Jump to content

Runtime error!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik krijg de hele tijd deze melding als ik mijn SA:MP opstart:

MICROSOFT VISUAL C++ RUNTIME LIBRARY ERROR

Program: C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\gta_sa.exe

This appilcation has requested the Runtime to terminate it in an unusual way.

Please contact the application's support team for more information.

Heb overal gezocht op internet en al die dingen geprobeerd, maar niets helpt!

Mijn SA:MP deed het eerst wel, maar nu krijg ik steeds weer die melding.

Heb GTA SA gewoon legaal gekocht.

Iemand echt een goede oplossing?

Bewerkt: door JayKay
Geplaatst:

Mischien heb je V2 van San Andreas, downgrade San Andreas doormiddel van deze patch. Als je de Patch heb geïnstalleerd dan heb je V1 en kan je SA:MP spelen. :)

Mischien heb je V2 van San Andreas, downgrade San Andreas doormiddel van deze patch. Als je de Patch heb geïnstalleerd dan heb je V1 en kan je SA:MP spelen. :)

Nee die heb ik al lang gedownload!

Ben trouwens vergeten te zeggen dat SA:MP het eerst wel deed he.

@hierboven: heb ik al geprobeerd, niks opgelost.

Bewerkt: door JayKay
Geplaatst:

Op de link hieronder heeft iemand precies hetzelfde probleem, ook reageert iemand op dat topic die hetzelfde probleem had. Doordat hij GTA SA opnieuw geïnstaleerd heeft was bij hem het probleem verholpen. Het is alsnog misschien een beetje dom om te vragen maar weet je zeker dat je GTA SA opnieuw geïnstaleerd hebt?

Klik hier voor de link.

Meer kan ik in ieder geval niet voor je vinden.

Geplaatst:
Op de link hieronder heeft iemand precies hetzelfde probleem, ook reageert iemand op dat topic die hetzelfde probleem had. Doordat hij GTA SA opnieuw geïnstaleerd heeft was bij hem het probleem verholpen. Het is alsnog misschien een beetje dom om te vragen maar weet je zeker dat je GTA SA opnieuw geïnstaleerd hebt?

Klik hier voor de link.

Meer kan ik in ieder geval niet voor je vinden.

Nou het zit zo, me broertje heeft dit probleem (ik niet) al een aardig tijdje, en hij weet alleen niet zeker of hij toen SA opnieuw geinstalleerd heeft (waarschijnlijk niet dan :7 ).

Het volgende probleem is dat we onze GTA dvd uitgeleend hebben aan iemand anders, dus kunnen we nu niet proberen te herinstalleren.

Blijkbaar heeft hij dus inderdaad niet opnieuw geïnstaleerd. Gelijk die cd terug vragen, en NOOIT meer cd's uitlenen, tipje van mij :puh:.

Bewerkt: door Scofield6
Geplaatst:
Blijkbaar heeft hij dus inderdaad niet opnieuw geïnstaleerd. Gelijk die cd terug vragen, en NOOIT meer cd's uitlenen, tipje van mij :puh:.

Inderdaad, ga ik voorlopig ook niet meer doen!

Maar daarop moet ik dus nog 2 dagen wachten aangezien ik hem alleen op school zie.

Is er verder geen andere oplossing?

Geplaatst:

Ik geloof het niet zonder cd, er is er wel een maar die is niet legaal, dat lijkt me dus ook niet de bedoeling.

Geplaatst:

Als hij herinstalleert, krijgt hij de oude versie (en misschien dus weer V1). Dan zal hij dus weer moeten patchen. Daarnaast moet hij niet gaan lopen modden, want met bepaalde modificaties (enkele als SCM uitgezonderd) kan hij niet meer modden. Heeft hij tussen de keren dat GTA San Andreas het wel deed en toen GTA San Andreas het niet meer deed, dingen gedaan?

Geplaatst:
Als hij herinstalleert, krijgt hij de oude versie (en misschien dus weer V1). Dan zal hij dus weer moeten patchen. Daarnaast moet hij niet gaan lopen modden, want met bepaalde modificaties (enkele als SCM uitgezonderd) kan hij niet meer modden. Heeft hij tussen de keren dat GTA San Andreas het wel deed en toen GTA San Andreas het niet meer deed, dingen gedaan?

Nou, de gewone GTA San Andreas doet het nog wel, maar alleen SA:MP niet meer.

Volgens hem heeft hij er wel 1 gedownload en geinstalleerd maar kan hem niet meer vinden.

Geplaatst:

Dat de gewone GTA San Andreas wel werkt en SA-mp niet, klopt dan helemaal. GTA San Andreas singleplayer kan je namelijk gewoon modden, maar SA-mp juist niet. Vandaar ook dat dat één van de oorzaken kan zijn. Als je niet meer weet welke modificatie hij had geïnstalleerd, moet je gewoon herinstalleren en het spel opnieuw patchen. Dan ben je er zeker van dat je geen modificaties hebt geïnstalleerd én V1 hebt en zou SA-mp in theorie weer moeten werken.. Succes :sigaar:

• 2 weken later...
Geplaatst:
Dat de gewone GTA San Andreas wel werkt en SA-mp niet, klopt dan helemaal. GTA San Andreas singleplayer kan je namelijk gewoon modden, maar SA-mp juist niet. Vandaar ook dat dat één van de oorzaken kan zijn. Als je niet meer weet welke modificatie hij had geïnstalleerd, moet je gewoon herinstalleren en het spel opnieuw patchen. Dan ben je er zeker van dat je geen modificaties hebt geïnstalleerd én V1 hebt en zou SA-mp in theorie weer moeten werken.. Succes :sigaar:

Hij heeft gisteren GTA SA opnieuw geinstalleerd, gepatched, SA:MP opnieuw geinstalleerd maar hij werkt gewoon nog steeds niet :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...