Jump to content

Trophy's verplicht vanaf januari

Recommended Posts

Geplaatst:
trophies boeien mij niet en ik heb nog nooit een game gespeelt om de trophies te behalen. ik hoop dat ze deze belachelijke functie er zo snel mogelijk uithalen.

Er zijn zeer veel personen (ook ik) die dit een leuke toevoeging aan een game vinden. Ook vele 360-gamers vinden dit met hun achievements. Je gaat zo een game langer spelen als je de trophies wilt behalen. Leg dan eens uit wat er belachelijk aan is, en waarom zouden ze deze functie eruit moeten halen? Hindert deze functie jou?

Gewoon ik vindt al die pop ups en die kinderlijke uitdagingen zeer irritant.

You killed your first enemy - Trophy earned.

You bought this game - Trophy earned.

Ik kan het moeilijk verklaren het is gewoon zeer irritant.

net als dat je bijv op de kleuterschool een veterstrikdiploma kreeg, voor zo iets alledaags als je veters strikken.

Er is geen enkele game met als trophy 'You bought this game.' Natuurlijk zijn er enkele makkelijke trophies, of trophies die je automatisch verdient, maar de meeste zijn moeilijkere waar je moeite voor moet doen.

En wat kan er nou irritant aan zijn? Het is juist bedoeld om het spelplezier te vergroten.

Je hebt er misschien 2 of 3 die je gelijk kunt krijgen, verder helemaal geen. Sommige zijn heel makkelijk, maar er zijn heel veel waar je (veel) moeite voor moet doen.

Geplaatst:

Ik vind dat goed idee want met trophies speel je langer een game en probeert de doel te bereiken en zonder trophies is zinloos en wat moet je doen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...