IV trailer Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Dit topic is bedoelt voor alle geruchten omtrent Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Nieuwsbericht: AMSTERDAM - Eindelijk is er wat bekend geworden over de 'downloadable content' voor de megahit Grand Theft Auto IV. Het betreft een compleet nieuwe verhaallijn met een spiksplinternieuwe hoofdpersoon.De download heet The Lost and the Damned en hoofdpersoon is ditmaal Johnny Klebitz. Johnny is lid van een motorbende in de virtuele stad Liberty City. Over het verhaal is nog niks bekendgemaakt, maar ontwikkelaar Rockstar Games belooft een compleet andere kant van de stad te laten zien. The Lost and the Damned is vanaf 17 februari te downloaden. Een prijs is nog niet bekend, maar verwacht wordt dat deze rond de vijftien á twintig euro zal liggen. Het lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat ik hem ga kopen. Opzich is het niet zo duur, want het is bijna een nieuw spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MissBellic Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Nieuwsbericht: AMSTERDAM - Eindelijk is er wat bekend geworden over de 'downloadable content' voor de megahit Grand Theft Auto IV. Het betreft een compleet nieuwe verhaallijn met een spiksplinternieuwe hoofdpersoon.De download heet The Lost and the Damned en hoofdpersoon is ditmaal Johnny Klebitz. Johnny is lid van een motorbende in de virtuele stad Liberty City. Over het verhaal is nog niks bekendgemaakt, maar ontwikkelaar Rockstar Games belooft een compleet andere kant van de stad te laten zien. The Lost and the Damned is vanaf 17 februari te downloaden. Een prijs is nog niet bekend, maar verwacht wordt dat deze rond de vijftien á twintig euro zal liggen. Het lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat ik hem ga kopen. Opzich is het niet zo duur, want het is bijna een nieuw spel Ja, ik blijf liever bij onze goede oude Servische vriend Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
the_dan Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 kheb geen hdd Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Forumrunner Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Er is toch een missie waarin je met iemand van de ''Lost'' diamanten ophaald? Dat os toch die vent die je ook moet vermoorden? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hanneswasco Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Er is toch een missie waarin je met iemand van de ''Lost'' diamanten ophaald? Dat os toch die vent die je ook moet vermoorden? WikiGTA heeft al veel onderzoek gedaan en al veel gevonden over The Lost en andere features in GTA IV: The Lost and Damned. Wat jij zegt klopt gedeeltelijk, lees meer info over The Lost hier. Credits gaan naar Svenie en Lantyz, die het meeste aan deze pagina's hebben gewerkt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vercettiboy Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 (bewerkt) volgens mij gaat het verhaal erover dat grey vrijgelaten wordt en dat hij terug de leiding van de lost wil. maar johny wilt dat niet en de gang splitst zich op in twee delen, The lost(o.l.v. grey) en The damned (onder leiding van johny) en dan wordt het een gang-based spel als in SA 't is maar een ideetje Bewerkt: 22 november 2008 door vercettiboy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Nieuwsbericht: AMSTERDAM - Eindelijk is er wat bekend geworden over de 'downloadable content' voor de megahit Grand Theft Auto IV. Het betreft een compleet nieuwe verhaallijn met een spiksplinternieuwe hoofdpersoon.De download heet The Lost and the Damned en hoofdpersoon is ditmaal Johnny Klebitz. Johnny is lid van een motorbende in de virtuele stad Liberty City. Over het verhaal is nog niks bekendgemaakt, maar ontwikkelaar Rockstar Games belooft een compleet andere kant van de stad te laten zien. The Lost and the Damned is vanaf 17 februari te downloaden. Een prijs is nog niet bekend, maar verwacht wordt dat deze rond de vijftien á twintig euro zal liggen. Het lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat ik hem ga kopen. Opzich is het niet zo duur, want het is bijna een nieuw spel Hij is volgens mijalleen te downloaden voor xbox Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
---Elias--- Geplaatst: 22 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 november 2008 Nieuwsbericht: AMSTERDAM - Eindelijk is er wat bekend geworden over de 'downloadable content' voor de megahit Grand Theft Auto IV. Het betreft een compleet nieuwe verhaallijn met een spiksplinternieuwe hoofdpersoon.De download heet The Lost and the Damned en hoofdpersoon is ditmaal Johnny Klebitz. Johnny is lid van een motorbende in de virtuele stad Liberty City. Over het verhaal is nog niks bekendgemaakt, maar ontwikkelaar Rockstar Games belooft een compleet andere kant van de stad te laten zien. The Lost and the Damned is vanaf 17 februari te downloaden. Een prijs is nog niet bekend, maar verwacht wordt dat deze rond de vijftien á twintig euro zal liggen. Het lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat ik hem ga kopen. Opzich is het niet zo duur, want het is bijna een nieuw spel Hij is volgens mijalleen te downloaden voor xbox Mij boeit het toch niet hoor Dat extra content. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 het zal wel tof zijn als je kan wisselen tussen niko en Johnny. ik weet niet heb op een van de afbeeldingen al een nieuw wapen gespot Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 het zal wel tof zijn als je kan wisselen tussen niko en Johnny. ik weet niet heb op een van de afbeeldingen al een nieuw wapen gespot waar dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PowerPats Geplaatst: 23 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 november 2008 die gozer die met de rug tgnover de camera staat heeft een soort nieuwe pistool in zijn hand. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
vercettiboy Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 die gozer die met de rug tgnover de camera staat heeft een soort nieuwe pistool in zijn hand. ik denk dat dat johny is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
AXIO Geplaatst: 24 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 24 november 2008 die gozer die met de rug tgnover de camera staat heeft een soort nieuwe pistool in zijn hand.Vind het meer op een granaat lijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mrtuning Geplaatst: 25 november 2008 Rapport Share Geplaatst: 25 november 2008 (bewerkt) in de missie Museum Piece kom je johnny tegen. iemand een schreenshot er van ? EDIT: 25 nov Bewerkt: 26 november 2008 door mrtuning Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.