Jump to content

Mooiste intro's


lexus123

Recommended Posts

Ook zo mooi, als het publiek eindelijk door heeft welk nummer het is, dat gejoel, kippenvel gewoon.
Inderdaad, eindelijk. Was toch wel meteen duidelijk. Alhoewel dat waarschijnlijk komt omdat ik deze live versie in mijn muzieklijst heb staan, en zij niet. :7

Nog een mooie:

Link to comment
Delen op andere websites

Ook zo mooi, als het publiek eindelijk door heeft welk nummer het is, dat gejoel, kippenvel gewoon.
Inderdaad, eindelijk. Was toch wel meteen duidelijk. Alhoewel dat waarschijnlijk komt omdat ik deze live versie in mijn muzieklijst heb staan, en zij niet. :7

Dat intro was speciaal voor die concerten geschreven en dus niet eerder op CD uitgekomen ofzo, daarom wist het publiek nog van niets.

Link to comment
Delen op andere websites

Dire Straits - Money for nothing

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet ofdat ik hier meerdere keren mocht posten, maar ik heb nog een aantal mooie intro's. :puh:

Aha - Take on me

Supergoede melodie en intro!

Dire Straits - Walk of Life

Ook een prachtige intro!

Liquido - Narcotic

Geniale melodie aan het begin gewoon!

The Offsprings - The kids aren't alright

Bij dit nummer van die melodie van de basgitaar op 21 echt prachtig! Ook de rest van de intro is erg goed vind ik. :puh:

Overigens vind ik al deze nummers erg goed! ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

niet de beste intro maar ik vind het een geweldig nummer

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

grz :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

niet de beste intro maar ik vind het een geweldig nummer

grz :cya:

Bedankt voor het plaatsen van dit nummer.. :puh: Heb ik weer iets ontdekt dat ik heel erg goed vind..

Nu een andere intro die ik erg mooi vind, overigens vind ik dit hele nummer geweldig!

Al Stewart - The Year Of The Cat

Bewerkt: door X-Qyeh
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...