje "(klik om te tonen)". Daar zie je een hele reeks met allerlei aandelen, kies een gunstige uit wat jij denkt dat goed is, maar "Huid" (6e kolom) mag niet lager zijn dan 15, dan mag je hem niet kopen van Neopets. Kies eentje uit die je wilt kopen en klik dan op de naam (2e kolom). Klik dan nogmaals op de naam. Kies dan het aantal aandelen dat je wilt/kunt kopen. Druk op "Koop aandelen" en dan kom je terecht in "Mijn Portfolio" waar je je status kunt bekijken. Om bij "Mijn Portfolio" te komen volg je de instructie gewoon weer opnieuw, maar kies je in plaats van "Kopen" nu "Mijn Portfolio". Veel succes. Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Geplaatst: 23 november 2008 (bewerkt) Vroeger speelde ik het. Maar dat is heel lang geleden en aan de reclames te zien is het hele spel al verbouwd. Als ik me nu inlog zijn van mijn NeoPets waarschijnlijk alleen nog maar wat botresten over. Aandelen waaren er toen de tijd ook nog niet. Bewerkt: 23 november 2008 door warrock_123_321 Reageren
ninokil Geplaatst: 20 april 2010 Rapport Geplaatst: 20 april 2010 Wat kun je met de wens put doen stuur mij een Pb Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 9 maart 2014 Rapport Geplaatst: 9 maart 2014 BUMP! Aangezien Habbo Hotel gebumpt is, bij deze ook Neopets. Ik vond Neopets vroeger echt geweldig. Vooral het spelen van spelletjes, later ook eigen winkeltje, enzovoorts. Ga nog wel eens spelletjes spelen op die website, als nostalgie-ervaring en vooral om te SOGgen... Heb daar het kaartspelletje "liegen" geleerd, erg leuk om met vrienden te doen. Daarnaast vond ik Hannah en de IJsgrotten geweldig. Reageren
Dexist Geplaatst: 10 maart 2014 Rapport Geplaatst: 10 maart 2014 (bewerkt) Haha neopets, heb ik vroeger ook veel gespeeld ik wilde weer inloggen net, moet ik een geboorte datum invoeren, en blijbaar heb ik vroeger een verkeerde datum ingevoerd XD ik kan nu niet inloggen en blijkbaar op een email die ik al honderd jaar niet meer gebruik. XD mij pets zijn vast dood nu Bewerkt: 10 maart 2014 door Dexist Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Pets kunnen niet dood! Hahahah... Mijn Pet is al jaren "stervend" van de honger. Reageren
Thundercover Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Geen idee wat mijn wachtwoord is en waarschijnlijk heb ik een e-mailadres gebruikt dat inmiddels opgeheven is, maar volgens de site is dit mijn actieve Neopet. Ik herken hem wel! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Heb mijn Neopet al in geen 5 jaar eten gegeven. Reageren
Cabyon Geplaatst: 15 maart 2014 Rapport Geplaatst: 15 maart 2014 Ha, cool! Ik heb ook nog wel ergens een NeoPet, maar die is ook al enkele jaren gedwongen in een hongerstaking. En dat zal voorlopig nog wel even zo blijven, denk ik. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.