Teraku Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik ben net alweer met een nieuw spel begonnen, maar telkens als ik iemand vermoord laten ze hun wapen niet vallen, tenzij ik ze overrijd. Weet iemand hoe dit komt? Reageren
the_dan Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 hebben ze wel een wapen in hun hand Reageren
Teraku Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Natuurlijk, zo dom ben ik nou ook weer niet Ze laten geen wapens meer vallen, terwijl ik dat in vorige keren dat ik GTA san andreas speelde wel gebeurde. Reageren
Scofield6 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Raar, ook al een keer bij een politie agent geprobeerd? Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Ik zou de volgende personen/groepen vermoorden: Agenten, militairen, etc. Vijandige bendeleden (Ballas, Vagos) Drugdealers (Klik hier welke peds drugdealers zijn) Reageren
Teraku Geplaatst: 22 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 22 november 2008 Laat maar, blijkbaar een tijdelijke bug, want ik startte een nieuw spel omdat ik nog maar 3 missies had gespeeld, en nu laten ze wèl wapens vallen. Toch bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.