X-Qyeh Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Prachtige intro! En ook de solo is helemaal geweldig! Reageren
BaasB Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Eminem - Lose Yourself: Sowieso een van de beste liedjes ever imo. Reageren
stefan321 Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 AC/DC - ThunderstruckBeter is er echt niet AC/DC rullzzz:D Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Niets, en luister goed, ik zeg NIETS, verslaat dit intro. Ook zo mooi, als het publiek eindelijk door heeft welk nummer het is, dat gejoel, kippenvel gewoon. Reageren
David22 Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Geen enkele GTA verslaat VC op het gebied van de setting... Robert Miles - Children... Blijft prachtig... Reageren
TomHagen Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Ook zo mooi, als het publiek eindelijk door heeft welk nummer het is, dat gejoel, kippenvel gewoon.Inderdaad, eindelijk. Was toch wel meteen duidelijk. Alhoewel dat waarschijnlijk komt omdat ik deze live versie in mijn muzieklijst heb staan, en zij niet. Nog een mooie: Reageren
Wazuup Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 Ook zo mooi, als het publiek eindelijk door heeft welk nummer het is, dat gejoel, kippenvel gewoon.Inderdaad, eindelijk. Was toch wel meteen duidelijk. Alhoewel dat waarschijnlijk komt omdat ik deze live versie in mijn muzieklijst heb staan, en zij niet. Dat intro was speciaal voor die concerten geschreven en dus niet eerder op CD uitgekomen ofzo, daarom wist het publiek nog van niets. Reageren
Nuke[NL] Geplaatst: 27 november 2008 Rapport Geplaatst: 27 november 2008 (bewerkt) Flipsyde ft. Piper - Happy Birthday Heel mooi nummer Bewerkt: 27 november 2008 door Nuke[NL] Reageren
lexus123 Geplaatst: 28 november 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 28 november 2008 Dire Straits - Money for nothing name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"> Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 29 november 2008 Rapport Geplaatst: 29 november 2008 Ik weet niet ofdat ik hier meerdere keren mocht posten, maar ik heb nog een aantal mooie intro's. Aha - Take on me Supergoede melodie en intro! Dire Straits - Walk of Life Ook een prachtige intro! Liquido - Narcotic Geniale melodie aan het begin gewoon! The Offsprings - The kids aren't alright Bij dit nummer van die melodie van de basgitaar op 21 echt prachtig! Ook de rest van de intro is erg goed vind ik. Overigens vind ik al deze nummers erg goed! Reageren
keessie Geplaatst: 1 december 2008 Rapport Geplaatst: 1 december 2008 niet de beste intro maar ik vind het een geweldig nummer name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1"> name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src=" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">grz Reageren
X-Qyeh Geplaatst: 6 december 2008 Rapport Geplaatst: 6 december 2008 (bewerkt) niet de beste intro maar ik vind het een geweldig nummergrz Bedankt voor het plaatsen van dit nummer.. Heb ik weer iets ontdekt dat ik heel erg goed vind.. Nu een andere intro die ik erg mooi vind, overigens vind ik dit hele nummer geweldig! Al Stewart - The Year Of The Cat Bewerkt: 6 december 2008 door X-Qyeh Reageren
.Corneria. Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 (bewerkt) de intro van Star Wars: dat vind ik een leuke intro (bij elke Star Wars film is de intro anders! Bewerkt: 26 december 2008 door corneria Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 26 december 2008 Rapport Geplaatst: 26 december 2008 Jan Hammer - Crockett's Theme Echt een lekkere intro. Reageren
tjoef Geplaatst: 27 december 2008 Rapport Geplaatst: 27 december 2008 Deze is ook wel leuk: Apollo 440 - Aint talking 'bout dub Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.