josie Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Ik heb cod gekocht lange tijd gespeeld. Toen een ander spel en wilde ik weer een cod spelen. Nu is de cd key foetsie(hoe dat kan weet ik niet). Weet iemand of ik bij een winkel ofzo een cd key kan kopen??? Plz help me want ik wil het heel graag weer spelen. Reageren
Ewoud Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 contact opnemen met de maker van het spel. Reageren
Tmzom Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Bij counterstrike moet je gewoon een soort doos in een spelwinkel, Daar staat een cdkey op...Ik weet zeker dat ze nog wel te koop zijn voor cod Reageren
Sasuke Geplaatst: 9 april 2005 Rapport Geplaatst: 9 april 2005 Ik had eens een al-gebruikte- CD key, terug naar winkel > om nieuwe zeuren/smeken. En that should do the trick. Eigenlijk moet je je CD uitermate goed bewaren ( kluisje, bodyguard ), want : Game + CD key = Correct Game - CD key + haxx = Niet Correct Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.