JayKay Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik zoek iets van een programmaatje die .dll naar .so kan veranderen. Dit omdat ik een plugin voor mijn SA:MP-server heb gedownload. Toen ik mijn server nog gewoon op mijn eigen pc hoste gebruikte ik de .dll. Maar nu laat ik hem hosten door een bedrijf, maar zij ondersteunen alleen .so files omdat hun server op Linux draaien. Het probleem is dat ik de .so wel heb, maar de server crasht steeds, en aangezien de .dll wel werkt, wil ik die converteren naar .so. (Ik wist niet of ik dit topic in het MP forum moest plaatsen of hier, aangezien het over beide onderwerpen gaat) Reageren
ikt Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Kan niet, je moet de source hebben en die in SO-mode compilen. Een code decompilen gaat niet/ heel moeilijk. Reageren
JayKay Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Kan niet, je moet de source hebben en die in SO-mode compilen. Een code decompilen gaat niet/ heel moeilijk. Maar hoe los ik dan dat SA:MP probleem op Reageren
K.O. Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik weet niet precies om wat voor plugin het gaat, maar je zou de maker van de plugin kunnen vragen of hij de broncode van het bestand nog heeft. Je kunt hem vragen of hij het voor jou naar .so wil compileren of je kunt vragen of hij jouw de broncode geeft, zodat je zelf compileert naar .so. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.