Jump to content

Kan iemand mij helpen?

bartje123

Recommended Posts

Ik zit nu op 30%. Maar ik kan nu helemaal geen missies meer doen. De laatste missie die ik gehaald heb is Trojan Vodoo. Het enigste wat ik nu nog op de kaart heb is de vercetti estate. Ik heb daar alle missies al van gehaald dus kan ik nu niks doen. Normaal krijg je altijd een telefoontje. Maar dat heb ik nu ook niet.

Help me please? :tu:

Delen op andere websites

Na Trojan Voodoo heb je geen missies. En voor het Vercetti Estate zit een roze marker waarna er een missie start. Zie hier het missieoverzicht.

je moet toch eerst 5 bedrijven + het geld maker bedrijf hebben en daarna krijg je volgens mij dat telefoontj

kijk: Om de laatste missies van de storyline te kunnen spelen, moet je de missie 'Copland', alle missies van vijf willekeurige bedrijven hebben voltooid, en de missies van de Print Works.

dit stond in de walkthrough

Bewerkt: door guib
Delen op andere websites

Trojan Voodoo is inderdaad een missie waar je mee kunt eindigen, alleen niet als je nog maar op 30% zit. Je hebt waarschijnlijk een keer een mededeling gehad over dat je bedrijven kunt kopen. Die staan niet aangegeven op de kaart, maar moet je zelf vinden, je kunt ze herkennen doordat er een blinkend huisje voor staat te draaien wat aangeeft dat je het bedrijf kunt kopen, zodoende krijg je missies e.d. waardoor je weer verder komt.

En andere manieren om hoger dan 30% te komen zijn dingen als Hidden Packages, rampages, unique stunt jumps, robberies en nog veel meer. Om te snappen waar ik het over heb moet je even op WikiGTA kijken, daar staat het allemaal ook uitgelegd.

Delen op andere websites

• 3 weken later...

Doe bedrijvenmissie's, ambulance, politie, brandweer,...

Of steel Infernuses en parkeer ze in je garages in de vercetti-estate.

Er zijn veel te veel toffe dingen in het spel.

Heb je al al de missies van Lance Vance gedaan?

Stuur me een PB als je nog hulp wilt, want ik sta paraat je te helpen.

Ik heb het trouwens al 100 % uitgespeeld dus...

Groeten,

Robin

Delen op andere websites

ik zit op ook op 30% en ik heb 7 dagen moeten wachten op een telefoontje.

Gisteren gekregen.

Nu kan ik een van de zijmissie doen en daarna kan je veder in de hoofdlijn

sommige zijmissie zijn nodig om veder te kunnen gaan in hoofdlijn.

Je moet ook over de straat lopen om een telefoontje te krijgen want als je in een auto zit kan je niks ontvangen.

Suc6

:tu::tu: WoKo

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...