Jump to content

Grand Theft Auto IV: The Lost and Damned geruchten topic


IV trailer

Recommended Posts

Nieuwsbericht:

AMSTERDAM - Eindelijk is er wat bekend geworden over de 'downloadable content' voor de megahit Grand Theft Auto IV. Het betreft een compleet nieuwe verhaallijn met een spiksplinternieuwe hoofdpersoon.

De download heet The Lost and the Damned en hoofdpersoon is ditmaal Johnny Klebitz. Johnny is lid van een motorbende in de virtuele stad Liberty City. Over het verhaal is nog niks bekendgemaakt, maar ontwikkelaar Rockstar Games belooft een compleet andere kant van de stad te laten zien.

The Lost and the Damned is vanaf 17 februari te downloaden. Een prijs is nog niet bekend, maar verwacht wordt dat deze rond de vijftien á twintig euro zal liggen.

Het lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat ik hem ga kopen. Opzich is het niet zo duur, want het is bijna een nieuw spel :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwsbericht:
AMSTERDAM - Eindelijk is er wat bekend geworden over de 'downloadable content' voor de megahit Grand Theft Auto IV. Het betreft een compleet nieuwe verhaallijn met een spiksplinternieuwe hoofdpersoon.

De download heet The Lost and the Damned en hoofdpersoon is ditmaal Johnny Klebitz. Johnny is lid van een motorbende in de virtuele stad Liberty City. Over het verhaal is nog niks bekendgemaakt, maar ontwikkelaar Rockstar Games belooft een compleet andere kant van de stad te laten zien.

The Lost and the Damned is vanaf 17 februari te downloaden. Een prijs is nog niet bekend, maar verwacht wordt dat deze rond de vijftien á twintig euro zal liggen.

Het lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat ik hem ga kopen. Opzich is het niet zo duur, want het is bijna een nieuw spel :puh:

Ja, ik blijf liever bij onze goede oude Servische vriend :)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is toch een missie waarin je met iemand van de ''Lost'' diamanten ophaald? Dat os toch die vent die je ook moet vermoorden?

WikiGTA heeft al veel onderzoek gedaan en al veel gevonden over The Lost en andere features in GTA IV: The Lost and Damned. Wat jij zegt klopt gedeeltelijk, lees meer info over The Lost hier.

Credits gaan naar Svenie en Lantyz, die het meeste aan deze pagina's hebben gewerkt.

Link to comment
Delen op andere websites

volgens mij gaat het verhaal erover dat grey vrijgelaten wordt en dat hij terug de leiding van de lost wil. maar johny wilt dat niet en de gang splitst zich op in twee delen, The lost(o.l.v. grey) en The damned (onder leiding van johny) en dan wordt het een gang-based spel als in SA

:eten:

't is maar een ideetje ^_^

Bewerkt: door vercettiboy
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwsbericht:
AMSTERDAM - Eindelijk is er wat bekend geworden over de 'downloadable content' voor de megahit Grand Theft Auto IV. Het betreft een compleet nieuwe verhaallijn met een spiksplinternieuwe hoofdpersoon.

De download heet The Lost and the Damned en hoofdpersoon is ditmaal Johnny Klebitz. Johnny is lid van een motorbende in de virtuele stad Liberty City. Over het verhaal is nog niks bekendgemaakt, maar ontwikkelaar Rockstar Games belooft een compleet andere kant van de stad te laten zien.

The Lost and the Damned is vanaf 17 februari te downloaden. Een prijs is nog niet bekend, maar verwacht wordt dat deze rond de vijftien á twintig euro zal liggen.

Het lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat ik hem ga kopen. Opzich is het niet zo duur, want het is bijna een nieuw spel :puh:

Hij is volgens mijalleen te downloaden voor xbox :cry:
Link to comment
Delen op andere websites

Nieuwsbericht:
AMSTERDAM - Eindelijk is er wat bekend geworden over de 'downloadable content' voor de megahit Grand Theft Auto IV. Het betreft een compleet nieuwe verhaallijn met een spiksplinternieuwe hoofdpersoon.

De download heet The Lost and the Damned en hoofdpersoon is ditmaal Johnny Klebitz. Johnny is lid van een motorbende in de virtuele stad Liberty City. Over het verhaal is nog niks bekendgemaakt, maar ontwikkelaar Rockstar Games belooft een compleet andere kant van de stad te laten zien.

The Lost and the Damned is vanaf 17 februari te downloaden. Een prijs is nog niet bekend, maar verwacht wordt dat deze rond de vijftien á twintig euro zal liggen.

Het lijkt me wel leuk, maar ik denk niet dat ik hem ga kopen. Opzich is het niet zo duur, want het is bijna een nieuw spel :puh:

Hij is volgens mijalleen te downloaden voor xbox :cry:

Mij boeit het toch niet hoor :N

Dat extra content.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...