Jump to content

Waarom het niet slim is om een TC mod op te starten


Nickonly

Recommended Posts

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Revolution-Designer

    4

  • Nickonly

    2

  • Beagle

    2

  • Remi-X

    2

Ik ga ook akkoord met dit topic. Als mensen denken dat het hun gaat lukken om een TC te maken krijg je al bij 5% geen zin meer in het project en dan gaat het stil liggen, zolang dat de werknemers zelf het team verlaten. Daarom wil ik ook mensen aanraden om gewoon private islands te maken voor de kust van San Andreas. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook akkoord met dit topic. Als mensen denken dat het hun gaat lukken om een TC te maken krijg je al bij 5% geen zin meer in het project en dan gaat het stil liggen, zolang dat de werknemers zelf het team verlaten. Daarom wil ik ook mensen aanraden om gewoon private islands te maken voor de kust van San Andreas. :Y

Maar waarom ben jij dan begonnen aan een TC?

Of heb je ontdekt dat het teveel werk is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga ook akkoord met dit topic. Als mensen denken dat het hun gaat lukken om een TC te maken krijg je al bij 5% geen zin meer in het project en dan gaat het stil liggen, zolang dat de werknemers zelf het team verlaten. Daarom wil ik ook mensen aanraden om gewoon private islands te maken voor de kust van San Andreas. :Y

Maar waarom ben jij dan begonnen aan een TC?

Of heb je ontdekt dat het teveel werk is?

Dat denk ik ja.

Mij mezelf is het nu zo.. ik heb er echt zin in om te maken, ik zet me er echt voor in.. maar die verdomde .col`s werken niet.. daar word je dan zo boos over... Dat je maar weer verder gaat, en maar weer gaat proberen..

maar ik weet dat ik er niet in me eentje voor sta, Remi-X helpt me super, en zelfs jij Revo, Jij hebt mij ook echt goed geholpen..

Als je zulke hulp hebt, moet je gewoon doorzetten..

En dat ben ik zéker van plan!

Bewerkt: door Traser
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

waarschijnlijk ligt het aan jezelf.

Je kunt het beste je models opnieuw indelen in bepaalde stukken, die als dff exporteren, en van zon stuk een COL maken, en vervolgens de shit ingame puzzelen.

Ik heb geregeld ook heel veel problemen. Vaak ga ik dan alles af wat fout zal kunnen zijn, wat mij veel tijd kost. En vervolgens ligt het er net aan de dat de polycount te hoog is, Er een komma, ipv een punt is gebruikt in de IPL, of dat net een parametertje van de 100 objecten in mijn .ipl niet klopt. Nou daar kan je moeilijk achterkomen.

Gelukkig kan ik gebruik maken van Limit Adjuster, wat schijnbaar de reden van crashen onder ogen brengt.

Of kan ik het beste een andere controle tool gebruiken?

greetz. Tim

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind eigenlijk wel dat mensen dit soort topics meer moeten lezen.

Er zijn in de afgelopen dagen alweer 2 TC mods gesloten. :N

Dit is een geweldig topic, jammer genoeg zijn er weinig mensen die dit topic echt serieus nemen. :(

Hopelijk zullen er in de toekomst meer TC mods komen die minstens een release halen en niet na een maand sluiten.

Toch vind ik het nog steeds erg vreemd dat mijn mod (Tiberium Infection) nog steeds leeft, en de rest achter ons afsterft. :?

Grtz RD :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

*Tekst*

Nogal normaal, jij breid telkens uit, je begint klein, niet zoals al die andere flansmods...Denken ze nou echt dat ze een map kunnen maken zo groot als San Andreas in een maand ofzo? GLD en MS zijn al heel lang bezig, TC's voor SA kunnen nu niet meer gestart worden aangezien er geen animo voor zal zijn...

Link to comment
Delen op andere websites

Mijn laatste post klopt niet meer.

TI is ook al afgestorven. :cry:

Ik wil mensen er wel op wijzen om pas een TC te beginnen als je dus ervaring hebt maar doe het ook pas als je iets in-game hebt.

Grtz Devanna :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 5 maanden later...
  • 2 maanden later...

lol...

ja je hebt gelijk maar sommige mensen zijn stug en eigenwijs...

zoals ik!

ik ben langzamerhand begonnen aan een mini conversion....

ik wil een stukje vertrouwd hollands goed als eilandje toevoegen aan san andreas in de vorm van een klein dorpje gebaseerd op mijn hometown leerdam...

MAAR!!!

dit kan uitgroeien tot wat mooiers....

wie logisch nadenkt weet dat een beetje stad nooit in 1 klap groot begonnen is....

je maakt een dorpje met een paar normale huisjes of straatjes die je copieert en plakt op een manier dat het een beetje woonwijk effect heeft...

paar slootjes erdoor, supermarktje en een stationnetje erbij en klaar! (ja er gaat een spoorlijn doorheen lopen)

het modellen van een straat kan ik zelf wel en een station en al het andere ook wel...

als ik eenmaal een dorpje heb is er altijd ruimte om andere straten toe te voegen met daarin flatgebouwen enzo...

de stad kan dus zo groot worden als dat ik zelf zin heb om door te gaan.

maar voor nu is het een dorpje met een formaat te vergelijken met alle andere boeren dorpjes in san andreas maar dan met station en het ligt in een aangemaakt eilandje. het spoorweg netwerk gewoon hetzelfe spoorlijn als die we nu kennen maar dan wat uitgerekt.

maar deze eiland is meer een personal project omdat ik het leuk vind om te doen.... mocht het voorkomen dat het er rete gaaf uitziet... dan komt ie online!

maar ik beloof jullie in elk geval niets!

wat er wel heel snel online gaat komen zijn mijn volledig nederlandse treinen die je hier kan vinden >> Klikkie-klik

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...
  • 5 maanden later...

Je hebt wel gelijk nickonly maar het hoeft ook niet ik ben begonnen met een TC Mod maar het verloopt goed ik krijg hulp van 1 iemand maar hij heeft de meeste ervaring maar ik doe me best en het is bijna af iedereen zei het gaat niet lukken maar ik ging door maar een tc op zetten moet je eerst goed overna denken :tu: anders is je topic voor je het weet :slotje: en dat is niet leuk heb ik al gehad ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...